long exposure of Ferris wheel

Αποτύπωση φωτογραφιών κίνησης

Εξερευνώντας την φωτογράφιση κίνησης

Για να καταγράψετε την κίνηση στις φωτογραφίες θα πρέπει να επιλέξετε ανάμεσα στο πάγωμα της δράσης Ή στη χρήση του δημιουργικού θαμπώματος ώστε να δώσετε την αίσθηση της κίνησης στις εικόνες σας. Ο δρόμος που θα ακολουθήσετε εξαρτάται από την ιστορία που θέλετε να αφηγείται η φωτογραφία στους θεατές σας. Η καταγραφή των συναισθημάτων στο πρόσωπο ενός τενίστα παγώνοντας τη στιγμή θα μεταφέρει διαφορετικό μήνυμα από μια λήψη και καλύπτει ολόκληρο το γήπεδο και εμφανίζει θολωμένη την κίνηση. Και οι δύο μπορεί να είναι εξίσου ισχυρές.
Όποια μηχανή κι αν χρησιμοποιείτε, υπάρχουν διάφορες τεχνικές για να αποτυπώσετε αποτελεσματικά την κίνηση, να προσθέσετε δημιουργικότητα και να αφηγηθείτε μια ιστορία μέσα από τις φωτογραφίες σας. Ο Canon Tutor, Brian Worley, εξηγεί πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητες της μηχανής σας. Αποκαλύπτει επίσης χρήσιμες συμβουλές λήψης με μια LEGRIA και εξηγεί πώς να εκτυπώνετε δυναμικές εικόνες γεμάτες κίνηση χρησιμοποιώντας έναν εκτυπωτή PIXMA.

Ξεκινώντας:

Μην ξεχνάτε ότι τα παιδιά και τα μικρά ζώα κινούνται γρήγορα!

Κάθε φορά που βλέπετε μικρά παιδιά και σκύλους να τρέχουν στο πάρκο της περιοχής σας, θα παρατηρήσετε ότι κινούνται γρήγορα και συχνά σε απρόβλεπτες κατευθύνσεις. Η αλλαγή κατεύθυνσης και ταχύτητας είναι πολύ συχνή, οπότε η φωτογράφιση μικρών παιδιών και σκύλων μπορεί να παρουσιάζει δυσκολίες.

Αν η μηχανή σας διαθέτει την κατάσταση Παιδιά και Ζώα, είναι η ιδανική επιλογή σε αυτές τις περιπτώσεις, καθώς χρησιμοποιεί πολλά πλαίσια εστίασης για να διασφαλίσει την ευκρίνεια του θέματος. Αυτή η κατάσταση είναι ακόμη πιο αποτελεσματική αν το θέμα βρίσκεται τουλάχιστον τρία μετρά μακριά από τη μηχανή.

Σε αυτήν την απόσταση είναι πιο εύκολο για τη μηχανή να πετύχει καλό αποτέλεσμα και να διατηρήσει την εστίαση στο θέμα. Αν το θέμα σας πλησιάσει πολύ κοντά στη μηχανή, είναι πολύ πιο δύσκολο να διατηρήσετε το κλείδωμα της εστίασης. Αν η μηχανή σας δεν διαθέτει την κατάσταση Παιδιά και Ζώα, μην ξεχάσετε να τη ρυθμίσετε στις καταστάσεις συνεχούς λήψης και Servo AF για να διασφαλίσετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα αυτόματης εστίασης.

Μεγάλα αθλητικά στάδια ή συναυλίες – απενεργοποιήστε το φλας

Αν φωτογραφίζετε σε ένα μεγάλο αθλητικό στάδιο, φροντίστε να απενεργοποιήσετε το φλας ή επιλέξτε την κατάσταση απενεργοποίησης φλας. Το ενσωματωμένο φλας έχει σχεδιαστεί για θέματα που βρίσκονται σχετικά κοντά στη μηχανή, συνήθως σε απόσταση έως και πέντε μέτρα. Αν χρησιμοποιήσετε το φλας στα στάδια, το μεγαλύτερο τμήμα της εικόνας θα περιλαμβάνει θέματα που έχουν φωτιστεί από το φλας στις θέσεις μπροστά από τη δική σας.

Πρώτα βήματα με την κατάσταση Σπορ

Η κατάσταση Σπορ, που διαθέτουν οι EOS και πολλές άλλες μηχανές Canon, είναι ιδανική για το πάγωμα της κίνησης σε σκηνές γρήγορης δράσης και για τη φωτογράφιση σπορ αυτόματα. Αλλάζει την προεπιλεγμένη διαμόρφωση της μηχανής, βελτιστοποιώντας την για το πάγωμα της κίνησης, την παρακολούθηση κινούμενων θεμάτων και τη συνεχή λήψη.

- Κατά τη λήψη απομακρυσμένων θεμάτων, χρησιμοποιούνται συχνά φακοί μεγαλύτερης εστιακής απόστασης για σκηνές αθλητικών διοργανώσεων με γρήγορη κίνηση. Με την επιλογή της κατάστασης Σπορ, η μηχανή βελτιστοποιεί αυτόματα τις ταχύτητες κλείστρου που επιλέγονται ανάλογα με τον φακό που χρησιμοποιείται.

- Κατά τη χρήση της κατάστασης Σπορ, η μηχανή δεν κλειδώνει την εστίαση όταν πατήσετε το κουμπί του κλείστρου μέχρι το μέσον της διαδρομής του. Αντίθετα, παρακολουθεί το θέμα καθώς πλησιάζει, ή απομακρύνεται, όπως και καθώς κινείται μέσα στο καρέ.

- Για να διασφαλίσετε ότι η μηχανή σας παρακολουθεί το θέμα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προσπαθήστε αρχικά να τοποθετήσετε το θέμα στο κέντρο του πλαισίου του σκοπεύτρου.

- Βοηθά επίσης να ξεκινήσετε την παρακολούθηση πριν το θέμα φτάσει στην ιδανική θέση του στη σκηνή.

Φακοί μεγάλης εστιακής απόστασης

Οι φακοί μεγαλύτερης εστιακής απόστασης καταγράφουν εικόνες με πιο περιορισμένη γωνία θέασης συγκριτικά με το ανθρώπινο μάτι. Αυτοί οι φακοί χρησιμοποιούνται συνήθως για φωτογράφιση αθλητικών διοργανώσεων και θεμάτων στην άγρια φύση. Οι φακοί με μεγαλύτερη εστιακή απόσταση κάνουν τα απομακρυσμένα θέματα να φαίνονται μεγαλύτερα στο κάδρο και σας επιτρέπουν να πλησιάσετε πιο κοντά στη δράση. Οι φακοί με εστιακή απόσταση μεγαλύτερη από 70mm ονομάζονται φακοί μεγάλης εστιακής απόστασης ή τηλεφακοί.

Πάγωμα της δράσης

Η λειτουργία του Σταθεροποιητή εικόνας θα σας βοηθήσει να πετύχετε πιο ευκρινή αποτελέσματα, αντισταθμίζοντας τις επιπτώσεις από την αστάθεια της μηχανής που αποτελεί φυσικό επακόλουθο των φακών ζουμ μεγάλης εστιακής απόστασης. Κατά τη λήψη με τον φακό κοντά στη μέγιστη ρύθμιση ζουμ, προσπαθήστε να κρατάτε σταθερά τη μηχανή με τα δύο χέρια για καλύτερο αποτέλεσμα.

Χρήση κάρτας μνήμης υψηλής ταχύτητας και μεγάλης χωρητικότητας

Όταν καταγράφετε θέματα με κίνηση, καλό είναι να φωτογραφίζετε συνεχώς ώστε να μην χάσετε την καλύτερη λήψη. Ακολουθούν ορισμένες χρήσιμες συμβουλές:

- Επιλέξτε τη συνεχή κατάσταση προώθησης με υψηλή ταχύτητα για να ρυθμίσετε τη μηχανή έτσι ώστε να τραβά μια αλληλουχία εικόνων για όσο χρόνο κρατάτε πατημένο το κουμπί του κλείστρου.

- Χρησιμοποιήστε κάρτες μνήμης μεγάλης χωρητικότητας με υψηλή ταχύτητα εγγραφής για να διασφαλίσετε ότι η μηχανή μπορεί να τραβήξει ριπές με περισσότερες λήψεις κάθε φορά.

- Ρυθμίστε τη μηχανή να τραβά εικόνες JPEG, προκειμένου να εξασφαλίσετε συνεχή λήψη εικόνων με τη μεγαλύτερη δυνατή διάρκεια.

Πανοραμική μετατόπιση – κίνηση της μηχανής παράλληλα με το θέμα σας

Η παρακολούθηση της κίνησης του θέματος με τη μηχανή ονομάζεται πανοραμική μετατόπιση. Πρόκειται για μια δεξιότητα που χρειάζεται χρόνο για να τελειοποιηθεί, οπότε προσπαθήστε να εξασκήστε τακτικά.

Οι ποδηλάτες μπορεί να είναι εξαιρετικά κινούμενα θέματα, αν θέλετε να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας. Η ιδανική εικόνα με πανοραμική μετατόπιση καταγράφεται όταν η μηχανή σας κινείται με την ίδια ταχύτητα όπως και το κύριο θέμα, ώστε αυτό να εμφανίζεται παγωμένο, ενώ το φόντο εμφανίζεται θολό εξαιτίας της κίνησης. Αν φωτογραφίζετε οχήματα, οι τροχοί θα δείχνουν ότι βρίσκονται σε κίνηση, ωστόσο το όχημα θα είναι ευκρινές πάνω σε ένα φόντο με ομαλό θάμπωμα.

Η πανοραμική μετατόπιση μπορεί να είναι επίσης χρήσιμη για την καταγραφή μιας σειράς κινούμενων θεμάτων, όπως τα αυτοκίνητα σε μια πίστα αγώνων. Ο συνδυασμός ευκρινούς οχήματος και θολού φόντου προσφέρει πραγματική αίσθηση ταχύτητας στην εικόνα.

Για θέματα με πιο αργή κίνηση, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε την κατάσταση Προτεραιότητας κλείστρου (Tv) και επιλέξτε μόνοι σας την ταχύτητα κλείστρου.

Συμβουλές για προχωρημένους;

Προτεραιότητα κλείστρου (Tv) ή Χειροκίνητη έκθεση

Αν νιώθετε άνετα με τις λειτουργίες για προχωρημένους της EOS σας, δοκιμάστε να πειραματιστείτε με την κατάσταση Προτεραιότητας κλείστρου (Tv), η οποία μπορεί είτε να παγώσει είτε να θαμπώσει δημιουργικά την κίνηση του θέματός σας.

Η κατάσταση Χειροκίνητης έκθεσης (M) σάς δίνει απόλυτο έλεγχο της έκθεσης και, ορισμένες φορές, είναι η αγαπημένη επιλογή των επαγγελματιών φωτογράφων. Θα χρειαστεί να δοκιμάσετε μερικές ρυθμίσεις μέχρι να πετύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και να διαπιστώσετε ποιες ταιριάζουν στο δικό σας στυλ φωτογράφισης.

Προσαρμογή της ταχύτητας κλείστρου

Ο τρόπος που καταγράφεται η κίνηση στις φωτογραφίες σας εξαρτάται κυρίως από την επιλεγμένη ταχύτητα κλείστρου. Οι υψηλότερες ταχύτητες κλείστρου παγώνουν τη δράση, ενώ οι πιο χαμηλές ταχύτητες κλείστρου έχουν ως αποτέλεσμα την καταγραφή της κίνησης με θάμπωμα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να επιλέγετε ταχύτητες κλείστρου σύμφωνα με την ταχύτητα του θέματός σας. Για το πάγωμα της κίνησης ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου χρειάζεται πολύ πιο υψηλή ταχύτητα κλείστρου συγκριτικά με αυτήν που απαιτείται για τη φωτογράφιση ενός ατόμου που βαδίζει.

Ο χρόνος που το κλείστρο παραμένει ανοιχτό μετράται σε δευτερόλεπτα ή, πιο συχνά, σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Αν το κλείστρο παραμείνει ανοιχτό για μικρότερο χρονικό διάστημα, η μηχανή θα καταγράψει ένα κινούμενο αντικείμενο σαν να έχει "παγώσει" στον χρόνο.

Υψηλές ταχύτητες κλείστρου θεωρούνται συνήθως από 1/500 του δευτερολέπτου και πάνω. Οι μηχανές EOS μπορεί να έχουν εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες κλείστρου, 1/4000 δευτ. ή ακόμη και 1/8000 δευτ. Αν σκοπεύετε να καταγράψετε την κίνηση του θέματος με θάμπωμα, τότε χρειάζεστε χαμηλές ταχύτητες κλείστρου. Οι χαμηλές ταχύτητες κλείστρου ξεκινούν συνήθως από το 1/30 του δευτερολέπτου, αν και οι μηχανές EOS μπορούν να προσφέρουν ταχύτητες έως και 30 δευτερόλεπτα.

Κατάσταση 2 του Σταθεροποιητή εικόνας για λήψεις με πανοραμική μετατόπιση

Πολλοί από τους φακούς μεγαλύτερης εστιακής απόστασης της Canon έχουν πολλές καταστάσεις λειτουργίας του Σταθεροποιητή εικόνας. Όταν φωτογραφίζετε με πανοραμική μετατόπιση, επιλέξτε την Κατάσταση 2 με τον διακόπτη στο πλάι του φακού, αν υπάρχει. Θυμηθείτε:

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πανοραμική μετατόπιση προς κάθε κατεύθυνση, οριζόντια ή κατακόρυφα.

Είναι καλύτερο να ξεκινήσετε την πανοραμική μετατόπιση ακολουθώντας το θέμα πριν πατήσετε το κουμπί του κλείστρου και να συνεχίσετε την κίνηση για λίγο χρονικό διάστημα μετά την ολοκλήρωση της έκθεσης. Με τον τρόπο αυτό θα διασφαλίσετε σταθερή ταχύτητα της κίνησης της μηχανής κατά τη λήψη με πανοραμική μετατόπιση.

Αν χρησιμοποιείτε φακό με Σταθεροποιητή εικόνας, ίσως να μην διαθέτει διακόπτη επιλογής κατάστασης. Συνήθως, αυτό σημαίνει ότι ο φακός αναγνωρίζει αυτόματα την κατεύθυνση της πανοραμικής μετατόπισης και μεταβαίνει αυτόματα στην Κατάσταση 2 του Σταθεροποιητή εικόνας.

Λήψεις με πολλαπλές εκθέσεις

Πολλές από τις πιο πρόσφατες μηχανές EOS, όπως η EOS 7D Mark II και η EOS 5D Mark III, διαθέτουν επίσης μια λειτουργία πολλαπλών εκθέσεων. Αυτή μπορεί να είναι χρήσιμη σε συνδυασμό με την κατάσταση συνεχούς λήψης για να καταγράψετε πολλά στάδια δράσης σε ένα μόνο καρέ.

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτήν την ενσωματωμένη λειτουργία πολλαπλών εκθέσεων της μηχανής, καλό θα ήταν το φόντο της σκηνής να είναι φωτεινό σε περίπτωση που το θέμα είναι σκούρο ή το αντίστροφο.

Λήψεις βαθμιαίας παρέλευσης χρόνου (time-lapse)

Η κίνηση δεν αφορά πάντα γρήγορη δράση. Η φωτογράφιση με την τεχνική βαθμιαίας παρέλευσης χρόνου καταγράφει έναν αριθμό καρέ ανά τακτά διαστήματα, προκειμένου να δημιουργήσει το εφέ επιτάχυνσης της κίνησης ή του χρόνου. Κατά την αναπαραγωγή μιας ακολουθίας λήψεων βαθμιαίας παρέλευσης χρόνου, τα σύννεφα κινούνται γρήγορα στον ουρανό. Με λίγα λόγια, η τεχνική βαθμιαίας παρέλευσης χρόνου επιταχύνει τα θέματα και τις σκηνές με αργή κίνηση.

Για να καταγράψετε σκηνές με την τεχνική βαθμιαίας παρέλευσης χρόνου, πρέπει να τραβήξετε μια ακολουθία εικόνων ανά τακτά διαστήματα για μια μεγάλη χρονική περίοδο. Υπάρχουν τρεις πιθανοί τρόποι για να ελέγξετε τη λήψη των εικόνων.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό EOS Utility για να τραβήξετε την ακολουθία εικόνων βαθμιαίας παρέλευσης χρόνου ανά τακτά διαστήματα, συνδέοντας τη μηχανή μέσω καλωδίου και ελέγχοντας το κλείστρο με το PC ή το Mac σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Τηλεχειριστήριο με χρονοδιακόπτη TC-80N3 της Canon με αρκετές μηχανές EOS, για την ελευθέρωση του κλείστρου ανά προγραμματισμένα διαστήματα.

Η EOS 7D Mark II διαθέτει ένα χρονόμετρο μεσοδιαστημάτων στο μενού της, ώστε να μπορείτε να ρυθμίσετε τη μηχανή να τραβά εικόνες ανά προκαθορισμένα διαστήματα.

Αφού καταγράψετε μια ακολουθία στατικών εικόνων με την τεχνική βαθμιαίας παρέλευσης χρόνου, πρέπει να συνθέσετε τις στατικές εικόνες σε ένα κλιπ ταινίας.

Δοκιμάστε κάτι διαφορετικό: Δημιουργία κίνησης με θάμπωμα λόγω ζουμ

Η τεχνική zoom burst ή θάμπωμα ζουμ είναι ένα φωτογραφικό εφέ που δημιουργεί την αίσθηση της κίνησης. Μπορείτε να το δοκιμάσετε εύκολα χρησιμοποιώντας την DSLR EOS σας, έναν φακό ζουμ και ένα προαιρετικό τρίποδο. Για τη φωτογράφιση με αυτό το εφέ, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μεγέθυνση ή σμίκρυνση ενώ τραβάτε μια φωτογραφία με μακρά έκθεση, προκαλώντας θάμπωμα της λήψης από το κέντρο προς τα έξω. Η εικόνα σας είτε θα έχει την αίσθηση της κίνησης είτε θα αποκτήσει αφηρημένη εμφάνιση, ανάλογα με τον τρόπο που θα την αποτυπώσετε. Πειραματιστείτε με τον χρονισμό για να πετύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα· ωστόσο, δείτε παρακάτω για να ξεκινήσετε:

1. Επιλέξτε την κατάσταση Tv στην DSLR EOS και κατόπιν επιλέξτε μια ταχύτητα κλείστρου από 1 έως 4 δευτερόλεπτα περίπου.

2. Χρησιμοποιήστε τη μέγιστη ρύθμιση ζουμ και εστιάστε στο θέμα σας. Κλειδώστε την εστίαση πατώντας το πλήκτρο AF-ON στη μηχανή.

3. Αν δεν έχετε τρίποδο, ακουμπήστε κάπου για να κρατήσετε σταθερή τη μηχανή.

4. Στη συνέχεια μειώστε το ζουμ, χωρίς να αλλάξετε την εστίαση, έως την ευρύτερη γωνία που θέλετε να καταγράψετε.

5. Πατήστε το κουμπί του κλείστρου και αυξήστε το ζουμ μέχρις ότου το θέμα να γεμίσει ξανά το κάδρο. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε το ζουμ όσο το δυνατόν πιο ομαλά.

Μετακινήστε τη μηχανή για να προσθέσετε ενδιαφέρον στις ταινίες

Οι ταινίες γίνονται πολύ πιο ενδιαφέρουσες με τη μετακίνηση της μηχανής. Αν το θέμα κινείται επίσης, τότε προγραμματίστε να τραβήξετε στατικές λήψεις και σκηνές με πανοραμική μετατόπιση.

Στις στατικές λήψεις η μηχανή θα πρέπει συχνά να παραμένει ακίνητη, αλλά με την εξάσκηση μπορείτε να τραβήξετε αρκετά εύκολα σύντομα κλιπ ακόμη και χωρίς τη χρήση τριπόδου. Μην ξεχνάτε ότι μια ευρυγώνια λήψη θα εμφανίζεται λιγότερο ασταθής συγκριτικά με μια κοντινή λήψη. Για να πετύχετε τις καλύτερες δυνατές στατικές λήψεις, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε τρίποδο ή άλλο μέσο υποστήριξης.

Οι στατικές λήψεις είναι συχνά ιδανικές για να ξεκινήσετε την αφήγηση. Ξεκινήστε με μια ευρεία λήψη για να καθορίσετε το περιβάλλον της διοργάνωσης ή του θέματος. Αφήστε τη δράση να ξεκινήσει και το θέμα να κινηθεί εκτός του κάδρου. Παρακολουθήστε το θέμα καθώς κινείται μετακινώντας τη μηχανή με την ίδια ταχύτητα, προκειμένου να διατηρήσετε το κύριο θέμα στο ίδιο τμήμα του κάδρου. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί αρκετά δύσκολο, αλλά βοηθά αν διατηρήσετε τα κλιπ σχετικά σύντομα. Τα σύντομα κλιπ δίνουν καλύτερα την αίσθηση του ρυθμού συγκριτικά με τις επεξεργασμένες ταινίες.

Καταγράψτε κινούμενες λεπτομέρειες τόσο διατηρώντας τη μηχανή σταθερή όσο και μετακινώντας την. Αν εστιάσετε σε μια μικρή κινούμενη λεπτομέρεια της σκηνής που καταγράφετε, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα χρήσιμο κλιπ που θα το εισάγετε ανάμεσα σε άλλα κλιπ για να αφηγηθείτε καλύτερα την ιστορία σας. Αν το θέμα είναι ένας αθλητής που τρέχει, τότε φροντίστε να καταγράψετε κοντινά πλάνα με τα παπούτσια και τα πόδια του.

Χρήση συνδυασμού στατικών λήψεων και σκηνών παρακολούθησης

Το βασικότερο στοιχείο των ταινιών είναι η κίνηση και υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να δείξετε την κίνηση με το βίντεο. Το κινούμενο θέμα μπορεί να διασχίσει το πλάνο ενώ η μηχανή παραμένει ακίνητη, ώστε να καταγράψετε μια στατική λήψη. Εναλλακτικά, μπορείτε να μετακινήσετε τη μηχανή ή να χρησιμοποιήσετε πανοραμική μετατόπιση για να ακολουθήσετε το κινούμενο θέμα.

Χρησιμοποιήστε έναν συνδυασμό στατικών λήψεων και σκηνών παρακολούθησης για να δημιουργήσετε πιο ενδιαφέροντα πλάνα.

Αν κινηματογραφείτε κάποιο θέμα που επαναλαμβάνεται με προβλέψιμο τρόπο –όπως οι αθλητές που τρέχουν σε γύρους στον στίβο– τότε σχεδιάστε από πριν πώς θα καταγράψετε τη διοργάνωση.

Για να καθορίσετε το περιβάλλον της σκηνής, μπορείτε να ξεκινήσετε από μια ευρυγώνια λήψη και στη συνέχεια να στενέψετε το οπτικό πεδίο διατηρώντας τη μηχανή σταθερή.

Όταν ξεκινήσει ο αγώνας, δοκιμάστε έναν συνδυασμό λήψεων με τη μηχανή σε κίνηση και σταθερή. Φροντίστε επίσης να είστε έτοιμοι για να καταγράψετε και τη σημαντική στιγμή του τερματισμού.

Ίσως είναι καλύτερο να τραβήξετε μια ευρύτερη λήψη της γραμμής του τερματισμού, ώστε να συμπεριλάβετε όλους τους αθλητές καθώς τρέχουν για να τερματίσουν. Ωστόσο, θα πρέπει να είστε έτοιμοι να μετακινήσετε τη μηχανή ώστε να ακολουθήσετε τον νικητή καθώς πανηγυρίζει μετά το τέλος του αγώνα.

Επιλογή των σωστών ρυθμίσεων για εκτυπώσεις εικόνων δράσης

Η εκτύπωση των φωτογραφιών σας με έναν PIXMA είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αναδείξετε τις εικόνες γρήγορης δράσης. Οι εκτυπωτές PIXMA σάς δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε εκτυπώσεις υψηλής ποιότητας, με εντυπωσιακά επίπεδα λεπτομέρειας. Δείτε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις εκτυπώσεις σας:

• Επιλέξτε το σωστό μέγεθος χαρτιού που ταιριάζει στην εικόνα σας (π.χ. μπορείτε να εκτυπώσετε τις εικόνες υψηλής ανάλυσης σε μέγεθος μεγαλύτερο από A4, αν ο εκτυπωτής σας το υποστηρίζει)

• Επιλέξτε τον σωστό τύπο χαρτιού για να επιτύχετε εντυπωσιακά χρώματα (η χρήση του PIXMA με τη μεγάλη γκάμα των φωτογραφικών χαρτιών Canon θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε εκτυπώσεις με ακριβή χρώματα)

• Αυξήστε τις ρυθμίσεις ποιότητας στο πρόγραμμα οδήγησης του εκτυπωτή για να επιτύχετε το υψηλότερο δυνατό επίπεδο λεπτομέρειας στις εκτυπώσεις σας

Χρήση του λογισμικού My Image Garden με έναν PIXMA

Το Image Garden είναι μια εύχρηστη εφαρμογή λογισμικού που σας επιτρέπει να οργανώνετε και να εκτυπώνετε εύκολα τις φωτογραφίες σας. Το λογισμικό μπορεί να εκτυπώσει ακόμη και στατικές εικόνες επιλεγμένες από κλιπ ταινίας που έχουν καταγραφεί με μηχανές Canon. Επιπλέον, μπορεί να συγχωνεύσει πολλά στατικά καρέ σε ένα αρχείο για εκτύπωση. Έτσι, αν έχετε μια ακολουθία βίντεο με έναν παίκτη του τένις καθώς σερβίρει, μπορείτε να διαχωρίσετε την ακολουθία σε μεμονωμένες εικόνες και να τις συνδυάσετε για να παρουσιάσετε όλη τη δράση του σερβίς σε μία εκτύπωση.