Στο ξεκίνημα, ο Fernando προτείνει φακούς που επιτυγχάνουν καλή ισορροπία μεταξύ ενός σχετικά ευρέος οπτικού πεδίου και μιας χαμηλής παραμόρφωσης εικόνας. "Αγαπώ τους φακούς Canon RF 35mm F1.8 Macro IS STM και Canon RF 50mm F1.8 STM", λέει ενθουσιασμένος. "Είναι μικροί και διακριτικοί, για να μπορείτε να φωτογραφίζετε απαρατήρητοι. Η ποιότητα είναι εξαιρετική και είναι σχετικά οικονομικοί. Επίσης χρησιμοποιώ τον Canon EF 24-240mm F4-6.3 IS USM, λόγω της ευελιξίας του. Δεν δέχομαι καμία παραμόρφωση στις λήψεις των αρχιτεκτονικών θεμάτων, αλλά, χάρη στις διορθώσεις που γίνονται εσωτερικά στη μηχανή της σειράς EOS R, ο φακός δεν δημιουργεί παραμορφώσεις."
Ένας άλλος προσιτός φακός που είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για φωτογράφιση αρχιτεκτονικών θεμάτων είναι ο Canon RF 16mm F2.8 STM. Αυτός ο σταθερός φακός με εστιακή απόσταση 16mm δεν είναι μόνο εξαιρετικά οικονομικός, αλλά και εξαιρετικά ευρύς, επιτρέποντάς σας να συμπεριλαμβάνετε περισσότερα στο κάδρο, όπως για παράδειγμα μια ολόκληρη γέφυρα. Οι λάτρεις της αρχιτεκτονικής θα λατρέψουν επίσης τα ενδιαφέροντα εφέ στις γραμμές και τις γωνίες που προσφέρει ο φακός.
Μόλις καταλήξετε σε μια φωτογραφική μηχανή και σε έναν φακό που σας ταιριάζουν και εξοικειωθείτε με τα βασικά του είδους, ο Fernando προτείνει να πειραματιστείτε ακόμα περισσότερο με την φωτογράφιση αρχιτεκτονικών θεμάτων, σε όλα, από τη γωνία της λήψης μέχρι τα φίλτρα φακού.
"Ένα φίλτρο ουδέτερης πυκνότητας είναι ιδανικό για εικόνες μακράς έκθεσης ακόμα και σε συνθήκες έντονου φωτισμού", εξηγεί ο Fernando. "Για φωτογράφιση αρχιτεκτονικών θεμάτων σε ένα πολυσύχναστο μέρος, οι εικόνες μακράς έκθεσης θα εξαφανίσουν αποτελεσματικά όλους τους ανθρώπους και την κίνηση στην περιοχή, αφαιρώντας τους από τη λήψη. Ένα φίλτρο κυκλικής πόλωσης είναι ιδανικό για την αφαίρεση ανακλάσεων από τα τζάμια των παραθύρων. Λειτουργεί εξίσου καλά σε κτίρια με γυαλιστερό φινίρισμα. Έπρεπε να φωτογραφίσω ένα κτίριο από τσιμέντο που ήταν βαμμένο σε κόκκινο χρώμα και ήταν εξαιρετικά γυαλιστερό. Απλώς ενεργοποίησα το φίλτρο κυκλικής πόλωσης και όλη η λάμψη εξαφανίστηκε, αφήνοντας το χρώμα να φανεί."
Για τον Fernando, η φωτογράφιση αρχιτεκτονικών θεμάτων δεν είναι απλώς μια δουλειά, είναι ο προορισμός του στη ζωή. Και μάλιστα, ένας προορισμός που αντλεί έμπνευση από τη ζωή, ακόμα και αυτή των κτιρίων.
"Τελικά ασχολούμαι με τη φωτογράφιση αρχιτεκτονικών θεμάτων επαγγελματικά, αλλά εξακολουθώ να αισθάνομαι ότι οι άνθρωποι που βρίσκονται στο εσωτερικό ή που χρησιμοποιούν το κτίριο είναι το πιο ενδιαφέρον στοιχείο", καταλήγει. "Για μένα, η φωτογράφιση αρχιτεκτονικών θεμάτων είναι η αποτύπωση της ζωής."
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;
Σύνταξη: Matthew Richards