Ευρωπαϊκό σύστημα εγγύησης της Canon
Το σύστημα EWS αποτελείται από δύο διαφορετικά προγράμματα υπηρεσιών. Το πρόγραμμα που ισχύει για την περίπτωσή σας εξαρτάται από τον τόπο διαμονής σας και τον προϊόν που έχετε αγοράσει. Για τα περισσότερα καταναλωτικά προϊόντα της Canon προσφέρεται το πρόγραμμα επιστροφής στην τεχνική υπηρεσία. Αν ένα προϊόν παρουσιάσει κατασκευαστικό ελάττωμα στη διάρκεια της περιόδου που καλύπτεται από την εγγύηση, πρέπει να επιστραφεί σε μια υπηρεσία επισκευών εγκεκριμένη από την Canon, όπου θα επισκευαστεί δωρεάν από τεχνικούς εξουσιοδοτημένους από την Canon. Το προϊόν θα σας επιστραφεί όταν ολοκληρωθεί η επισκευή.
Το πρόγραμμα εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη προσφέρεται για συγκεκριμένα προϊόντα λέιζερ και inkjet (μόνο σε επιλεγμένες χώρες). Ανατρέξτε στους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις του προγράμματος Εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη για να δείτε τη λίστα με τα επιλέξιμα προϊόντα.
Αν ένα επιλέξιμο προϊόν παρουσιάσει κατασκευαστικό ελάττωμα στη διάρκεια της περιόδου που καλύπτεται από την εγγύηση, παρέχεται εξυπηρέτηση στις εγκαταστάσεις του πελάτη με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
-
Επισκευή στις εγκαταστάσεις του πελάτη (μέσω τεχνικού)
-
Αντικατάσταση στις εγκαταστάσεις του πελάτη (μέσω υπηρεσίας ταχυμεταφορών)
Αν οι Όροι και οι προϋποθέσεις του προγράμματος εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη δεν αναφέρονται παρακάτω, το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα σας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα παρέχεται μόνο το πρόγραμμα εγγύησης με επιστροφή στην τεχνική υπηρεσία.
