Ο Stephen τράβηξε αυτήν τη φωτογραφία ενός ξεχασμένου λεμβοστασίου κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο Άνγκλεσι της Ουαλίας. «Όταν είδα εκείνο το λεμβοστάσιο, μου τράβηξαν το ενδιαφέρον οι κηλίδες και οι λεπτομέρειες στις πόρτες, καθώς και η αντίθεση με τα πολύ σκουρόχρωμα φύκια στο κάτω μέρος. Υπάρχουν τόσες πολλές αποχρώσεις του γκρι... Στη συνέχεια φαντάστηκα τα λευκά σημεία να εμφανίζονται στα σύννεφα από πάνω», αναφέρει. Λήψη με Canon EOS R6, τον Προσαρμογέα βάσης Canon EF-EOS R και τον φακό Canon EF 16-35mm f/4L IS USM στα 16mm, με 4 δευτ., f/7.1 και ISO100. © Stephen McNally
Ο Stephen McNally είναι ειδικός στην ασπρόμαυρη φωτογράφιση μακράς έκθεσης και έχει πραγματοποιήσει πολλές εκθέσεις, ενώ η αγάπη του για το συγκεκριμένο είδος φωτογραφίας αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου. Εργάζεται ως κομμωτής και η φωτογραφία τον αναγκάζει να βγει έξω, να αναζητήσει νέες τοποθεσίες και να δει γνωστά μέρη με μια φρέσκια ματιά, κάτι που του προσφέρει τεράστια ικανοποίηση.
Πολλοί επιλέγουν την ασπρόμαυρη φωτογραφία επειδή μπορεί να δώσει εντυπωσιακές λήψεις λόγω της αντίθεσης και των τόνων. Η απουσία χρώματος σάς κάνει να βλέπετε τη φωτογραφία με άλλο μάτι και να εστιάζετε στη σύνθεση, στο θέμα και στη μορφή. Ο συνδυασμός του ασπρόμαυρου με τη μακρά έκθεση προσθέτει ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον. Όπως λέει ο Stephen: «Η φωτογράφιση μακράς έκθεσης δημιουργεί έναν αιθέριο κόσμο που δεν είναι ορατός στα μάτια μας, αλλά η μηχανή μπορεί να τον αποτυπώσει.
Εδώ, θα ανακαλύψουμε πώς εξελίχθηκε η δουλειά του Stephen όσον αφορά τις διαδικασίες και τον εξοπλισμό, καθώς και τον λόγο για τον οποίο έχει ενθουσιαστεί τόσο πολύ με την τεχνική.