Άρθρο

Γιατί η επικοινωνία με εξατομικευμένα έντυπα μέσα αποτελεί το μυστικό όπλο σας για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των πελατών στη νέα κανονικότητα

Γιατί η επικοινωνία με εξατομικευμένα έντυπα μέσα αποτελεί το μυστικό όπλο σας για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των πελατών στη νέα κανονικότητα

Canon Camera
Το 2020 έφερε ριζικές αλλαγές όσον αφορά τις διαθέσιμες ευκαιρίες που έχουν οι επιχειρήσεις για να επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Πολλοί από εμάς περνάμε πολύ λιγότερο χρόνο στο γραφείο, μειώνοντας τις συναντήσεις δια ζώσης και αυξάνοντας τις ώρες που είμαστε online, είτε για να εργαστούμε είτε για να επικοινωνήσουμε με φίλους και να κάνουμε αγορές. Στην πραγματικότητα, ο χρόνος που δαπανάται στα ψηφιακά μέσα παρουσιάζει σταθερή αύξηση, φτάνοντας τις 7,5 ώρες την ημέρα αυτήν τη χρονιά1.

Δεδομένου του χρόνου που αφιερώνουμε στα ψηφιακά κανάλια, η πρόκληση της αναγνώρισης και της προσέλκυσης ενδιαφέροντος γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Έρευνες δείχνουν ότι οι αγορές-στόχοι παρουσιάζουν σημάδια «ψηφιακής κόπωσης», κάτι που φαίνεται από την απότομη αύξηση στη χρήση τεχνολογίας αποκλεισμού διαφημίσεων2. Αυτό το γεγονός φέρνει και πάλι στο προσκήνιο τη σημασία εναλλακτικών μορφών επικοινωνίας, όπως τα έντυπα μέσα, ως τρόπου αναζήτησης και προσέλκυσης πελατών στη νέα κανονικότητα.
Κάντε τα έντυπα μέσα το μυστικό όπλο της επιτυχίας σας

Κόπωση και δυσπιστία για τα ψηφιακά μέσα

Βάσει πρόσφατων ερευνών, στη διάρκεια των τελευταίων δύο ετών το 95% των αγοραστών μέσων επικοινωνίας δαπανούν πλέον τους πόρους τους σε ψηφιακά κανάλια3. Σε μια πρώτη ανάλυση, αυτό το φαινόμενο είναι λογικό: εκτός από τη μείωση του κόστους, καθώς τα έντυπα μέσα είναι πιο ακριβά από τα ψηφιακά, οι άνθρωποι της αγοράς θέλουν να είναι παρόντες εκεί όπου οι πελάτες τους δαπανούν τον χρόνο τους. Το 2020, περισσότερο από ποτέ, αυτή η τοποθεσία ήταν το διαδίκτυο. Ωστόσο, περαιτέρω έρευνες έχουν καταδείξει ότι γίνεται πλέον όλο και πιο δύσκολο να εφαρμοστεί αποτελεσματικό μάρκετινγκ στα ψηφιακά μέσα, και αυτό φαίνεται να οφείλεται στην έλλειψη εμπιστοσύνης. Η Kantar, συμβουλευτική εταιρεία σε θέματα επικοινωνίας, αναφέρει ότι οι διαφημίσεις σε ιστοτόπους, ιδίως στα κοινωνικά δίκτυα, αποδείχτηκαν τα λιγότερο αξιόπιστα μέσα για τους διαφημιστές. Η πιο αξιόπιστη μορφή ήταν η εκτύπωση. 4

Προσέλκυση ενδιαφέροντος με έντυπα μέσα

Παραδοσιακά, τα έντυπα μέσα έχουν αποδειχτεί ο πιο αποτελεσματικός τρόπος σύνδεσης με πελάτες και ο αντίκτυπός τους παραμένει ισχυρός ακόμη και σε μια εποχή στην οποία ο χρόνος συγκέντρωσής μας σε ένα ερέθισμα φαίνεται να μειώνεται. Περίπου το 65% των καταναλωτών αναφέρουν ότι είναι πιο πιθανό να δώσουν όλη τους την προσοχή στην έντυπη επιστολική επικοινωνία5, ένα σημαντικό ποσοστό που δύσκολα παραβλέπεται. Συνεπώς, παρότι η επένδυση στην εκτύπωση μπορεί να είναι αρχικά υψηλότερη, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να διαβάσουν και να εμπιστευτούν τα έντυπα μέσα, γεγονός που καθιστά τελικά την απόδοση της επένδυσης υψηλότερη συγκριτικά με τις ψηφιακές στρατηγικές.

Γιατί η ποιότητα μετράει στην εκτύπωση

Στον τομέα των εκτυπώσεων, η ποιότητα παίζει τεράστιο ρόλο. Μια μελέτη για τον αντίκτυπο της ποιότητας εκτύπωσης κατέγραψε αυξημένα θετικά συναισθήματα και προτίμηση σε μια επωνυμία όταν είχε χρησιμοποιηθεί χαρτί υψηλότερης ποιότητας6, δείχνοντας έτσι ότι η εκτύπωση μπορεί να επηρεάσει πραγματικά τη γνώμη που σχηματίζουν οι καταναλωτές για μια επωνυμία. Για αυτό ακριβώς σχεδιάζουμε πάντα τα συστήματά μας με γνώμονα την ποιότητα του αποτελέσματος. Για παράδειγμα, η πιο πρόσφατη σειρά μας, imagePRESS C170, μπορεί να διαχειριστεί ένα μεγάλο εύρος υλικών και μεγεθών εκτύπωσης, καθιστώντας έτσι τα συστήματα της σειράς ιδανική επιλογή για την αντιμετώπιση των αναγκών του σύγχρονου χώρου εργασίας, από πόστερ και ιλουστρασιόν φυλλάδια έως υλικά για σημεία λιανικής πώλησης (POS). Είναι γρήγορα, ακριβή και εύχρηστα, με πολλές αυτοματοποιημένες λειτουργίες, ανθεκτικά και αρκετά αξιόπιστα ώστε να χρησιμοποιούνται όλη μέρα σε ένα πολυάσχολο γραφείο ή στούντιο.

Μία από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πελάτες στη σχεδίαση δημιουργικών επικοινωνιακών στρατηγικών με έντυπα μέσα είναι να αποφασίσουν τον τρόπο υλοποίησής τους. Αυτή η υλοποίηση μπορεί να σημαίνει είτε την επένδυση σε εξωτερικές αναθέσεις είτε την αγορά ενός εξειδικευμένου συστήματος που θα προστεθεί στον υπάρχοντα εξοπλισμό του γραφείου. Ωστόσο, η ευελιξία των συστημάτων επόμενης γενιάς, όπως η Σειρά imagePRESS C170, επιτρέπει στους οργανισμούς να συνδυάζουν τις παραδοσιακές εκτυπωτικές ανάγκες τους με τη δυνατότητα να υλοποιούν εργασίες εκτύπωσης μεγαλύτερης ποικιλίας και υψηλής ποιότητας στις εγκαταστάσεις τους.

Τα μέσα επικοινωνίας με πελάτες, όπως οι επιστολές, τα φυλλάδια, οι κατάλογοι, ακόμα και προσκλήσεις και περιορισμένα τεμάχια υλικών συσκευασίας, μπορούν να εκτυπωθούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας με χρωματική ακρίβεια και τελική επεξεργασία υψηλού επιπέδου. Εκτός από τον αυξημένο έλεγχο της ποιότητας, των χρονοδιαγραμμάτων και της ασφάλειας, αυτές οι επιλογές προσφέρουν στις επιχειρήσεις περισσότερη δημιουργική ελευθερία.

Μια εξατομικευμένη εμπειρία προσφέρει πρόσθετη αξία

Η δημιουργία έντυπων μέσων επικοινωνίας υψηλής ποιότητας προσθέτει αξία, διατηρώντας τα μηνύματα συναφή και ελκυστικά, και βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη. Η υλοποίηση αυτών των προωθητικών εργασιών εσωτερικά προσφέρει επίσης μεγαλύτερο έλεγχο της εξατομίκευσης. Οι ψηφιακοί εκτυπωτές και οι εφαρμογές λογισμικού διαθέτουν επιπλέον την τεχνολογική δυνατότητα για μεταβλητά δεδομένα, επιτρέποντας στους χρήστες να παράγουν μικρά τιράζ με εξαιρετικά στοχευμένο και εξατομικευμένο υλικό. Μπορείτε δημιουργήσετε καταλόγους, προσκλήσεις και υλικό μάρκετινγκ εστιάζοντας σε συγκεκριμένους πελάτες, εξατομικεύοντάς τα με τα ονόματα των πελατών και άλλες σχετικές πληροφορίες.

Τα έντυπα μέσα επικοινωνίας διαθέτουν φυσικά χαρακτηριστικά που δεν έχουν οι ψηφιακές μορφές: οι παραλήπτες μπορούν να δουν, να αγγίξουν και να μυρίσουν το εκτυπωμένο αποτέλεσμα – αισθητηριακές εμπειρίες που ενισχύουν περαιτέρω την προσέλκυση του ενδιαφέροντος. Σε συνδυασμό με την εμπιστοσύνη που συνεχίζουν να δείχνουν οι πελάτες στην εκτύπωση, τα ποιοτικά έντυπα μέσα επικοινωνίας με τους πελάτες προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια σημαντική ευκαιρία για να δημιουργήσουν μια θετική σχέση μαζί τους, να τους πείσουν και να ενισχύσουν την αφοσίωσή τους. Ενώ στο παρελθόν η παροχή δημιουργικών, εξατομικευμένων εκτυπώσεων σήμαινε την αγορά ενός επιπλέον εξειδικευμένου μηχανήματος, τα σημερινά ευέλικτα συστήματα μπορούν να ανταποκριθούν τόσο στις ανάγκες λειτουργικότητας ενός συστήματος γραφείου όσο και στη δυνατότητα δημιουργίας νέων, επαγγελματικών μορφών.
  1. https://www.statista.com/statistics/565628/time-spent-digital-traditional-media-usa/
  2. https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Images/infographics/technologymediatelecommunications/gx-deloitte-tmt-2018-adblocking-media-report.pdf
  3. Έκθεση Canon Insights 2020: «Δημιουργία αξίας για τον πελάτη»
  4. https://www.kantar.com/inspiration/advertising-media/dimension-2020-winning-consumer-trust-in-the-age-of-covid-19/
  5. https://www.marketreach.co.uk/resources/mail-made-easy
  6. Sappi and Eagleman, D. (2015) A Communicators Guide to the Neuroscience of Touch, σ. 28-29

Σχετικά προϊόντα και λύσεις

Εξερευνήστε περισσότερα

  • Ποιοτικές επικοινωνίες

    Άρθρο

    Αποτελέσματα υψηλής ποιότητας χωρίς συμβιβασμούς

    Σας βοηθάμε να εντυπωσιάσετε τους πελάτες σας, χωρίς υπέρογκο προϋπολογισμό.

  • Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του υβριδικού χώρου εργασίας με την εκτύπωση

    ΑΡΘΡΟ

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του υβριδικού χώρου εργασίας με την εκτύπωση

    Μετασχηματίζουμε την εκτύπωση για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του υβριδικού χώρου εργασίας σας.

  • Δεν είστε βέβαιοι για τα προϊόντα που χρειάζεται η επιχείρησή σας;