Επικοινωνία με την ομάδα υποστήριξης


Λάβετε υπόψη ότι η εταιρεία του ομίλου Canon, Axis Communications είναι υπεύθυνη για τις επισκευές και την υποστήριξη των δικτυακών καμερών της Canon. Αν χρειάζεστε βοήθεια με τη δικτυακή σας κάμερα, επικοινωνήστε με την Axis Communications.

Για όλα τα άλλα επαγγελματικά προϊόντα, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή μέσω των διευθύνσεων email παρακάτω για βοήθεια για το προϊόν σας ή για κάποιο ερώτημα.

Πριν να επικοινωνήσετε μαζί μας, μπορείτε να επισκεφτείτε τη διαδικτυακή περιοχή υποστήριξης, η οποία περιέχει προγράμματα οδήγησης, λογισμικό, εγχειρίδια χρήσης, υλικολογισμικό, συχνές ερωτήσεις και άλλο χρήσιμο περιεχόμενο συγκεκριμένα για κάθε προϊόν, τα οποία μπορεί να σας βοηθήσουν με το ερώτημά σας.


Για γενική υποστήριξη στα προϊόντα:
Πριν μας καλέσετε, διαβάστε τις παρακάτω πληροφορίες:

  • Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον εξοπλισμό λόγω εκτεταμένης περιόδου μειωμένης ή καθόλου χρήσης, μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα Επιστροφή στην εργασία για χρήσιμες οδηγίες σχετικά με το πώς να λύσετε συνηθισμένα προβλήματα.

  • Για πληροφορίες σχετικά με τον καθαρισμό των μηχανημάτων, επισκεφτείτε τις Οδηγίες καθαρισμού για συμβουλές.
Καλέστε μας στο 211 999 1260* - Δευτέρα-Παρασκευή: 0900 - 16:00
  • Για να μας βοηθήσετε, να έχετε έτοιμο τον σειριακό αριθμό της συσκευής σας.

Αν θέλετε βοήθεια για να εντοπίσετε τον σειριακό αριθμό, επισκεφτείτε τη σελίδα πώς θα βρείτε τον σειριακό αριθμό.

* Οι κλήσεις χρεώνονται με τις γεωγραφικές τοπικές χρεώσεις ανάλογα με το πρόγραμμα κλήσεων που διαθέτετε και τον πάροχο υπηρεσιών σας. Για τις ακριβείς χρεώσεις, επικοινωνήστε με τον πάροχο υπηρεσιών σας.

Σημαντική ειδοποίηση!

Ορισμένοι πάροχοι υπηρεσιών Internet μπορεί να αποκλείσουν τις απαντήσεις email, υποθέτοντας ότι είναι ανεπιθύμητα μηνύματα. Για να διασφαλίσετε ότι θα λάβετε απάντηση στο ερώτημά σας, συνιστούμε να προσθέσετε τη διεύθυνση donotreply@support.canon-europe.com στο βιβλίο διευθύνσεών σας.