Ο Piotr λέει ότι η λήψη φωτογραφιών με ίχνη φωτός είναι σχετικά εύκολη. "Χρειάζεστε μόνο έναν βασικό εξοπλισμό κάμερας, τρίποδο και μια καλή τοποθεσία", λέει. "Η λήψη αυτού του τύπου εικόνας δεν είναι περίπλοκη και το αποτέλεσμα στην οθόνη LCD είναι πάντα φανταστικό. Ορισμένες φορές δεν χρειάζεται καν να επεξεργαστείτε αυτές τις εικόνες, επειδή είναι άψογες από μόνες τους." Λήψη με Canon EOS 5D Mark IV με φακό Canon EF 16-35mm f/2.8L USM (τον οποίο διαδέχτηκε πλέον ο Canon EF 16-35mm f/2,8L III USM) στα 18mm, 25 δευτ., f/11 και ISO1000. © Piotr Skrzypiec
Ως ξεναγός την ημέρα και φωτογράφος ιχνών φωτός τη νύχτα, ο Piotr Skrzypiec χρησιμοποιεί τις γνώσεις του για τις όμορφες τοποθεσίες και τις τεχνικές μακριάς έκθεσης για να δημιουργεί εντυπωσιακές φωτογραφίες τοπίων στη Σλοβενία και όχι μόνο. Δεν είναι να απορεί κανείς λοιπόν που ανακηρύχθηκε νικητής της πρώτης Canon Redline Challenge.
Ο διαγωνισμός φωτογραφίας είχε ως στόχο να προωθήσει τις δεξιότητες των ερασιτεχνών φωτογράφων με θέμα "το φως στο σκοτάδι". Τρεις από τις εικόνες του Piotr μπήκαν στην τελική λίστα των κριτών και η ατμοσφαιρική λήψη του με μια οδογέφυρα καλυμμένη σε ομίχλη τον έστεψε καθολικό νικητή.
Ο Piotr χρησιμοποίησε μακρά έκθεση για να μετατρέψει τους μπροστινούς προβολείς των κινούμενων αυτοκινήτων σε στριφογυριστές χρωματιστές λωρίδες. Η μακρά έκθεση αναφέρεται στη λήψη με χαμηλές ταχύτητες κλείστρου, που κυμαίνονται από δευτερόλεπτα έως ώρες, με αποτέλεσμα το θάμπωμα των κινούμενων αντικειμένων. Η τεχνική δεν απαιτεί ειδική κάμερα ή φακό και τα αποτελέσματα μπορεί να είναι εντυπωσιακά. Πέρα από το θόλωμα της κίνησης, οι εικόνες μακράς έκθεσης είναι κατάλληλες για τη μεγιστοποίηση του φωτισμού που εισέρχεται στην κάμερα με σκοπό τη μείωση του ISO, γεγονός που βελτιώνει την ποιότητα της εικόνας.
Εδώ, ο Piotr επισκέπτεται ξανά τις τοποθεσίες των άλλων λήψεών του και προσφέρει συμβουλές για το πώς μπορείτε να φωτογραφίσετε παρόμοια ίχνη φωτός.