ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΟΠΙΩΝ

Ενισχύστε τη μοναδική ομορφιά της κάθε εποχής

Ο φωτογράφος ταξιδιωτικών εικόνων Benjamin Hegyi εξηγεί πώς να φωτογραφίζετε και να επεξεργάζεστε τις εικόνες σας για να αναδεικνύετε όλη τη μεγαλοπρέπεια του χειμώνα, της άνοιξης, του καλοκαιριού και του φθινοπώρου.
Άποψη του Δούναβη προς το Gellérthegy στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας, από υπερυψωμένη θέση, με μια θερμή κίτρινη και πορτοκαλί απόχρωση.

Κάθε εποχή προσφέρει κάτι διαφορετικό στους φωτογράφους, παρέχοντας μια μοναδική ποικιλία χρωμάτων, τόνων και διαθέσεων. Ο δεκαοκτάχρονος Ούγγρος φωτογράφος Benjamin Hegyi είναι πλέον πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία εποχιακού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κοινοποιώντας στον λογαριασμό του στο Instagram, με 40.000 φανατικούς ακόλουθους, εξαιρετικά επεξεργασμένες και φροντισμένες εικόνες από ταξίδια, αστικά τοπία και άλλα μέρη.

Παρακάτω θα βρείτε τις καλύτερες συμβουλές του για να βελτιώσετε την ατμόσφαιρας κάθε εποχής του έτους.

1. Να σκέφτεστε το τελικό αποτέλεσμα

Η λίμνη Lago di Braies στο Νότιο Τιρόλο της Ιταλίας, με τους Δολομίτες στο φόντο. Στο προσκήνιο φαίνονται ξύλινα σκαλοπάτια και πολλά μικρά σκάφη.

Για τις καλοκαιρινές φωτογραφίες, ο Benjamin λατρεύει τα τοπία που λούζονται στο δυνατό φως της ημέρας, αντί να επιλέγει την αγαπημένη πολλών φωτογράφων "χρυσή ώρα", δηλαδή το διάστημα αμέσως μετά την ανατολή ή πριν τη δύση του ηλίου. Σε αυτήν την εικόνα που τραβήχτηκε στη λίμνη Lago di Braies στο Νότιο Τιρόλο της Ιταλίας, ο ήλιος που βρίσκεται σε ψηλό σημείο δημιουργεί πλούσια και ζωντανά χρώματα σε όλη τη σκηνή, από τα σκάφη στο προσκήνιο ως τους Δολομίτες στο φόντο. Λήψη με Canon EOS 700D (την οποία διαδέχτηκε πλέον η Canon EOS 850D) και φακό Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM στα 10mm, με 1/80 δευτ., f/4.5 και ISO100. © Benjamin Hegyi

Μικρά σκάφη στη λίμνη Lago di Braies στο Νότιο Τιρόλο της Ιταλίας. Η εικόνα έχει υποβληθεί σε επεξεργασία για ενίσχυση της έντασης των χρωμάτων.

Κατά την επεξεργασία αυτής της εικόνας για χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Benjamin έκανε ελάχιστες αλλαγές, επειδή θεώρησε ότι η σύνθεση ήταν τέλεια, με τα σκαλιά στο προσκήνιο να οδηγούν το βλέμμα στα σκάφη που πλαισιώνονταν από τα βουνά στο φόντο. Ωστόσο, εξηγεί: «Ήθελα απλώς να αναδείξω τα διαφορετικά στοιχεία της εικόνας –σκάφη, νερό, σκαλοπάτια, βουνά– οπότε ενίσχυσα τα χρώματα και αύξησα την αντίθεση του φωτισμού.» © Benjamin Hegyi

«Όταν τραβάω εποχιακές φωτογραφίες», λέει ο Benjamin, «πάντα έχω στο νου μου με ποιον τρόπο θα τις επεξεργαστώ στη συνέχεια – δεν σκέφτομαι απλώς πώς θα τραβήξω τη φωτογραφία. Η δημιουργία μιας συγκεκριμένης εικόνας και αίσθησης έχει να κάνει για μένα τόσο με την επεξεργασία, όσο και με την ίδια τη λήψη της φωτογραφίας. Πρόκειται για δύο στάδια που αλληλοσυμπληρώνονται.»

Ο Benjamin σχεδιάζει τις εικόνες του με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτυπώσει την αίσθηση που είχε όταν τραβούσε τη φωτογραφία. "Μην σκέφτεστε ότι πρέπει να απαθανατίσετε την πραγματικότητα. Δημιουργήστε το σκηνικό όπως θέλετε να δείχνει στο μυαλό σας», αναφέρει. «Η εικόνα γίνεται ένα υβριδικό αποτέλεσμα φωτογραφίας και ζωγραφικής. Είναι βέβαια σημαντικό να μην κάνουμε κάτι υπερβολικό, ειδάλλως το τελικό αποτέλεσμα δεν θα φαίνεται ρεαλιστικό αλλά ψεύτικο.

Θα συνιστούσα πάντα να φωτογραφίζετε σε λειτουργία ποιότηταςRAW, επειδή προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή επεξεργασία εικόνων», προσθέτει. «Η λήψη σε μορφή RAW σημαίνει ότι μπορείτε να προσαρμόσετε χαρακτηριστικά όπως η ισορροπία λευκού, τα φωτεινά σημεία, τα σημεία με ασθενή φωτισμό και η απόδοση των χρωμάτων. Όλα αυτά αναδεικνύουν την ατμόσφαιρα της κάθε εποχής.»

Ο Benjamin χρησιμοποιεί τη μηχανή που του έκαναν δώρο γενεθλίων όταν έγινε 13 χρονών, μια Canon EOS 700D (την έχει διαδεχτεί πλέον η Canon EOS 850D), με δύο φακούς ζουμ: τον Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM, έναν υπερ-ευρυγώνιο φακό ιδανικό για αχανή τοπία, και τον Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, έναν εξαιρετικά ευέλικτο φακό χάρη στο μεγάλο εύρος ζουμ που προσφέρει. Αυτός ο εξοπλισμός του φαίνεται ιδανικός, καθώς το μέγεθος και το βάρος είναι σημαντικά για έναν φωτογράφο ταξιδιωτικών εικόνων.

Ένα εξίσου μικρό και οικονομικό κιτ είναι το σύστημα EOS R της Canon, ένα σύστημα mirrorless full-frame μηχανών επόμενης γενιάς που περιλαμβάνει τη μηχανή Canon EOS RP, τον φακό Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM και τον φακό Canon RF 50mm F1.8 STM. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη σειρά φακών EF-S στις μηχανές του συστήματος EOS R, με έναν προσαρμογέα βάσης EF-EOS R.

2. Σκεφτείτε τη σύνθεση και τον φωτισμό

Η λίμνη Lago di Carezza στο Νότιο Τιρόλο της Ιταλίας, μια ηλιόλουστη καλοκαιρινή ημέρα, με τους Δολομίτες στο φόντο να αντανακλώνται στα ατάραχα νερά της λίμνης.

Αυτή η σκηνή φωτογραφήθηκε στη λίμνη Lago di Carezza στο Νότιο Τιρόλο της Ιταλίας, μια ηλιόλουστη καλοκαιρινή ημέρα. Η σύνθεση είναι τέλεια, ο ουρανός όμως και τα αχνά βουνά στο φόντο ήταν πολύ φωτεινά, σε αντίθεση με τις σκοτεινές αντανακλάσεις τους στη λίμνη. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο Benjamin συχνά εξισορροπεί την έκθεση χρησιμοποιώντας τη λειτουργία λήψης HDR ή την οριοθέτηση έκθεσης –πραγματοποιώντας ξεχωριστές λήψεις με διαφορετικά μέρη της σκηνής που φαίνονται ξεκάθαρα– και συγχωνεύοντας τις εικόνες στη συνέχεια. Λήψη με Canon EOS 700D και φακό Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM στα 10mm, με 1/200 δευτ., f/5.6 και ISO100. © Benjamin Hegyi

Ένα χωράφι με λεβάντα με μικρά σύννεφα στον μπλε ουρανό, που μοιάζει να καμπυλώνει προς τον ήλιο που ανατέλλει πίσω από μια γραμμή δέντρων στην κορυφή ενός λόφου.

Ανοιξιάτικη σκηνή στην ουγγρική ύπαιθρο. Ο Benjamin λέει ότι ήταν απλώς θέμα τύχης που τα σύννεφα σχημάτιζαν μια απαλή γραμμή που οδηγούσε το βλέμμα προς τον ήλιο που ανέτειλε, αλλά σίγουρα η σύνθεση είναι τέλεια. Το χωράφι με τη λεβάντα ήταν σκιασμένο και σχετικά σκοτεινό, αλλά η εικόνα είχε αρκετό δυναμικό εύρος ώστε ο Benjamin να φωτίσει το προσκήνιο και να ενισχύσει το χρώμα ώστε να αναδείξει το καθαρό ανοιξιάτικο φως. Λήψη με Canon EOS 700D και φακό Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM στα 10mm, με 1/200 δευτ., f/ 4.5 και ISO100. © Benjamin Hegyi

Η επεξεργασία είναι ένα σημαντικό κομμάτι της φωτογραφικής ρουτίνας του Benjamin. Θεωρεί ωστόσο σημαντικό να συνθέτει σκηνές που αντικατοπτρίζουν την εκάστοτε εποχή. «Ένα δέντρο καλυμμένο με χιόνι ή πάγο τονίζει τη χειμωνιάτικη ατμόσφαιρα», λέει. «Την άνοιξη, έρχονται στο προσκήνιο τα πολύχρωμα λουλούδια. Το φθινόπωρο, μπορείς να επικεντρωθείς στην πλούσια χρυσαφένια λάμψη των φύλλων που αλλάζουν χρώμα. Η προσεκτική σύνθεση μπορεί να βελτιώσει τη φυσική ατμόσφαιρα κάθε εποχής.

Οι καλύτερες ώρες της ημέρας για φωτογράφιση διαφέρουν κάθε εποχή του χρόνου», προσθέτει ο Benjamin, τονίζοντας ότι η ποιότητα του φωτισμού διαφέρει σημαντικά από εποχή σε εποχή. «Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, είναι καλό να φωτογραφίζετε ακριβώς πριν από την ανατολή του ήλιου ή αμέσως μετά τη δύση του. Σε αυτό το στάδιο του λυκόφωτος, οι λήψεις σας θα έχουν μια ψυχρή, μουντή γαλάζια απόχρωση, που συχνά ονομάζεται «μπλε ώρα». Αν όμως πρόκειται για μια χιονισμένη σκηνή, φωτογραφίστε στο φως της ημέρας για μια πραγματικά ευκρινή και φωτεινή εικόνα.

Για τις καλοκαιρινές λήψεις, πολλοί φωτογράφοι τοπίων προτιμούν την αρχή ή το τέλος της ημέρας, αλλά εγώ προτιμώ ο ήλιος να είναι πιο ψηλά στον ουρανό», συνεχίζει. «Αναδεικνύονται έτσι καλύτερα τα ζωντανά χρώματα στα καταπράσινα λιβάδια και η καλοκαιρινή ζεστασιά του τοπίου.

Η άνοιξη πάλι είναι μια φανταστική εποχή αναγέννησης, κάτι που ισχύει και για μένα. Αμέσως μετά την ανατολή του ήλιου είναι η κατάλληλη στιγμή για φωτογράφιση ανθισμένων λουλουδιών και δένδρων, αλλά το έντονο φως του ήλιου κατά τη διάρκεια της ημέρας λειτουργεί εξίσου καλά και μερικές φορές καλύτερα.

Το φθινόπωρο, είναι καλύτερα να φωτογραφίζετε τη «χρυσή ώρα», δηλαδή αμέσως μετά την ανατολή ή τη δύση του ηλίου», λέει ο Benjamin. «Ο ήλιος είναι πραγματικά χαμηλά στον ουρανό και παράγει αυτά τα υπέροχα, ζεστά φθινοπωρινά χρώματα.»

3. Αποτυπώστε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες

Άποψη του Δούναβη προς το Gellérthegy στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας, από υπερυψωμένη θέση.

Ο Benjamin τράβηξε αυτήν την εικόνα του Δούναβη στη Βουδαπέστη, ένα ηλιοβασίλεμα προς το τέλος της άνοιξης. Χρησιμοποιώντας μακρά έκθεση, μπόρεσε να αποτυπώσει πλούσιες λεπτομέρειες στα δέντρα που βρίσκονται στο προσκήνιο και στα κτίρια της πόλης που βρίσκονται σε μέση απόσταση, και να τις εντείνει ακόμα περισσότερο με το HDR. Ενίσχυσε επίσης τα πορτοκαλί χρώματα, ώστε να βελτιώσει την εποχιακή ατμόσφαιρα στην τελική εικόνα που φαίνεται στην κορυφή αυτής της σελίδας. Λήψη με Canon EOS 700D και φακό Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM στα 18mm, με 2 δευτ, f/9 και ISO100. © Benjamin Hegyi

Ένας λευκός κύκνος κολυμπά σε μια γαλάζια λίμνη τον χειμώνα. Στις όχθες της λίμνης, ψηλά στα βουνά, βρίσκεται ένα γραφικό χωριό καλυμμένο με χιόνι.

Μια χειμερινή σκηνή στο Χάλστατ της Αυστρίας. Παρά το ασθενές φως και την κατά τόπους ομίχλη, ο Benjamin κατάφερε να αποτυπώσει πολλές λεπτομέρειες στα κτίρια της πλαγιάς, που στη συνέχεια τις ανέδειξε αυξάνοντας την αντίθεση. Επίσης, ενίσχυσε τις μπλε αποχρώσεις της εικόνας, βελτιώνοντας έτσι τη χειμερινή ατμόσφαιρα. Λήψη με Canon EOS 700D και φακό Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM στα 18mm, με 1/200 δευτ, f/5.6 και ISO100. © Benjamin Hegyi

Πολλές μηχανές Canon διαθέτουν λειτουργία σκηνής για τοπία, αλλά ο Benjamin προτιμά να έχει τον πλήρη έλεγχο των ρυθμίσεων της μηχανής. «Χρησιμοποιώ πάντα τη λειτουργία Χειροκίνητης λήψης, ώστε να μπορώ να προσαρμόζω εύκολα το διάφραγμα και την ταχύτητα κλείστρου για να έχω την ακριβή έκθεση που θέλω.» Αν φωτογραφίζετε με μια μηχανή από το σύστημα EOS R, η Προσομοίωση έκθεσης σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε σε προεπισκόπηση πώς οι αλλαγές στις ρυθμίσεις έκθεσης θα επηρεάσουν την εικόνα, τόσο στο σκόπευτρο όσο και στην πίσω οθόνη. Με μια DSLR, αυτή η επιλογή λειτουργεί όταν χρησιμοποιείτε την πίσω οθόνη στην κατάσταση Άμεσης προβολής.

Πολλές μηχανές Canon διαθέτουν λειτουργίες λήψης HDR (υψηλό δυναμικό εύρος), οι οποίες είναι ιδανικές για τη διατήρηση των λεπτομερειών στα πιο φωτεινά σημεία και για την ενίσχυση των σκιών. Αυτή η δυνατότητα προσφέρει μια πολύ πιο ισορροπημένη έκθεση στις σκηνές με υψηλές αντιθέσεις.

«Η μηχανή μου διαθέτει κατάσταση σκηνής Έλεγχος οπίσθιου φωτισμού HDR», λέει ο Benjamin. «Για κάθε λήψη, η μηχανή καταγράφει τρεις ξεχωριστές εικόνες με οριοθέτηση έκθεσης και στη συνέχεια τις συγχωνεύει σε μια φωτογραφία HDR.» Αν η μηχανή σας δεν διαθέτει λειτουργία HDR, μπορείτε να τραβήξετε μερικές λήψεις σε ελαφρώς διαφορετικές εκθέσεις και να τις συγχωνεύσετε στο στάδιο της επεξεργασίας. Προκειμένου αυτό να γίνεται απλά, το δωρεάν λογισμικό Digital Photo Professional (DPP) της Canon διαθέτει ένα ενσωματωμένο εργαλείο HDR. Χρησιμοποιήστε ένα τρίποδο για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κίνηση στη μηχανή μεταξύ διαδοχικών εκθέσεων.

Όταν φωτογραφίζετε τη νύχτα ή σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, ο Benjamin συνιστά να πραγματοποιείτε λήψεις μακράς έκθεσης για να καταγράφετε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, «ακόμα και ό,τι δεν φαίνεται με το μάτι». Η ρύθμιση Bulb της μηχανής σάς επιτρέπει εκθέσεις διάρκειας άνω των 30 δευτερολέπτων, αλλά θα πρέπει να πειραματιστείτε για να αποφασίσετε πόση ώρα έκθεσης απαιτείται για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ελέγξτε τα αποτελέσματα στην πίσω οθόνη LCD και επαναλάβετε τη λήψη, εάν το κρίνετε απαραίτητο. Χρησιμοποιήστε τρίποδο για να αποφύγετε το θόλωμα της εικόνας.

4. Επεξεργαστείτε για να βελτιώσετε την εποχιακή ατμόσφαιρα

Λόφοι δίπλα στη λίμνη Bled στη Σλοβενία, καλυμμένοι με ομίχλη στην ανατολή του ήλιου. Μεγάλα φύλλα στο προσκήνιο κυριαρχούν στη σκηνή.

Αυτή η φθινοπωρινή εικόνα αναδεικνύει μια απόλυτη αιθέρια ατμόσφαιρα, με φύλλα που ροδίζουν με φόντο την ομίχλη που αναδύεται από τη λίμνη Bled στη Σλοβενία, στις πρώτες πρωινές ακτίνες του ήλιου. Ο Benjamin λέει ότι τα φύλλα στο προσκήνιο που πλαισιώνουν τη σκηνή προσθέτουν βάθος και χαρίζουν καλύτερη αίσθηση της εποχής του χρόνου. Λήψη με Canon EOS 700D και φακό Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM στα 27mm, με 1/125 δευτ, f/9 και ISO100. © Benjamin Hegyi

Λόφοι δίπλα στη λίμνη Bled στη Σλοβενία, καλυμμένοι με ομίχλη στην ανατολή του ήλιου. Τα φύλλα στο προσκήνιο και οι μακρινοί λόφοι έχουν πιο κίτρινες αποχρώσεις και το νερό της λίμνης φαίνεται πιο μπλε.

Ο Benjamin αποφάσισε ότι οι λόφοι και ιδιαίτερα τα φύλλα στο προσκήνιο φαίνονταν πολύ πράσινα, οπότε έδωσε κίτρινες-πορτοκαλί αποχρώσεις στους πράσινους τόνους για να αναδειχθεί η φθινοπωρινή ατμόσφαιρα. "Πρόσθεσα επίσης μπλε απόχρωση στο νερό και λίγο φως στην ομίχλη για να ξεχωρίζουν", αναφέρει. © Benjamin Hegyi

Ακόμα και όταν δεν έχει κάνει λήψεις σε HDR, το προσωπικό στυλ του Benjamin είναι να προσθέτει τα ζωντανά χρώματα και την αυξημένη αντίθεση που σχετίζονται με την εικόνα. Το ίδιο σημαντικό, ωστόσο, για τις εποχιακές εικόνες του είναι η προσαρμογή της ισορροπίας λευκού και της έκθεσης της κάθε φωτογραφίας, ώστε να αναδεικνύεται η ποιότητα του φωτισμού που χαρακτηρίζει την κάθε εποχή.

Αυτές οι αρχικές προσαρμογές μπορούν να πραγματοποιηθούν με το δωρεάν λογισμικό Digital Photo Professional (DPP) της Canon, το οποίο έχει σχεδιαστεί για την επεξεργασία εικόνων RAW από μηχανές Canon. Διαθέτει μια σειρά από Στυλ εικόνας για να χαρίζετε στις εικόνες την επιθυμητή εμφάνιση και αίσθηση, όπως ακριβώς αν θα είχατε εφαρμόσει τις αντίστοιχες ρυθμίσεις στη μηχανή. Αυτά τα στυλ περιλαμβάνουν το τοπίο, που βελτιώνει την ευκρίνεια και ενισχύει τον χρωματικό τόνο, και τον κορεσμό για να αποδίδετε βαθιές, ζωντανές μπλε και πράσινες αποχρώσεις όταν φωτογραφίζετε τον ουρανό και τα φυλλώματα. Όλες τις προσαρμογές που εφαρμόζετε ως Στυλ εικόνας σε ένα αρχείο RAW μπορείτε στη συνέχεια να τις βελτιστοποιήσετε, να τις καταργήσετε ή να τις αντικαταστήσετε με ένα διαφορετικό Στυλ εικόνας. Διατίθενται πρόσθετα στυλ για δωρεάν λήψη, όπως Νοσταλγία, Ευκρίνεια, Λυκόφως, Σμαράγδι και Φθινοπωρινή χροιά, ιδανικά για γρήγορη εισαγωγή μιας διαφορετικής εποχιακής ατμόσφαιρας στις εικόνες.

Τα πανίσχυρα εργαλεία προσαρμογής χρωμάτων του DPP επιτρέπουν την αλλαγή απόχρωσης, κορεσμού και φωτεινότητας σε συγκεκριμένες ποικιλίες χρωμάτων, για να ενισχύσετε τις μπλε αποχρώσεις μιας χειμερινής σκηνής ή τους θερμούς τόνους μιας καλοκαιρινής εικόνας. Ο Benjamin χρησιμοποιεί συχνά τα επίπεδα προσαρμογής στο Adobe Photoshop για παρόμοια εφέ. «Στις χειμερινές λήψεις, τονίζω τους μπλε τόνους προσθέτοντας ένα κενό επίπεδο που έχει ρυθμιστεί στη λειτουργία Μίξης επικάλυψης και χρωματίζοντας περιοχές με ένα απαλό μπλε πινέλο, χρησιμοποιώντας χαμηλή αδιαφάνεια», εξηγεί. «Στις φθινοπωρινές φωτογραφίες, μπορείτε να δώσετε έμφαση και ατμοσφαιρικότητα σε μια σκηνή, χρωματίζοντας περιοχές με κίτρινες και πορτοκαλί αποχρώσεις.

Για να αλλάξω την αντίθεση και τη φωτεινότητα, χρησιμοποιώ πάντα τα επίπεδα προσαρμογής», προσθέτει, «επειδή μπορώ να χρησιμοποιήσω μάσκες επιπέδων για να επεξεργαστώ μόνο συγκεκριμένες περιοχές της εικόνας.» Αυτή η επιλογή είναι ιδανική όταν είναι ικανοποιημένος με το μεγαλύτερο κομμάτι της εικόνας, αλλά θεωρεί ότι ορισμένες πτυχές χρειάζονται λίγη περισσότερη έμφαση για να μεταφέρουν τη διάθεση.

5. Αφήστε τις φωτογραφίες σας να σας εκπροσωπήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ομίχλη που καλύπτει τις κοιλάδες ανάμεσα στα κατάφυτα βουνά στην ανατολή του ήλιου.

Στο φωτογραφικό του ταξίδι στη Σλοβενία, ο Benjamin ξύπνησε στις 4 το πρωί για να φωτογραφήσει τη φθινοπωρινή ανατολή να αναδύεται πάνω από τα ομιχλώδη βουνά, αλλά ένιωσε ότι η εικόνα δεν αποτύπωνε την αίσθηση της σκηνής όπως τη βίωσε. Λήψη με Canon EOS 700D και φακό Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM στα 135mm, με 1/500 δευτ, f/5.6 και ISO100. © Benjamin Hegyi

Ομίχλη που καλύπτει τις κοιλάδες ανάμεσα στα κατάφυτα βουνά. Έχει ενισχυθεί η αντίθεση και έχει προστεθεί μια ζεστή απόχρωση για να βελτιωθεί η φθινοπωρινή αίσθηση.

Ο Benjamin ενίσχυσε την αντίθεση για να αναδείξει τις λεπτομέρειες, όπως τα σπίτια στους λόφους σε σχετικά κοντινή απόσταση, τονίζοντας την κλίμακα της σκηνής. Ενίσχυσε επίσης τα φθινοπωρινά χρώματα για ακόμα πιο έντονη εποχιακή ατμόσφαιρα. Μας λέει ότι στους ακόλουθούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρέσει ιδιαίτερα αυτή η έντονη και άμεση αποτύπωση των εποχών. © Benjamin Hegyi

Όταν μοιράζεστε τις εικόνες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανταγωνίζεστε εκατομμύρια άλλες εικόνες για να τραβήξετε την προσοχή. Ο Benjamin αισθάνεται ότι είναι σημαντικό να αναπτύξει κάποιος το δικό του στυλ, ώστε να ξεχωρίζει από το πλήθος.

«Ξεκίνησα προσπαθώντας να μιμηθώ το στυλ άλλων φωτογράφων, αλλά θέλω να πιστεύω ότι έχω αναπτύξει το δικό μου μοναδικό ύφος», εξηγεί. «Έχω δημιουργήσει την παρουσία μου στο Instagram πάνω σε αυτήν τη βάση. Οι άνθρωποι λατρεύουν να βλέπουν εικόνες που αντανακλούν αυτό που απολαμβάνουν σε κάθε εποχή και πώς αλλάζει η φύση, την κατάλληλη στιγμή. Δημοσιεύοντας εποχιακό περιεχόμενο, είχα πολύ μεγαλύτερη επιτυχία με άτομα που αναζητούσαν τις εικόνες μου και τις μοιράζονταν με πολλούς άλλους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Πλέον βρίσκομαι στη θέση όπου, μαζί με τις εταιρείες φωτογράφισης τοπίων και ταξιδιωτικών εικόνων που θέλουν να χρησιμοποιούν τις εικόνες μου, τις λήψεις μου τις βλέπουν 1 εκατομμύριο άνθρωποι. Νομίζω πως το κόλπο δεν είναι να προωθείτε τον εαυτό σας, αλλά να αφήσετε τις φωτογραφίες σας να σας προωθήσουν.»



Σύνταξη: Matthew Richards



Οι επωνυμίες Adobe, Lightroom και Photoshop είναι σήματα κατατεθέντα ή εμπορικά σήματα της Adobe στις Ηνωμένες Πολιτείες ή/και σε άλλες χώρες.

Σχετικά προϊόντα

Σχετικά άρθρα