Πώς οι σεφ της Miele μετατράπηκαν σε δημιουργούς περιεχομένου με την υποστήριξη της Canon

Από την παρουσίαση εκπομπών στον χειρισμό των συστημάτων. Μάθετε πώς η Miele, μια κορυφαία επωνυμία στον κλάδο των συσκευών κουζίνας, μετατρέπει τους σεφ της σε δημιουργούς περιεχομένου με εξοικονόμηση κόστους, χάρη στις ειδικά σχεδιασμένες λύσεις της Canon για το στούντιο της εταιρείας της.

Ανακαλύπτοντας τον παράδεισο της γεύσης

Φανταστείτε την κουζίνα των ονείρων σας. Είναι πολύ πιθανό να περιλαμβάνει ένα προϊόν Miele. Φημισμένη για τις βραβευμένες, υπερσύγχρονες συσκευές της, η οικογενειακή επιχείρηση Miele αποτελεί έναν σημαντικό διεθνή κατασκευαστή από το 1899. Για μια επωνυμία 100 ετών με εξαιρετική φήμη όσον αφορά τον σχεδιασμό των προϊόντων της, η εικόνα παίζει καθοριστικό ρόλο σε κάθε σημείο αλληλεπίδρασης με τον πελάτη, και σε αυτά περιλαμβάνεται το πρόγραμμα της διαδικτυακής της παρουσίας.

Για να αναβαθμίσει τις δυνατότητες ψηφιακού περιεχομένου της επιχείρησης, η ομάδα μαγειρικής στην Ελβετία θέλησε να ξεκινήσει τη μετάδοση ζωντανών ροών με τη μορφή επεισοδίων. Οι πελάτες θα μπορούσαν να ανακαλύψουν πώς να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα προϊόντα τους μέσω επιδείξεων μαγειρικής και εκπαιδευτικών οδηγών, με στιλ ανάλογο των τηλεοπτικών εκπομπών. Το επαγγελματικό στούντιο στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, με χώρο για να φιλοξενεί ένα μικρό ζωντανό κοινό, απαιτούσε μια μόνιμη λύση με πολλές κάμερες και δυνατότητα χειρισμού από προσωπικό χωρίς τεχνικές γνώσεις, καθώς ο στόχος ήταν η μεταφορά όλης της παραγωγής εντός της επιχείρησης.

Παλαιότερα, όποτε ήθελαν να δημιουργήσουν περιεχόμενο, όπως επιδείξεις μαγειρικής και παρουσιάσεις προϊόντων, απευθύνονταν σε πρακτορεία, κάτι που οδηγούσε σε υψηλό κόστος, πολύπλοκες αλλαγές στη διαμόρφωση του στούντιο και καθυστερήσεις στην παράδοση του υλικού.

«Με την Canon βρήκαμε το ιδανικό εργαλείο για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες μας τόσο στην παραγωγή βίντεο όσο και στη φωτογράφιση», λέει η Barbara Märkli, Επικεφαλής Γαστρονομικής Εμπειρίας της Miele AG. «Εξοικονομούμε το κόστος ανάθεσης σε πρακτορεία, το οποίο ανέρχεται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ, και αναμένουμε να επιτύχουμε την πλήρη απόσβεση της επένδυσης στο στούντιό μας εντός των επόμενων τριών ετών.»

Πελάτης: Miele AG
Τοποθεσία: Spreitenbach, Ελβετία

«Ο καθοριστικός παράγοντας που έπεισε την Miele ήταν η ακρίβεια των χρωμάτων και οι επιδόσεις της κάμερας. Πρόκειται για μια εταιρεία με σαφή εστίαση στον τομέα των τροφίμων και πολύ απαιτητικές προσδοκίες όσον αφορά την ποιότητα της εικόνας».

Η πρόκληση

Έχοντας ως στόχο την παραγωγή περιεχομένου στις εγκαταστάσεις της, η Miele Switzerland προσέγγισε την εταιρεία ενοποίησης συστημάτων Ganz Supravision για να βρει μια πιο αποδοτική λύση οπτικοακουστικού εξοπλισμού. Λόγω της φύσης του περιεχομένου των τροφίμων, η επαγγελματική ποιότητα εικόνας και η ακρίβεια της απόδοσης των χρωμάτων ήταν βασικά κριτήρια. Για να καλύψει τις ανάγκες δημιουργίας πολλών βίντεο κάθε μήνα, η Miele ήθελε να αποκτήσει τον δημιουργικό έλεγχο και να αξιοποιήσει το ταλέντο των ειδικών γαστρονομίας και τα προϊόντα της εταιρείας. Επομένως, η τεχνολογία που θα χρησιμοποιούσαν έπρεπε να είναι απλή και εύχρηστη. Πριν από την Canon, βασίζονταν στην υποστήριξη τρίτων για την παραγωγή, οι οποίοι θα δαπανούσαν τουλάχιστον μία ημέρα για την εγκατάσταση και άλλη μισή ημέρα για την αποσυναρμολόγηση του εξοπλισμού.

Η λύση

Με την υποστήριξη της Ganz Supravision, υπό την καθοδήγηση του Christian Mossner, η Miele κατέληξε σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού που περιλάμβανε την πλήρη γκάμα Cinema (C70), υβριδικών (R5C) και PTZ (CR-N300 και CR-N500) καμερών της Canon, καθώς και έναν ελεγκτή RC-IP100. Μέσω της σύνδεσης NDI και της βελτιστοποιημένης καλωδίωσης, ο έλεγχος των καμερών πραγματοποιείται κεντρικά και υποστηρίζεται πλήρως από την Canon. Η Canon ήταν η ιδανική επιλογή για την Miele, καθώς η συνεργασία βασίστηκε στις κοινές τους αξίες για εξαιρετική ποιότητα και έξυπνη τεχνολογία που προσαρμόζεται στις ανάγκες του χρήστη.

«Εξοικονομούμε το κόστος ανάθεσης σε πρακτορεία, το οποίο ανέρχεται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ».

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν για την επίτευξη αυτού του στόχου

Από τα ακατέργαστα υλικά στην τελική επεξεργασία

«Προτού βρεθώ μπροστά στην κάμερα ως σεφ, ανησυχούσα κάπως για τη χρήση μιας επαγγελματικής κάμερας», λέει ο Benoît Croset. «Ωστόσο τώρα, μετά την εκπαίδευση με τον Christian, μπορώ να χειριστώ την κάμερα PTZ. Είναι πάρα πολύ εύκολη στη χρήση».

Ο Benoît είναι ένας από τους σεφ και τους ειδικούς συσκευών της Miele, ο οποίος έχει αναλάβει πλέον τη σκηνοθεσία και την παραγωγή των εκπομπών μαγειρικής της εταιρείας πίσω από την κάμερα, μαζί με τον σεφ Marco.

Έχοντας και οι ίδιοι εμπειρία στη δημιουργία επιδείξεων μαγειρικής, γνωρίζουν ακριβώς τις σκέψεις των παρουσιαστών. Κατανοούν ότι η παραγωγή πρέπει να είναι αρκετά ευέλικτη ώστε να προσαρμόζεται στις ανάγκες τους, αναδεικνύοντας παράλληλα τις συσκευές της εταιρείας ενώ χρησιμοποιούνται στη διαδικασία του μαγειρέματος.

Οι ζωντανές εκπομπές μαγειρικής είναι απρόβλεπτες. Η ομάδα χρειάζεται εξοπλισμό που θα της επιτρέπει να ανταποκρίνεται ενστικτωδώς σε καταστάσεις εκτός σεναρίου. Για παράδειγμα, σε περίπτωση που κάποια πράγματα δεν εξελιχθούν σύμφωνα με το πρόγραμμα καθώς το φαγητό βγαίνει από τον φούρνο, η δυνατότητα γρήγορης και ευέλικτης μετακίνησης του πλάνου από μια κάμερα PTZ σε κάποιο άλλο σημείο, είναι πολύ σημαντική. Κανείς δεν θέλει να δει μια καμένη πίτσα σε λήψη macro.

«Θα ήθελα να επισημάνω την υπερσύγχρονη τεχνολογία, τον εξαιρετικό χειρισμό και τις αξιόπιστες επιδόσεις της Canon».

Η εικόνα είναι μέρος της γαστρονομικής εμπειρίας

Για τον Christian Mossner, Co-CEO της Ganz Supravision AG, η αυθεντικότητα της επωνυμίας αναδεικνύεται καλύτερα από ταλέντα της εταιρείας που γνωρίζουν πολύ καλά την ιστορία, την τεχνολογία και τις διαδικασίες της. Σύμφωνα με τον ίδιο: «Ο καθοριστικός παράγοντας που έπεισε την Miele ήταν η ακρίβεια των χρωμάτων και οι επιδόσεις της κάμερας. Πρόκειται για μια εταιρεία με σαφή εστίαση στον τομέα των τροφίμων και πολύ απαιτητικές προσδοκίες όσον αφορά την ποιότητα της εικόνας».

Το αποτέλεσμα; Εκπομπές μαγειρικής με την επωνυμία της εταιρίας, οι οποίες έχουν επαγγελματική τηλεοπτική εμφάνιση, με την παραγωγή να πραγματοποιείται εσωτερικά από σεφ που έχουν μετατραπεί σε δημιουργούς περιεχομένου. Είτε μπροστά είτε πίσω από τον φακό, η ελβετική ομάδα της Miele αποδεικνύει ότι η παραγωγή βίντεο εντός της επιχείρησης είναι πλέον πραγματικότητα. Ο Christian πιστεύει ότι «θα υπάρξουν πολλές άλλες εταιρείες που θα κάνουν το ίδιο, μαθαίνοντας από την Miele».

Για την Barbara, το κερασάκι στην τούρτα είναι η «υπερσύγχρονη τεχνολογία, ο εξαιρετικός χειρισμός και οι αξιόπιστες επιδόσεις της Canon».