ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ

Οι καλύτεροι βασικοί φακοί για φωτογράφιση άγριας ζωής

Κάνετε τα πρώτα σας βήματα στη φωτογράφιση άγριας ζωής; Καταγράψτε εντυπωσιακές εικόνες άγριων ζώων και πουλιών, με αυτούς τους σταθερούς και ζουμ φακούς Canon.
Canon Camera
Η καταγραφή εικόνων γεμάτων συναίσθημα με άγρια ζώα και πουλιά στο φυσικό τους περιβάλλον απαιτεί κατανόηση της συμπεριφοράς των ζώων, δεξιότητες διαβίωσης στην ύπαιθρο, υπομονή και επιμονή. Ωστόσο, ακόμη κα με όλα αυτά, δεν θα επιτύχετε τα αποτελέσματα που θέλετε χωρίς έναν τηλεφακό.

Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψετε πολλά χρήματα για να αγοράσετε έναν ακριβό επαγγελματικό φακό και να κάνετε τα πρώτα σας βήματα στη φωτογράφιση άγριας ζωής. Υπάρχουν πολλοί φακοί υψηλών επιδόσεων και μικρού βάρους για φωτογράφιση άγριας ζωής που μπορείτε να επιλέξετε. Υπάρχουν φακοί κατάλληλοι για τη σειρά compact μηχανών EOS M, για τις mirrorless μηχανές full frame του συστήματος EOS R με τις προηγμένες δυνατότητες AF και υψηλού ISO, καθώς και φακοί για τις πιο πρόσφατες EOS DSLR.
Τρία ελάφια που φωτογραφίζονται ως σιλουέτα μπροστά από σύννεφα που φωτίζονται με χρυσό φως.

Οι φακοί ζουμ σάς προσφέρουν περισσότερες επιλογές καρέ, για να μπορείτε να φωτογραφίζετε ζώα σε μεγαλύτερο πλάνο και να αποτυπώνετε και το περιβάλλον τους. Αυτή η λήψη έγινε με μηχανή με αισθητήρα APS-C στα 187mm, του οποίου η ισοδύναμη εστιακή απόσταση 35mm είναι 299mm. Λήψη με Canon EOS 850D και φακό Canon EF 70-300mm f/4.5-6 IS II USM, με 1/2500 δευτ., f/5.6 και ISO800. © Ben Hall

Κοντινή λήψη ενός πολύχρωμου παπαγάλου με πράσινο κεφάλι, γαλαζοπράσινα φτερά και σώμα σε έντονο πορτοκαλί χρώμα.

Οι τηλεφακοί σάς επιτρέπουν να φωτογραφίζετε με λεπτομέρεια τα ζώα που δεν μπορείτε να προσεγγίσετε από κοντά, είτε επειδή είναι επικίνδυνα είτε επειδή απλώς δεν θέλετε να τα ενοχλήσετε. Λήψη με Canon EOS R6 και φακό Canon RF 600mm F11 IS STM στα 1/350 δευτ., f/11 και ISO1600.

Χρειάζομαι τηλεφακό για τη φωτογράφιση άγριας ζωής;




Όχι πάντα. Ορισμένες φορές μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν ευρυγώνιο φακό (συνήθως ορίζεται ως φακός με εστιακή απόσταση 35mm ή λιγότερο) για να τραβήξετε φωτογραφίες άγριων ζώων στο περιβάλλον τους, αλλά θα πρέπει να πλησιάσετε στο θέμα σας για να το επιτύχετε. Αν θέλετε να τραβάτε φωτογραφίες άγριας ζωής που γεμίζουν όλο το κάδρο, συνήθως χρειάζεστε έναν φακό με εστιακή απόσταση επιπέδου τηλεφακού (85mm ή μεγαλύτερη) ή σούπερ-τηλεφακού (300mm ή περισσότερο). Αυτοί οι τύποι φακών καταγράφουν στενότερο οπτικό πεδίο –μόνο ένα πολύ μικρό μέρος της σκηνής που έχετε μπροστά σας– κάτι που κάνει τα μακρινά ζώα και τα πουλιά να φαίνονται μεγαλύτερα στην εικόνα.

Πρέπει να χρησιμοποιήσω φακό ζουμ ή σταθερό φακό για τη φωτογράφιση άγριας ζωής;




Οι τηλεφακοί ζουμ είναι πιο ευέλικτοι, καθώς σας επιτρέπουν να αλλάζετε το κάδρο της φωτογραφίας χωρίς να χρειάζεται να μετακινείστε ή να σταματάτε τη λήψη και να αλλάζετε φακό. Οι σταθεροί φακοί προσφέρουν μόνο μία εστιακή απόσταση, αλλά είναι σε γενικές γραμμές ελαφρύτεροι από τον αντίστοιχο φακό ζουμ. Διατίθενται επίσης σε μεγαλύτερες εστιακές αποστάσεις, διευκολύνοντας τη φωτογράφιση άγριων ζώων που δεν μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερο αφού εξαντλήσετε την εμβέλεια του φακού ζουμ που χρησιμοποιείτε.
Καναδική χήνα κολυμπά σε νερό.

Το πρωτοποριακό σύστημα EOS R επιτρέπει τον σχεδιασμό καινοτόμων και ελαφριών φακών, όπως οι φακοί RF 800mm F11 IS STM της Canon, το βάρος των οποίων είναι 1.260g και οι διαστάσεις τους είναι 281,8mm όταν είναι συμπτυγμένοι, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να τους παίρνετε μαζί σας. Λήψη με Canon EOS RP και φακό Canon RF 800mm F11 IS STM, με 1/500 δευτ., f/11 και ISO1250. © Ben Hall

Ένα ελάφι με μεγάλα κέρατα στέκεται σε ένα χωράφι με χόρτα, με το κεφάλι υψωμένο και στραμμένο προς τη μηχανή.

Ο φακός ζουμ σάς προσφέρει την ευελιξία να ανασυνθέσετε τη λήψη σας για να αποτυπώσετε τη σκηνή όταν δεν έχετε χρόνο να αλλάξετε φακούς. Λήψη με Canon EOS 850D και φακό Canon EF 70-300mm f/4.5-6 IS II USM στα 300mm (η ισοδύναμη εστιακή απόσταση 35mm είναι 480mm), με 1/ 500 δευτ., f/5.6 και ISO400. © Ben Hall

Ποιες εστιακές αποστάσεις είναι καλύτερες για τα άγρια ζώα και πουλιά;

Τα πουλιά είναι συνήθως μικρότερα και δυσκολότερα στην προσέγγιση σε σχέση με άλλα άγρια ζώα, επομένως συχνά χρειάζεστε μεγαλύτερη εστιακή απόσταση για να τα φωτογραφίσετε. Αν και μπορείτε να τραβήξετε λήψεις που γεμίζουν το κάδρο ενός μεγάλου θηλαστικού με φακό 300mm ή 400mm, μπορεί να χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε φακό 500mm, 600mm ή ακόμα και 800mm για ορισμένους τύπους φωτογράφισης πουλιών.

Ωστόσο, το μέγεθος του αισθητήρα της μηχανής μπορεί να σας βοηθήσει. Οι αισθητήρες APS-C που υπάρχουν στις mirrorless μηχανές EOS M και στις DSLR EOS APS-C είναι μικρότεροι από τους αισθητήρες full frame, με αποτέλεσμα να περικόπτουν την εικόνα από τον φακό, κάνοντας το θέμα να γεμίζει μεγαλύτερο ποσοστό του κάδρου σας. Ο «συντελεστής κοπής» 1,6x σημαίνει ότι αν πάρετε έναν φακό EF σχεδιασμένο για κάμερα full frame και τον χρησιμοποιήσετε σε μια μηχανή με αισθητήρα APS-C, θα αυξήσετε ουσιαστικά την εμβέλεια του φακού κατά 1,6 φορές. Για παράδειγμα, ένας φακός EF 400mm σε μια Canon EOS 250D προσφέρει οπτικό πεδίο ισοδύναμο με αυτό ενός φακού 640mm (400 x 1,6) σε μια μηχανή full frame. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του φακού παραμένουν ίδια, αλλά οι μεγαλύτεροι αισθητήρες έχουν συνήθως δυνατότητα επίτευξης μικρότερου βάθους πεδίου, με αποτέλεσμα περισσότερο φλουτάρισμα στο φόντο.
A male photographer in a green waterproof jacket crouches down to look through the viewfinder of a camera paired with a long lens with a camouflage cover.

Ποια άλλα χαρακτηριστικά είναι σημαντικά κατά την επιλογή ενός φακού για φωτογράφιση άγριας ζωής;

Οι φακοί με μεγαλύτερες εστιακές αποστάσεις μπορεί να είναι πιο δύσκολο να κρατηθούν σταθεροί, αλλά ο ενσωματωμένος οπτικός Σταθεροποιητής εικόνας (IS) μπορεί να βοηθήσει στη διόρθωση του φλουταρίσματος που προκαλείται από την αστάθεια της μηχανής. Ένα ισχυρός κινητήρας εστίασης θα σας βοηθήσει να παρακολουθήσετε ζώα που κινούνται γρήγορα, ενώ όσο πιο αθόρυβη είναι η λειτουργία του τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να τρομάξετε ένα ζώο και να φύγει. Το υψηλότερο μέγιστο διάφραγμα (μικρότερος αριθμός f) σημαίνει ότι ο φακός μπορεί να επιτρέψει την είσοδο περισσότερου φωτός στη μηχανή, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει αν φωτογραφίζετε ζώα που κινούνται γρήγορα σε συνθήκες ασθενούς φωτισμού. Τέλος, θα πρέπει να λάβετε υπόψη το μέγεθος και το βάρος του φακού σας, καθώς είναι πιο πιθανό να παίρνετε μαζί σας έναν ελαφρύ φακό μικρού μεγέθους, ο οποίος σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις ευκαιρίες φωτογράφισης θεμάτων από την άγρια φύση.

Ωστόσο, το φλουτάρισμα δεν είναι πάντα αρνητικό, όπως εξηγεί ο επαγγελματίας φωτογράφος άγριας ζωής Ben Hall στο βίντεό του για τη δημιουργική προσέγγιση στην αφηρημένη φωτογράφιση άγριας ζωής*.

Ποιοι είναι οι καλύτεροι φακοί Canon για τη φωτογράφιση άγριας ζωής;

Δείτε μια συλλογή εύχρηστων σταθερών φακών και φακών ζουμ που παράγουν φωτογραφίες υψηλής ποιότητας άγριων ζώων και πουλιών.

Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM

CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, ιδανικός για φωτογράφιση άγριας ζωής

Ο διπλασιασμός της εστιακής απόστασης, όπως για παράδειγμα από 200mm σε 400mm, κάνει τα ζώα και τα πτηνά να εμφανίζονται δύο φορές μεγαλύτερα στη φωτογραφία, αξιοποιώντας στο έπακρο το θέμα σας ως σημείο εστίασης. Λήψη με Canon EOS RP και φακό Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM στα 400mm, με 1/40 δευτ., f/8 και ISO800. © Ben Hall

Ένα ελάφι με μικρά κέρατα στέκεται πλαισιωμένο από φτέρες σε ένα πράσινο δάσος.

Η στενή γωνία θέασης που προσφέρουν οι τηλεφακοί διευκολύνει την επιλογή του ιδανικού απαλού φόντου και την ανάδειξη ενός ζώου στο καρέ. Λήψη με Canon EOS R και φακό Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM στα 373mm, με 1/50 δευτ., f/8 και ISO1250. © Ben Hall

Οι φακοί RF της Canon για τις μηχανές του συστήματος EOS R διαθέτουν πολλές σχεδιαστικές καινοτομίες – και ο RF 100-400mm F5.6-8 IS USM δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι ελαφρύτερος από τον Canon EF 70-300mm F4-5.6 IS II USM, αλλά έχει μεγαλύτερη εμβέλεια, η οποία μπορεί να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο με τα Extender RF. Διαθέτει το πλεονέκτημα του Σταθεροποιητή εικόνας 5,5 στοπ για ευκρινέστερες λήψεις χωρίς τρίποδο (όπως οι παραπάνω) και χρησιμοποιεί τεχνολογία εστίασης Nano USM για γρήγορη αυτόματη εστίαση με χαμηλό θόρυβο, που δεν θα τρομάξει τα θέματα τα οποία προσπαθείτε να προσεγγίσετε.

Canon RF 800mm F11 IS STM

Ο RF 800mm F11 IS STM είναι επί του παρόντος ο φακός RF με τη μεγαλύτερη εστιακή απόσταση, επιτρέποντας την καταγραφή εικόνων άγριας ζωής που γεμίζουν το κάδρο, είτε φωτογραφίζετε μεγάλα ζώα είτε πουλιά στον κήπο σας. Αν προσθέσετε στον φακό τα Canon Extender RF 1.4x ή Canon Extender RF 2x, μπορείτε να επιτύχετε ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια, που φτάνει έως και τα 1600mm με το δεύτερο μοντέλο. Οι μηχανές του Συστήματος EOS R μπορούν να εστιάζουν αυτόματα, ακόμη και σε αυτήν την εντυπωσιακή εστιακή απόσταση.

Για έναν φακό με τόσο μεγάλη εμβέλεια, ο RF 800mm F11 IS STM έχει εντυπωσιακά μικρές διαστάσεις και βάρος, ενώ διαθέτει Οπτικό σταθεροποιητή εικόνας 4 στοπ για ευκρινέστερες φωτογραφίες και βίντεο χωρίς τρίποδο.
Ένας λαγός σε ένα χωράφι, το φόντο θολό, με το φως του ήλιου να δείχνει τις φλέβες στο ένα αυτί.

Η μεγάλη εμβέλεια ενός τηλεφακού, όπως του φακού RF 800mm F11 IS STM, καθιστά δυνατή τη λήψη φωτογραφιών ανήσυχων ζώων χωρίς να τα τρομάξετε. Λήψη με Canon EOS RP και φακό Canon RF 800mm F11 IS STM, με 1/100 δευτ., f/11 και ISO500. © Ben Hall

Ένας λεμούριος σε εγρήγορση, πάνω σε έναν βράχο με μερικά ανοίγματα στην επιφάνεια της πέτρας πίσω του.

Οι τηλεφακοί με μικρότερα μέγιστα διαφράγματα, όπως f/5.6 και f/11, είναι πιο εύκολοι στη μεταφορά και πιο οικονομικά προσιτοί από τους φακούς με μεγάλα μέγιστα διαφράγματα (χαμηλότεροι αριθμοί f). Λήψη με Canon EOS RP και φακό Canon RF 600mm F11 IS STM στα 1/1400 δευτ., f/11 και ISO1600.

Canon RF 600mm F11 IS STM

Ενώ ο Canon RF 800mm F11 IS STM ενδείκνυται ιδιαίτερα για τη φωτογράφιση πουλιών, ο RF 600mm F11 IS STM είναι ένας σούπερ-τηλεφακός πιο γενικής χρήσης, κατάλληλος τόσο για πουλιά όσο και για ζώα. Τα χαρακτηριστικά του είναι παρόμοια με εκείνα του RF 800mm, συμπεριλαμβανομένου του διαφράγματος f/11 χωρίς λεπίδες για ευχάριστο φλουτάρισμα φόντου και του κινητήρα STM για σχεδόν αθόρυβη αυτόματη εστίαση. Παράλληλα, συνεργάζεται άψογα με το Canon Extender RF 1.4x (παρέχοντας εστιακή απόσταση 840mm) και το Canon Extender RF 2x (για εστιακή απόσταση 1200mm). Επίσης, ο φακός συμπτύσσεται σε μήκος μικρότερο από 20cm, γεγονός που τον καθιστά έναν πολυχρηστικό σούπερ-τηλεφακό, τον οποίο μπορείτε να μεταφέρετε μαζί σας παντού.

Canon EF 70-300mm IS f/4-5.6 IS II USM

Μια πάπια που φωτογραφήθηκε από τη στάθμη του νερού, με σταγόνες νερού να στάζουν από το ράμφος της.

Ο ευέλικτος φακός Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM είναι συμβατός τόσο με τα μοντέλα EOS DLSR πλήρους καρέ όσο και με τα μοντέλα APS-C EOS DLSR, ενώ μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε μηχανές με σύστημα EOS R και στις μηχανές της σειράς EOS M μέσω προσαρμογέων. Λήψη με Canon EOS 850D και φακό Canon EF 70-300 IS f/4-5.6 IS II USM στα 267mm (η ισοδύναμη εστιακή απόσταση 35mm είναι 427mm), με 1/320 δευτ., f/5.6 και ISO640. © Ben Hall

Πρόκειται για έναν φακό ζουμ που καλύπτει ένα εκτεταμένο εύρος εστιακών αποστάσεων, 70-300mm, ενώ αποτελεί μια κλασική επιλογή για τα πρώτα σας βήματα στη φωτογράφιση άγριας ζωής, παρέχοντας ευέλικτες επιλογές καδραρίσματος για μεγαλύτερα ζώα. Για να προσεγγίσετε ακόμη περισσότερο το θέμα σας, τοποθετήστε τον φακό EF 70-300 IS f/4-5.6 IS II USM σε μια Canon EOS DSLR με αισθητήρα APS-C (όπως οι Canon EOS 850D, EOS 250D ή EOS 90D) και επωφεληθείτε από το εφέ μεγέθυνσης του μικρότερου αισθητήρα για να επιτύχετε εμβέλεια ισοδύναμη με 112-480mm.

Με βάρος μόλις 710g και μήκος 14,55cm σε σύμπτυξη, είναι ένας εύχρηστος φακός που μπορείτε να μεταφέρετε παντού μαζί σας, ενώ διαθέτει επίσης Σταθεροποιητή εικόνας 4 στοπ για μείωση του φλουταρίσματος που προκαλείται από την αστάθεια της μηχανής και λήψη εικόνων με μεγαλύτερη ευκρίνεια.

Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM

Μια νερόκοτα κολυμπά σε ένα ακίνητο ποτάμι.

Ο ευέλικτος φακός EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM είναι μικρός και ελαφρύς, που σημαίνει ότι μπορείτε να τον παίρνετε παντού μαζί σας. Λήψη με Canon EOS 850D και φακό Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM στα 250mm (η ισοδύναμη εστιακή απόσταση 35mm είναι 400mm), με 1/400 δευτ., f/5.6 και ISO800. © Ben Hall

Δύο κύκνοι κολυμπούν σε νερό.

Ο φακός EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM σάς επιτρέπει να πλησιάζετε απομακρυσμένα ζώα και να τα φωτογραφίζετε ομαλά και αθόρυβα, ώστε να μην ενοχλείτε το θέμα σας. Η εστίαση STM είναι τόσο αθόρυβη που είναι πολύ λιγότερο πιθανό να την ανιχνεύσει το μικρόφωνο της μηχανής. Λήψη με Canon EOS 850D και φακό Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM στα 200 mm (η ισοδύναμη εστιακή απόσταση 35mm είναι 320mm), με 1/4000 δευτ., f/5.6 και ISO800. © Ben Hall

Αν αναζητάτε έναν τηλεφακό ζουμ που συμπληρώνει με ιδανικό τρόπο τον φακό 18-55mm του κιτ, αυτή είναι μια καλή επιλογή. Σχεδιασμένος για μηχανές EOS DSLR με αισθητήρες APS-C, όπως οι Canon EOS 2000D και EOS 4000D, ο EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM καταγράφει εικόνες με οπτικό πεδίο ισοδύναμο με αυτό ενός φακού 88-400mm σε μια μηχανή full frame. Είναι ένα μικρό και ελαφρύ μοντέλο που μπορείτε να μεταφέρετε εύκολα κατά τη διάρκεια μιας υπαίθριας εξόρμησης σε έναν ζωολογικό κήπο, ένα πάρκο άγριας ζωής ή σε ένα ταξίδι πιο μακριά.

Canon EF-M 55-200mm f/4-5.6 IS STM

Ένας πολύχρωμος παπαγάλος στέκεται σε ένα κλαδί, με φυλλώδη δέντρα στο φόντο.

Ο δακτύλιος μη αυτόματης εστίασης στον φακό EF-M 55-200mm f/4.5-6.3 IS STM σάς επιτρέπει να κάνετε ακριβείς προσαρμογές της εστίασης γρήγορα και εύκολα, κάτι που είναι ιδανικό για δυνατά πορτραίτα και σημαντικές λεπτομέρειες. Λήψη με Canon EOS M2 (την οποία διαδέχτηκε πλέον η Canon EOS M6 Mark II) και φακό Canon EF-M 55-200mm f/4.5-6.3 IS STM, με 200mm, 1/30 δευτ., f/8 και ISO100.

Αυτός τηλεφακός ζουμ μικρού μεγέθους για mirrorless μηχανές EOS M προσφέρει οπτικό πεδίο ισοδύναμο με φακό 88-320mm σε μια μηχανή full frame. Ο EF-M 55-200mm f/4-5.6 IS STM διαθέτει σύστημα Σταθεροποίησης εικόνας 3,5 στοπ που σας επιτρέπει να τραβάτε πιο ευκρινείς λήψεις χωρίς τρίποδο, ενώ χρησιμοποιεί βηματικό κινητήρα (STM) για ομαλή, σχεδόν αθόρυβη αυτόματη εστίαση – ένα ιδιαίτερα χρήσιμο χαρακτηριστικό για τη λήψη βίντεο άγριας ζωής που γεμίζουν το κάδρο.

Εναλλακτικοί φακοί άγριας ζωής

Παρόλο που οι τηλεφακοί αποτελούν την πρώτη επιλογή για τη φωτογράφιση άγριας ζωής, υπάρχουν πολλοί άλλοι φακοί που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δημιουργικά κατά τη φωτογράφιση ζώων και πουλιών.

Για παράδειγμα, οι φακοί macro, όπως οι Canon EF-S 35mm f/2.8 Macro IS STM, Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM και Canon RF 35mm F1.8 Macro IS STM, είναι ιδανικοί για τη λήψη φωτογραφιών με έντομα και άλλα μικροσκοπικά πλάσματα. Εστιάζουν σε μικρότερη απόσταση από άλλους τύπους φακών, επιτρέποντάς σας να γεμίσετε ολόκληρη τη φωτογραφία με ένα μικρό θέμα. Οι φακοί macro διατίθενται σε διάφορες εστιακές αποστάσεις, με τους φακούς μεγαλύτερης εστιακής απόστασης να είναι καλύτεροι για λήψεις άγριας ζωής, καθώς μπορείτε να καταγράφετε κοντινά, λεπτομερή πλάνα από μεγαλύτερη απόσταση. Αν και ο Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM δεν είναι ειδικός φακός macro, διαθέτει εντυπωσιακή μεγέθυνση που φτάνει σχεδόν στο μισό της μεγέθυνσης macro, καθώς και δυνατότητες εστίασης από μικρή απόσταση που θα μπορούσαν να σας φανούν χρήσιμες αν εντοπίσετε ξαφνικά κοντά σας ένα θέμα που αξίζει να καταγράψετε.

Οι ευρυγώνιοι φακοί, όπως ο Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM και ο εξαιρετικά ευρυγώνιος Canon RF 16mm F2.8 STM, μπορούν επίσης να προσφέρουν καλά αποτελέσματα για την καταγραφή μεγαλύτερου μέρους από το ενδιαίτημα ενός ζώου, ή ενός ολόκληρου σμήνους πουλιών, ή ακόμη και για τη δημιουργία vlog με τον εαυτό σας στο κάδρο καθώς μιλάτε για την άγρια ζωή πίσω σας. Αν χρησιμοποιείτε μηχανή με υποστήριξη Wi-Fi, μπορείτε να απομακρυνθείτε από τη μηχανή ώστε να επιτρέψετε στο ζώο να την πλησιάσει και στη συνέχεια να τραβήξετε τη φωτογραφία χρησιμοποιώντας τη δωρεάν εφαρμογή Canon Camera Connect για smartphone για να ενεργοποιήσετε το κλείστρο από απόσταση.


Σύνταξη: Marcus Hawkins


*Το βίντεο είναι διαθέσιμο μόνο στην αγγλική γλώσσα.

Σχετικά προϊόντα

Σχετικά άρθρα

  • Ένας κόκκινος σκίουρος κοιτάζει απευθείας τον φακό, καθώς τρέχει πάνω από ένα χαλί από ξερά φύλλα και πεσμένα άνθη.

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΖΩΗΣ

    Συμβουλές για τη φωτογράφιση άγριας ζωής

    Συμβουλές και τεχνικές για να αναβαθμίσετε τις δεξιότητές σας στη φωτογράφιση άγριας ζωής και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη μηχανή σας και τους φακούς Canon.

  • Λεοπάρδαλη που ξεκουράζεται στη σκιά.

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΦΥΣΗΣ

    Από βραβευμένοι νικητές, επαγγελματίες

    Δύο νικητές του βραβείου Καλύτερου Νεαρού Φωτογράφου Άγριας Φύσης μάς εξηγούν τι σημαίνει για αυτούς η πρώιμη επιτυχία.

  • EOS 90D

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΦΥΣΗΣ

    Φωτογραφίες άγριας φύσης με την Canon EOS 90D

    Δείτε τα συγκλονιστικά αποτελέσματα των λήψεων άγριας φύσης του Markus Varesvuo με την Canon EOS 90D.

  • Κοντινή λήψη μιας καφέ αράχνης-άλτη.

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ MACRO

    Ανακαλύψτε τον κόσμο των εντόμων

    Αποκαλύψτε τις μυστικές ζωές μικροσκοπικών πλασμάτων με συμβουλές από τον Pierre Anquet.