Ακόμα και όταν δεν έχει κάνει λήψεις σε HDR, το προσωπικό στυλ του Benjamin είναι να προσθέτει τα ζωντανά χρώματα και την αυξημένη αντίθεση που σχετίζονται με την εικόνα. Το ίδιο σημαντικό, ωστόσο, για τις εποχιακές εικόνες του είναι η προσαρμογή της ισορροπίας λευκού και της έκθεσης της κάθε φωτογραφίας, ώστε να αναδεικνύεται η ποιότητα του φωτισμού που χαρακτηρίζει την κάθε εποχή.
Αυτές οι αρχικές προσαρμογές μπορούν να πραγματοποιηθούν με το δωρεάν λογισμικό Digital Photo Professional (DPP) της Canon, το οποίο έχει σχεδιαστεί για την επεξεργασία εικόνων RAW από μηχανές Canon. Διαθέτει μια σειρά από Στυλ εικόνας για να χαρίζετε στις εικόνες την επιθυμητή εμφάνιση και αίσθηση, όπως ακριβώς αν θα είχατε εφαρμόσει τις αντίστοιχες ρυθμίσεις στη μηχανή. Αυτά τα στυλ περιλαμβάνουν το τοπίο, που βελτιώνει την ευκρίνεια και ενισχύει τον χρωματικό τόνο, και τον κορεσμό για να αποδίδετε βαθιές, ζωντανές μπλε και πράσινες αποχρώσεις όταν φωτογραφίζετε τον ουρανό και τα φυλλώματα. Όλες τις προσαρμογές που εφαρμόζετε ως Στυλ εικόνας σε ένα αρχείο RAW μπορείτε στη συνέχεια να τις βελτιστοποιήσετε, να τις καταργήσετε ή να τις αντικαταστήσετε με ένα διαφορετικό Στυλ εικόνας. Διατίθενται πρόσθετα στυλ για δωρεάν λήψη, όπως Νοσταλγία, Ευκρίνεια, Λυκόφως, Σμαράγδι και Φθινοπωρινή χροιά, ιδανικά για γρήγορη εισαγωγή μιας διαφορετικής εποχιακής ατμόσφαιρας στις εικόνες.
Τα πανίσχυρα εργαλεία προσαρμογής χρωμάτων του DPP επιτρέπουν την αλλαγή απόχρωσης, κορεσμού και φωτεινότητας σε συγκεκριμένες ποικιλίες χρωμάτων, για να ενισχύσετε τις μπλε αποχρώσεις μιας χειμερινής σκηνής ή τους θερμούς τόνους μιας καλοκαιρινής εικόνας. Ο Benjamin χρησιμοποιεί συχνά τα επίπεδα προσαρμογής στο Adobe Photoshop για παρόμοια εφέ. «Στις χειμερινές λήψεις, τονίζω τους μπλε τόνους προσθέτοντας ένα κενό επίπεδο που έχει ρυθμιστεί στη λειτουργία Μίξης επικάλυψης και χρωματίζοντας περιοχές με ένα απαλό μπλε πινέλο, χρησιμοποιώντας χαμηλή αδιαφάνεια», εξηγεί. «Στις φθινοπωρινές φωτογραφίες, μπορείτε να δώσετε έμφαση και ατμοσφαιρικότητα σε μια σκηνή, χρωματίζοντας περιοχές με κίτρινες και πορτοκαλί αποχρώσεις.
Για να αλλάξω την αντίθεση και τη φωτεινότητα, χρησιμοποιώ πάντα τα επίπεδα προσαρμογής», προσθέτει, «επειδή μπορώ να χρησιμοποιήσω μάσκες επιπέδων για να επεξεργαστώ μόνο συγκεκριμένες περιοχές της εικόνας.» Αυτή η επιλογή είναι ιδανική όταν είναι ικανοποιημένος με το μεγαλύτερο κομμάτι της εικόνας, αλλά θεωρεί ότι ορισμένες πτυχές χρειάζονται λίγη περισσότερη έμφαση για να μεταφέρουν τη διάθεση.