ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Ο καλύτερος βασικός εξοπλισμός της Canon για ταξιδιωτική φωτογραφία

Εξοπλιστείτε για περιπέτεια: μηχανές και φακοί για αρχάριους, δημιουργούς περιεχομένου και λάτρεις της φωτογραφίας.
Ένας άνθρωπος που φωτογραφίζει με μηχανή και φακό Canon σε μια παραλία κατά τη δύση του ηλίου.

Οι μέρες που η ταξιδιωτική φωτογραφία δεν απαιτούσε τίποτα παραπάνω από μια μηχανή μίας χρήσης με την οποία τραβούσαμε θολές λήψεις στην παραλία και τις κολλούσαμε στο οικογενειακό άλμπουμ έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Με την εκρηκτική ανάπτυξη των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης για ανταλλαγή φωτογραφιών και βίντεο και την άνοδο των επαγγελματικών ηλεκτρονικών άλμπουμ, πλέον είναι αποδεκτές μόνο οι άψογες εικόνες. Τα smartphone κάνουν καλή δουλειά, αλλά για να παραγάγετε φωτογραφίες και εκτυπώσεις που θα εντυπωσιάζουν χρειάζεστε μια πραγματική φωτογραφική μηχανή – ένα μοντέλο που έχει καλές επιδόσεις όλες τις εποχές του χρόνου, ανεξάρτητα από τις συνθήκες που αντιμετωπίζετε, ενώ είναι ταυτόχρονα αρκετά μικρό ώστε να χωρά στις χειραποσκευές σας. Το ίδιο ισχύει για τους φακούς, οι οποίοι θα πρέπει να είναι ευέλικτοι ώστε να συμβαδίζουν με τις περιπετειώδεις αναζητήσεις σας, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα της εικόνας.

Καθώς υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα πρέπει να λάβετε υπόψη, έχουμε δημιουργήσει έναν οδηγό για τον καλύτερο ταξιδιωτικό φωτογραφικό εξοπλισμό. Είτε λοιπόν είστε ένας ενθουσιώδης αρχάριος είτε ένας ανερχόμενος vlogger ταξιδιωτικών εμπειριών που θέλει να εντυπωσιάσει τους ακολούθους του ή ένας δημιουργός με συνεχώς εξελισσόμενο προφίλ που ανυπομονεί να αναβαθμίσει το περιεχόμενο και τον εξοπλισμό του, να είστε σίγουροι ότι θα βρείτε τα εργαλεία που χρειάζεστε για να τα καταφέρετε.

Οι καλύτερες μηχανές ταξιδιωτικής φωτογραφίας για περιστασιακούς φωτογράφους και οικογενειακές διακοπές: Canon EOS R100 και Canon Zoemini S2

Δύο άτομα στέκονται αγκαλιασμένα και χαμογελούν μπροστά από μια σειρά από καλύβες στην άμμο.

Ιδανική για οικογενειακές διακοπές, η Canon EOS R100 είναι μια προσιτή επιλογή για όσους θέλουν να κάνουν την αναβάθμιση από το smartphone και να καταγράφουν εικόνες και βίντεο υψηλής ποιότητας.

Ένας λευκός Canon Zoemini S2 πάνω σε ένα ανοιχτό λεύκωμα, με ταξιδιωτικές εικόνες τακτοποιημένες στις σελίδες.

Ο Canon Zoemini S2 σάς δίνει τη δυνατότητα να τραβάτε φωτογραφίες και να εκτυπώνετε εν κινήσει, κι έτσι είναι ιδανικός για να δημιουργείτε λευκώματα από τα ταξίδια σας. Μπορείτε να επεξεργάζεστε τις εικόνες σας και να προσθέτετε δημιουργικές πινελιές με την εφαρμογή Canon Mini Print.

Οι οικογενειακές διακοπές δεν είναι μόνο απόδραση από τη ρουτίνα. Είναι πολύτιμος χρόνος που αφιερώνουμε στους αγαπημένους μας, όπου δημιουργούνται ορισμένες από τις πιο πολύτιμες αναμνήσεις μας.

Η Canon EOS R100 σάς επιτρέπει να διατηρείτε αναλλοίωτες αυτές τις ξεχωριστές στιγμές. Η τεχνολογία AF Dual Pixel CMOS μπορεί να παρακολουθεί τα μάτια και τα πρόσωπα, ώστε κάθε μέλος της οικογένειας να παραμένει σε εστίαση, ακόμη και σε αστικές σκηνές γεμάτες ανθρώπους. Η κατάσταση Δημιουργικής υποβοήθησης σάς παρέχει εργαλεία για να προσαρμόζετε άμεσα το φλουτάρισμα του φόντου, τη φωτεινότητα και την αντίθεση, ενώ η Αυτόματη βελτιστοποίηση φωτισμού εξομαλύνει την υψηλή αντίθεση που προκαλείται από την άμεση ηλιακή ακτινοβολία, για φυσικές εικόνες κάτω από το λαμπερό φως του ήλιου.

Η EOS R100 είναι επίσης ο ιδανικός σύντροφος όταν χάνεται ο ήλιος, χάρη στις προηγμένες λειτουργίες που διατηρούν τις λήψεις καθαρές και σε εστίαση όταν φωτογραφίζετε χωρίς τρίποδο και σε συνθήκες ασθενούς φωτισμού.

Συνδέστε την EOS R100 στην εφαρμογή Canon Camera Connect για να μεταφέρετε άμεσα εικόνες από τη μηχανή στο smartphone σας και να τις κοινοποιήσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η εφαρμογή σάς επιτρέπει επίσης να προσθέτετε γεωγραφικές ετικέτες σε εικόνες μέσω GPS, για να οργανώνετε καλύτερα τις φωτογραφίες όταν επιστρέψετε σπίτι ή και για να παρουσιάσετε στους άλλους τον προορισμό των διακοπών σας. Για ομαδικές λήψεις, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κατάσταση λήψης από απόσταση της εφαρμογής Camera Connect, ώστε να συμπεριλάβετε τους πάντες στη φωτογραφία.

Αν αυτό που σας ενδιαφέρει είναι η μέγιστη φορητότητα, ο Canon Zoemini S2 8MP είναι μια εξαιρετική παρέα για τις διακοπές, που ζωντανεύει τις πιο σημαντικές στιγμές σας καθώς τις ζείτε. Ο Canon Zoemini S2 είναι ένας φορητός φωτοεκτυπωτής μικρού μεγέθους που σας επιτρέπει να τραβάτε υπέροχες selfie με τον ενσωματωμένο καθρέπτη και τον δακτύλιο φωτισμού, για τέλειες πόζες και σωστή έκθεση. Στη συνέχεια, μπορείτε να εκτυπώνετε τις εικόνες επιτόπου σε λιγότερο από ένα λεπτό ή να τις αποθηκεύετε σε μια κάρτα microSD για να τις εκτυπώσετε αργότερα.

Συνδυάζοντας τον Canon Zoemini S2 με την εφαρμογή Canon Mini Print, μπορείτε επίσης να ελέγξετε τη σύνθεση σε ζωντανή προβολή, να προσαρμόσετε τις εικόνες πριν από την εκτύπωση, ακόμη και να εκτυπώσετε φωτογραφίες απευθείας από το smartphone σας.

Οι καλύτερες μηχανές ταξιδιωτικής φωτογραφίας για αρχάριους και δημιουργούς περιεχομένου: Canon EOS R10 και EOS R50

Χέρια που κρατούν μια Canon EOS R10, κοιτάζοντας την οθόνη προβολής που απεικονίζει ένα σιντριβάνι και γρασίδι.

Η Canon EOS R10 ζυγίζει μόλις 429g και ο συνοδευτικός φακός Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM είναι εξίσου μικροσκοπικός (μόλις 130g), αλλά προσφέρει εύρος ζουμ κατάλληλο για πολλές χρήσεις και οπτική σταθεροποίηση εικόνας (IS). Αυτά τα δύο προϊόντα αποτελούν έναν πανίσχυρο αλλά ελαφρύ συνδυασμό για αρχάριους και έμπειρους φωτογράφους

Κοντινή λήψη δίσκων με λουλούδια, με την Προηγμένη κατάσταση A+ της Canon EOS R50.

Η Προηγμένη κατάσταση A+ της EOS R50 –μία από τις πολλές έξυπνες καταστάσεις αυτόματης λήψης– τραβά πολλές φωτογραφίες και τις συγχωνεύει, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να αποτυπώνετε εικόνες από τις περιπέτειές σας σε άριστη ποιότητα, ακόμη και με ελάχιστη γνώση των τεχνικών λήψης. Λήψη με Canon EOS R50 και φακό Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM, με 1/160 δευτ., f/11 και ISO 100.

Χάρη στις εντυπωσιακές τεχνικές προδιαγραφές της, η Canon EOS R10 είναι κατάλληλη τόσο για τους λάτρεις της φωτογραφίας όσο και για τους δημιουργούς περιεχομένου που έχουν ήδη καθιερωθεί και χρειάζονται χαρακτηριστικά που θα ανυψώσουν το περιεχόμενό τους σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα.

Με τον αισθητήρα APS-C 24,2MP, η EOS R10 παράγει καθαρές στατικές λήψεις και άψογα βίντεο 4K με ομαλή κίνηση στα 60p, για vlog και stories επαγγελματικής ποιότητας. Επιπλέον, χάρη στο προηγμένο σύστημα αυτόματης εστίασης με δυνατότητα παρακολούθησης ματιών, προσώπων, ζώων και οχημάτων, το περιεχόμενό σας θα είναι πάντα ευκρινές, ακόμη και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Η EOS R10 διαθέτει επίσης οθόνη αφής μεταβλητής γωνίας για να μπορείτε να συνθέτετε με επιτυχία το κάδρο σας από οποιαδήποτε γωνία, καθώς και ενσωματωμένο φλας για να φωτογραφίζετε τη νύχτα ή όταν δεν υπάρχει αρκετό φως. Και ζυγίζει μόλις 429g, οπότε δεν θα σας βαραίνει στις περιηγήσεις σας σε μεγαλουπόλεις ή απότομα βουνά.

Οι επιδέξιοι δημιουργοί που θέλουν να δημιουργήσουν ταξιδιωτικά φιλμ καλύτερης ποιότητας για να μοιραστούν με τους ακόλουθούς τους μπορούν επίσης να προτιμήσουν την Canon EOS R50, η οποία διαθέτει τον ίδιο αισθητήρα και σύστημα AF με την EOS R10, αλλά έχει μικρότερο σώμα και βάρος μόλις 375 γραμμάρια.

Απλή και εύχρηστη για χρήστες που είναι εξοικειωμένοι με την οθόνη αφής των smartphone, καταγράφει όμορφα βίντεο 4K με ρυθμό έως 30p και διαθέτει σταθεροποίηση εικόνας Movie Digital για ακλόνητα πλάνα όταν τραβάτε βίντεο εν κινήσει. Επίσης, πραγματοποιεί λήψεις βίντεο σε κατακόρυφη μορφή και διαθέτει μια κατάσταση Ταινίας για επιδείξεις με κοντινά πλάνα, ώστε να μπορείτε να παρουσιάζετε τα ασυνήθιστα τρόφιμα που ανακαλύψατε στην τοπική αγορά ή τα περίεργα αναμνηστικά που ξετρυπώσατε στο ταξίδι σας.

Και οι δύο μηχανές μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν με οποιονδήποτε φακό RF ή RF-S της Canon, παρέχοντας πρόσβαση σε ολόκληρη τη σειρά ευέλικτων φακών, όπου θα βρείτε πολλές επιλογές για το μέλλον, όταν οι φιλοδοξίες σας θα έχουν αυξηθεί.

Οι καλύτεροι φακοί ζουμ βασικού επιπέδου και γενικής χρήσης για ταξιδιωτική φωτογραφία

  • Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS STM
  • Canon RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM

Ένας φακός Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS USM σε ένα σακίδιο πλάτης δίπλα σε ένα πλοίο, με φόντο τη θάλασσα.

Αν μπορείτε να έχετε μαζί σας μόνο έναν φακό, τότε ο πολυτάλαντος Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS USM είναι ιδανικός για ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτικών σεναρίων.

Ταξιδεύετε με λίγες αποσκευές και έχετε χώρο στο σακίδιό σας για έναν μόνο φακό; Ο φακός γενικής χρήσης Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS USM με εύρος ζουμ 10x είναι εξαιρετική επιλογή. Το μεγάλο εύρος εστιακών αποστάσεων προσφέρει απίστευτη ευελιξία και είναι κατάλληλο για τα πάντα, από εντυπωσιακά ταξιδιωτικά πορτραίτα μέχρι πλατιά τοπία. Εκτός από αυτό το εντυπωσιακό εύρος, παρέχει επίσης σύστημα οπτικής σταθεροποίησης εικόνας (IS) 5 στοπ για λήψεις χωρίς τρίποδο και σε συνθήκες ασθενούς φωτισμού, μέσα σε ένα σώμα με μικρό βάρος και διαστάσεις. Σε μια μηχανή με αισθητήρα APS-C, το εστιακό εύρος αυτού του φακού ισοδυναμεί με 38,4-384mm σε μια μηχανή full-frame.

Αν φωτογραφίζετε με μια μηχανή Canon APS-C, όπως η EOS R10 ή η EOS R50, ο φακός Canon RF-S 18-150mm F3,5-6.3 IS STM είναι άλλη μια καλή επιλογή που θα σας φανεί χρήσιμη σε κάθε τόπο και για κάθε θέμα. Χάρη στο τεράστιο εύρος ζουμ που διαθέτει, αυτός ο φακός είναι ιδανικός για ευρυγώνιες λήψεις σε δρόμους αλλά και για λήψη πορτραίτων με χρήση ζουμ. Ο φακός έχει επίσης εξαιρετικά μικρό βάρος και διαστάσεις για το μεγάλο εύρος εστιακών αποστάσεων και το ενσωματωμένο σύστημα σταθεροποίησης εικόνας που προσφέρει – θα σας συντροφεύει σε κάθε σας ταξίδι χωρίς να σας δημιουργεί προβλήματα.

Ο καλύτερος ευρυγώνιος φακός ζουμ βασικού επιπέδου για ταξιδιωτική φωτογραφία: Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM

Σχηματισμοί από σύννεφα που αντικατοπτρίζονται στην ήρεμη επιφάνεια μιας λίμνης, η οποία περιβάλλεται από βουνά.

O Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM είναι ένας εξαιρετικά ευρυγώνιος φακός ζουμ, που έχει δημιουργηθεί για να καλύπτει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς φωτογράφους ταξιδιωτικών θεμάτων. Χάρη στην οπτική σταθεροποίηση εικόνας 5 στοπ, το φωτεινό μέγιστο διάφραγμα f/4.5 και τις δυνατότητες γρήγορης εστίασης του προσαρμογέα RF της Canon, αυτός ο φακός θα σας εξασφαλίσει ευκρινές ταξιδιωτικό περιεχόμενο επαγγελματικού επιπέδου, ανεξάρτητα από τις συνθήκες φωτισμού. Λήψη με Canon EOS R5 και φακό Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM στα 17mm, με 2,5 δευτ., f/11 και ISO 100. © Verity Milligan

Οι ευέλικτοι ευρυγώνιοι φακοί ζουμ είναι οι καλύτεροι φίλοι των φωτογράφων ταξιδιωτικών θεμάτων. Με τις εξαιρετικά ευρυγώνιες εστιακές αποστάσεις του, ο Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να χωρέσει τα πάντα στο κάδρο, είτε κάνετε vlog στο κέντρο μιας πόλης με πανύψηλα κτήρια είτε περπατάτε στα φιδογυριστά δρομάκια μιας μεσαιωνικής πόλης ή αποτυπώνετε τη θέα μιας εντυπωσιακής οροσειράς.

Μικρός και ελαφρύς, αυτός ο φακός RF αποτελεί μια οικονομικά προσιτή προσθήκη ακόμη και στο πιο ελαφρύ ταξιδιωτικό κιτ, ενώ χάρη στη σταθεροποίηση εικόνας και στο φωτεινό μέγιστο διάφραγμα f/4.5, έχει πολύ καλές επιδόσεις υπό μεταβαλλόμενες συνθήκες φωτισμού.

Ο καλύτερος φακός για ταξιδιωτικό ρεπορτάζ: Canon RF 24-50mm F4.5-6.3 IS STM

Χέρια που κρατούν μια μηχανή Canon EOS με φακό Canon RF 24-50mm F4.5-6.3 IS STM μπροστά από ένα χακί πουκάμισο.

Ο Canon RF 24-50mm F4.5-6.3 IS STM διαθέτει έναν δακτύλιο ελέγχου φακού που μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να ελέγχει το διάφραγμα, το κλείστρο ή το ISO, προσφέροντάς σας επιπλέον έλεγχο. Είναι ιδανικός για άμεσες αλλαγές ρυθμίσεων σε συνθήκες που αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς.

Η εξαιρετικά ευρυγώνια ελάχιστη εστιακή απόσταση 24mm του Canon RF 24-50mm F4.5-6.3 IS STM είναι ιδανική για την καταγραφή σκηνών δρόμου μεγάλου εύρους ή για πορτραίτα με λεπτομέρειες από το περιβάλλον οι οποίες πλαισιώνουν το θέμα. Αυτός ο φακός διαθέτει επίσης οπτικό σύστημα IS για ευκρινείς λήψεις εν κινήσει, καθώς και έναν σχεδόν αθόρυβο κινητήρα εστίασης, ώστε να μην γίνεται αντιληπτός από το θέμα της φωτογράφισης και να μην παρεμβάλλεται στις ηχογραφήσεις.

Ο καλύτερος φακός για vlogger ταξιδιωτικών θεμάτων: Canon RF 16mm F2.8 STM

Νεαρή γυναίκα που στέκεται σε μια υπερυψωμένη τοποθεσία πάνω από ένα ποτάμι με μια γέφυρα και κινηματογραφεί τον εαυτό της με μια Canon EOS R6 και φακό Canon RF 16mm F2.8 STM.

Η εξαιρετικά ευρυγώνια εστιακή απόσταση του γρήγορου και οικονομικά προσιτού σταθερού φακού RF 16mm F2.8 STM προσφέρει εξαιρετικές δημιουργικές ευκαιρίες για τους δημιουργούς περιεχομένου που τραβούν ευρεία πλάνα.

Ο εξαιρετικά ευρυγώνιος φακός RF 16mm F2.8 STM, με το γρήγορο μέγιστο διάφραγμα f/2.8, μπορεί να καταγράψει μια ευρεία προοπτική και να προσφέρει πληθώρα δημιουργικών δυνατοτήτων σε vlogger ταξιδιωτικών θεμάτων και δημιουργούς περιεχομένου. Αυτή η ευρεία οπτική είναι επίσης χρήσιμη όταν φωτογραφίζετε σε σχετικά μικρούς χώρους, όπως μέσα σε μια αγορά ή ένα μουσείο, όπου δεν μπορείτε να μετακινηθείτε προς τα πίσω για να διευρύνετε την προοπτική.

Ο φακός διαθέτει τεχνολογία αυτόματης εστίασης με σχεδόν αθόρυβο βηματικό κινητήρα (STM), κάτι που τον καθιστά εξαιρετική επιλογή όταν θέλετε να καταγράψετε ταξιδιωτικό υλικό σε μια μηχανή ή τους ήχους του περιβάλλοντος που δίνουν ζωή στις τοποθεσίες που επισκέπτεστε.

Με βάρος μόλις 165 γραμμάρια και μήκος που ξεπερνά ελάχιστα τα 4 εκατοστά σε σύμπτυξη, μπορείτε άνετα να τον έχετε στη μηχανή σας όλη τη μέρα καθώς επισκέπτεστε αξιοθέατα.

Ο καλύτερος φακός μικρών διαστάσεων για ταξιδιωτική φωτογραφία: Canon RF 28mm F2.8 STM

Τουρίστας που στέκεται χαμογελαστός σε ένα μπαλκόνι με το τοπίο της πόλης να απλώνεται πίσω του.

Αν θέλετε ακόμη πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα από έναν φακό και ταξιδιωτικές εικόνες που ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, ο οικονομικά προσιτός, ευρυγώνιος Canon RF 28mm F2.8 STM προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός σταθερού φακού 28mm σε απίστευτα μικρό μέγεθος. Λήψη με Canon EOS R8 και φακό Canon RF 28mm F2.8 STM, με 1/1250 δευτ., f/2.8 και ISO 100.

Αν ο βασικός σας προβληματισμός κατά την επιλογή ενός ταξιδιωτικού φακού είναι το μέγεθος και το βάρος, ο Canon RF 28mm F2.8 STM σε μέγεθος τσέπης και βάρους μόλις 120 γραμμαρίων προσφέρει τη δυνατότητα σύμπτυξης όταν δεν χρησιμοποιείται, ώστε να τον αποθηκεύετε εύκολα στην τσάντα ή το σακίδιό σας.

Η ευέλικτη εστιακή του απόσταση 28mm είναι ιδανική για εξερεύνηση, καθώς σας επιτρέπει να γεμίζετε το κάδρο με καθηλωτικές αστικές σκηνές, εντυπωσιακά αξιοθέατα ή πορτραίτα ολόκληρης της οικογένειας, ενώ το γρήγορο διάφραγμα f/2.8 σάς δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσετε να φωτογραφίζετε ακόμη και το σούρουπο.

Αν και έχει πολύ μικρές διαστάσεις, ο RF 28mm F2.8 STM έχει εξαιρετική οπτική ποιότητα, με επίστρωση Super Spectra που μειώνει τα είδωλα και τις αναλαμπές, καθώς και έξυπνη ενσωματωμένη οπτική διόρθωση για πιο καθαρές φωτογραφίες και βίντεο.

Ο καλύτερος ευρυγώνιος σταθερός φακός για ταξιδιωτική φωτογραφία: Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM

Μπολ με ζυμαρικά, με ντομάτα και βασιλικό, που φωτογραφήθηκε από πάνω, με ένα πιρούνι, φύλλα βασιλικού, ένα γουδί και ένα γουδοχέρι στο πλάνο.

Με οπτική σταθεροποίηση εικόνας 5 στοπ για λήψεις στο χέρι χωρίς θόλωση και δυνατότητα macro 0,5x, ο Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM είναι η ιδανική επιλογή για να αποτυπώσετε τις νοστιμιές ενός εστιατορίου στην άλλη άκρη του κόσμου. Επιπλέον, ο κινητήρας εστίασης STM χαμηλού θορύβου τον καθιστά εξαιρετικό φακό για vlogging και ζωντανή ροή. Λήψη με Canon EOS R και φακό Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM, με 1/125 δευτ., f/2.5 και ISO800. © Natasha Alipour-Faridani

Υπάρχει λόγος που οι φωτογράφοι δρόμου, πορτραίτων και ταξιδιωτικών θεμάτων προτιμούν τον Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM. Αρκετά ευρύς για αχανή αστικά τοπία, πανοραμικές λήψεις τοπίων στην ύπαιθρο και αποκαλυπτικά κοντινά πλάνα, με διακριτικό προφίλ, γρήγορο μέγιστο διάφραγμα και μεγέθυνση macro έως και 1:2, λειτουργεί εξαιρετικά σε μια μεγάλη γκάμα φωτογραφίσεων.

Αν και έχει σχεδιαστεί για full-frame μηχανές, ο RF 35mm F1.8 MACRO IS STM μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε σώματα APS-C, όπως της Canon EOS R10, όπου αποτυπώνει οπτικό πεδίο ισοδύναμο με φακό 56mm σε σώμα full-frame.

Οι καλύτερες compact μηχανές για vlogger και blogger ταξιδιωτικών θεμάτων: Canon PowerShot V10 και PowerShot G7 X Mark III

Δύο γυναίκες που κάθονται σε ένα τραπέζι εστιατορίου, κρατώντας ένα πιάτο μπροστά από μια Canon PowerShot V10 στην ενσωματωμένη βάση της.

Η Canon PowerShot V10 διαθέτει ενσωματωμένη, ρυθμιζόμενη βάση και ευρεία γωνία θέασης, ώστε να μπορείτε να συμπεριλαμβάνετε τους συνδαιτημόνες σας στο πλάνο όταν βιντεοσκοπείτε φαγητά για τα ταξιδιωτικά vlog σας.

Ένας άνδρας κάθεται σε μια παραλία με βότσαλα μπροστά σε μια μικρή φωτιά. Μια Canon PowerShot G7 X Mark III έχει τοποθετηθεί πάνω σε τρίποδο με μικρόφωνο σε έναν βράχο μπροστά του.

Η υπέρ-φορητή Canon PowerShot G7 X Mark III με το μεγάλο εύρος εστίασης, που ισοδυναμεί με 24–100mm σε μηχανή full-frame, σας επιτρέπει να κάνετε τα πάντα, από vlogging κρατώντας τη μηχανή στο χέρι μέχρι πορτραίτα και φωτογράφιση της άγριας φύσης.

Όταν σας κυριεύει το πάθος του ταξιδιού, συνήθως το μόνο που προλαβαίνετε είναι να βάλετε μερικά ρούχα σ' ένα σακίδιο. Στις περιπτώσεις που ο χώρος είναι περιορισμένος, η Canon PowerShot V10 ή η PowerShot G7 X Mark III είναι ο ιδανικός σύντροφος στα ταξίδια σας.

Σχεδιασμένη για vlogger που έχουν ξεπεράσει τις δυνατότητες των smartphone τους, η Canon PowerShot V10 είναι μια ελαφριά, compact επιλογή για ταξίδια. Με βάρος μόλις 211g και μεγάλο αισθητήρα 1,0 ίντσας, καταγράφει όμορφα βίντεο 4Κ, ενώ η τεχνολογία AF της Canon με ανίχνευση προσώπων λειτουργεί στο 100% του κάδρου. Αυτό σημαίνει ότι η μηχανή θα εστιάσει σε οποιοδήποτε σημείο θέλετε στην εικόνα, προσφέροντας τεράστια ευελιξία για τις συνθέσεις σας.

Η σταθεροποίηση εικόνας Movie Digital διατηρεί τα πλάνα σταθερά όταν περπατάτε, ενώ τα ενσωματωμένα στερεοφωνικά μικρόφωνα αποτυπώνουν την ατμόσφαιρα του περιβάλλοντος χώρου, είτε πρόκειται για μια πολυσύχναστη αγορά είτε για ένα υπαίθριο εστιατόριο γεμάτο κόσμο.

Με τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και προφίλ, η PowerShot G7 X Mark III διαθέτει μεγάλο αισθητήρα εικόνας τύπου 1,0 που προσφέρει εντυπωσιακές φωτογραφίες 20,1MP και βίντεο 4Κ, σε ένα σώμα με πλάτος κάτω από 11cm και βάρος μόλις 300g, ώστε να μπορείτε απλά να τη βάλετε στην τσέπη σας, αν δεν χωράει στο σακίδιό σας. Προσφέρει επίσης εναλλαγή από φωτογραφίες σε βίντεο και αντίστροφα με μία εύκολη κίνηση.

Ετοιμάζεστε να ξεκινήσετε μια περιπέτεια; Κατεβάστε οπωσδήποτε την εφαρμογή Canon Camera Connect για να συνδέσετε τη μηχανή στο smartphone σας και να κοινοποιήσετε τις ταξιδιωτικές σας λήψεις απευθείας στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Η εφαρμογή σάς επιτρέπει επίσης να ελέγχετε τη μηχανή από απόσταση, για λήψεις χωρίς κραδασμούς και σταθερά βίντεο.

Για τους λάτρεις της περιπέτειας, αυτές οι μηχανές και οι φακοί που χωρούν σε ένα σακίδιο είναι πραγματικά οι πιο πιστοί σύντροφοι, εξασφαλίζοντας εκπληκτικές εικόνες και βίντεο χωρίς συμβιβασμούς στην ελευθερία κινήσεων. Για περισσότερη έμπνευση στην ταξιδιωτική φωτογραφία, μάθετε πώς πέρασε η επαγγελματίας Diana Millos 48 ώρες στην όμορφη Σεβίλλη με την Canon EOS R10.

Σχετικά προϊόντα

Σχετικά άρθρα

  • PowerShot V10

    VLOGGING

    Οι καλύτερες μηχανές Canon για vlogging

    Αυτές οι εξαιρετικές μηχανές της Canon για vlogging σας βοηθούν να υλοποιήσετε το vlog σας, με πολλές δυνατότητες ελέγχου και εκπληκτική ποιότητα βίντεο.

  • Ο φωτογράφος Martin Bissig σκύβει έξω από ένα τραίνο που έχει σταματήσει για να ανέβουν οι επιβάτες, πάνω σε μια κοιλαδογέφυρα στη Σρι Λάνκα. Στο χέρι του κρατάει μια Canon EOS R10 και πίσω του, βρίσκεται ένας λόφος πάνω στον οποίο είναι χτισμένα μικρά ξύλινα σπίτια. Λήψη με μια Canon EOS R7 από την Monika Bissig. 

    ΤΑΞΙΔΙΑ

    Ο τέλειος σύντροφος για τα ταξίδια σας

    Ο επαγγελματίας φωτογράφος Martin Bissig ταξιδεύει στη Σρι Λάνκα με την EOS R10.

  • Γυναίκα που φοράει ένα κόκκινο φόρεμα χωρίς τιράντες και σκύβει για να βγάλει μια φωτογραφία με μια Canon EOS R10.

    ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

    10 συμβουλές για ταξιδιωτικές φωτογραφίες

    Η φωτογράφος και blogger Diana Millos μοιράζεται τις κορυφαίες συμβουλές της για εκπληκτικές ταξιδιωτικές φωτογραφίες.

  • EOS R50 έναντι EOS R10

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

    EOS R50 έναντι EOS R10

    Συγκρίνουμε τα βασικά χαρακτηριστικά και τη σχεδίαση των δύο μηχανών APS-C του Συστήματος EOS R.