Ευρωπαϊκό σύστημα εγγύησης της Canon

Μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με το Ευρωπαϊκό σύστημα εγγύησης της (EWS) Canon.

Ευρωπαϊκό σύστημα εγγύησης της Canon

Το σύστημα EWS αποτελείται από δύο διαφορετικά προγράμματα υπηρεσιών. Το πρόγραμμα που ισχύει για την περίπτωσή σας εξαρτάται από τον τόπο διαμονής σας και τον προϊόν που έχετε αγοράσει. Για τα περισσότερα καταναλωτικά προϊόντα της Canon προσφέρεται το πρόγραμμα επιστροφής στην τεχνική υπηρεσία. Αν ένα προϊόν παρουσιάσει κατασκευαστικό ελάττωμα στη διάρκεια της περιόδου που καλύπτεται από την εγγύηση, πρέπει να επιστραφεί σε μια υπηρεσία επισκευών εγκεκριμένη από την Canon, όπου θα επισκευαστεί δωρεάν από τεχνικούς εξουσιοδοτημένους από την Canon. Το προϊόν θα σας επιστραφεί όταν ολοκληρωθεί η επισκευή.


Το πρόγραμμα εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη προσφέρεται για συγκεκριμένα προϊόντα λέιζερ και inkjet (μόνο σε επιλεγμένες χώρες). Ανατρέξτε στους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις του προγράμματος Εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη για να δείτε τη λίστα με τα επιλέξιμα προϊόντα.

Αν ένα επιλέξιμο προϊόν παρουσιάσει κατασκευαστικό ελάττωμα στη διάρκεια της περιόδου που καλύπτεται από την εγγύηση, παρέχεται εξυπηρέτηση στις εγκαταστάσεις του πελάτη με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Επισκευή στις εγκαταστάσεις του πελάτη (μέσω τεχνικού)

  • Αντικατάσταση στις εγκαταστάσεις του πελάτη (μέσω υπηρεσίας ταχυμεταφορών)

Αν οι Όροι και οι προϋποθέσεις του προγράμματος εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη δεν αναφέρονται παρακάτω, το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα σας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα παρέχεται μόνο το πρόγραμμα εγγύησης με επιστροφή στην τεχνική υπηρεσία.

Όροι και προϋποθέσεις

Για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις όλων των τύπων εγγυήσεων, διαβάστε τα σχετικά προγράμματα εγγύησης παρακάτω.

EWS με επιστροφή στη βάση

Ευρωπαϊκό σύστημα εγγύησης (EWS) προϊόντων απεικόνισης


Η Canon και τα μέλη του EWS εγγυώνται ότι το υλικό αυτού του προϊόντος θα παραμείνουν σε καλή κατάσταση λειτουργίας κατά την περίοδο ισχύος της εγγύησης. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το υλικό είναι ελαττωματικό εντός της περιόδου ισχύος της εγγύησης, θα παρέχεται υπηρεσία επισκευής υλικού χωρίς χρέωση στα εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις της Canon στις χώρες των μελών του EWS.

Η παρούσα Εγγύηση με επιστροφή στη βάση ισχύει για τα προϊόντα Canon που προορίζονται και έχουν αγοραστεί εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου («ΕΟΧ»), καθώς και στην Ελβετία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η υπηρεσία EWS παρέχεται χωρίς χρέωση μόνο με την παρουσίαση αυτής της κάρτας εγγύησης μαζί με το αρχικό τιμολόγιο/δελτίο πληρωμής που έχει εκδοθεί στον πελάτη από τον πωλητή λιανικής και αν η κάρτα εγγύησης αναφέρει (α) το όνομα του αγοραστή, (β) το όνομα και τη διεύθυνση του πωλητή λιανικής, (γ) το όνομα του μοντέλου και τον αριθμό σειράς, αν υπάρχουν, του αγορασμένου προϊόντος και (δ) την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Η Canon διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή της υπηρεσίας εγγύησης αν αυτά τα στοιχεία δεν είναι πλήρη ή αν έχουν αφαιρεθεί ή τροποποιηθεί μετά την αρχική αγορά, από τον πωλητή λιανικής, του προϊόντος από τον καταναλωτή.

Η Canon ενδέχεται να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει τα προϊόντα Canon με νέα ή ανακατασκευασμένα εξαρτήματα ή προϊόντα με απόδοση και αξιοπιστία ισοδύναμη με αυτήν των νέων προϊόντων. Η Canon ενδέχεται επίσης να αντικαταστήσει τα προϊόντα με ισοδύναμα μοντέλα, σε περίπτωση που η κυκλοφορία του αρχικού μοντέλου έχει διακοπεί. Τα ανακατασκευασμένα εξαρτήματα ή προϊόντα θα χρησιμοποιούνται μόνο αν αυτό επιτρέπεται από το γραπτό δίκαιο της χώρας στην οποία ισχύει η εγγύηση.

  • Αυτή η εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια από την ημέρα αγοράς από τον καταναλωτή, όπως αποδεικνύεται από τα παραπάνω αναφερόμενα έγγραφα.

    Σειρά PIXMA G: δύο χρόνια ή 30.000 εκτυπώσεις, όποιο προκύψει πρώτο.

    PIXMA G550/650 δύο χρόνια ή 10.000 εκτυπώσεις, όποιο προκύψει πρώτο.

  • Υπηρεσίες στα πλαίσια της εγγύησης παρέχονται από τα εξουσιοδοτημένα Κέντρα Service της Canon.

    Κάθε δαπάνη για την ασφαλή μεταφορά του προϊόντος προς και από το Κέντρο Service της Canon θα βαρύνει τον πελάτη. Αν το προϊόν έχει μεταφερθεί σε κάποια χώρα που δεν καλύπτεται από το ΕΣΕ και η οποία δεν αποδέχεται την κάρτα εγγύησης, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στη χώρα όπου αγοράσθηκε ώστε να μπορεί να γίνει χρήση της εγγύησης.

  • Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση που παρέχεται σε κάθε χώρα, επικοινωνήστε με το αντίστοιχο μέλος του EWS.

  • Η Canon και τα μέλη του EWS δεν εγγυώνται τα εξής:

    • Περιοδικούς ελέγχους καλής λειτουργίας, συντήρηση και επισκευές ή αλλαγή ανταλλακτικών λόγω φυσιολογικής φθοράς.
    • Αναλώσιμα.
    • Κάθε είδους λογισμικό (software).
    • Μέρη και εξαρτήματα που υπόκεινται σε φυσιολογική φθορά (π.χ. κεφαλές βίντεο, οπτικά εξαρτήματα προβολέων, ταμπόν απόρριψης μελανιού και κυλίνδρους οδήγησης), καθώς και σχετικά αναλώσιμα και αξεσουάρ (π.χ. μπαταρίες και μέσα εγγραφής), συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, ταινιών, DVD, καρτών μνήμης και αφαιρούμενων σκληρών δίσκων που χρησιμοποιούνται με αυτό το προϊόν.
    • Ελαττώματα τα οποία προκλήθηκαν από τροποποιήσεις που έγιναν χωρίς την έγκριση της Canon.
    • Δαπάνες που χρεώνονται από τα Κέντρα Service της Canon για κάθε μετατροπή ή τροποποίηση ενός προϊόντος η οποία είναι απαραίτητη λόγω συγκεκριμένων τεχνικών ή σχετιζόμενων με την ασφάλεια εθνικών προτύπων ή προδιαγραφών, ή κάθε άλλου είδους δαπάνες για την προσαρμογή του προϊόντος σε προδιαγραφές που έχουν αλλάξει μετά την παράδοση του προϊόντος.
    • Βλάβη που απορρέει από το γεγονός ότι ένα προϊόν δεν συμμορφώνεται με συγκεκριμένα πρότυπα ή προδιαγραφές μιας χώρας, όταν πρόκειται για χώρα άλλη από τη χώρα αγοράς.

    Οι υπηρεσίες επισκευής στα πλαίσια της εγγύησης δεν καλύπτουν βλάβες ή ελαττώματα όταν έχουν προκληθεί από:

    • Εσφαλμένη χρήση, υπερβολική χρήση, χειρισμό ή λειτουργία του προϊόντος κατά τρόπο μη σύμφωνο με τις οδηγίες που περιέχονται στα εγχειρίδια χρήσης ή/και στα σχετικά έγγραφα για τον χρήστη, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των βλαβών λόγω λανθασμένων συνθηκών αποθήκευσης, πτώσης, υπερβολικών δονήσεων, διάβρωσης, ρύπων, νερού ή άμμου.
    • Επισκευές, μετατροπές ή καθαρισμούς που έλαβαν χώρα σε Κέντρο Service μη εξουσιοδοτημένο από την Canon.
    • Ζημίες οι οποίες προκαλούνται ευθέως από τη χρήση ανταλλακτικών, λογισμικού ή αναλώσιμων (όπως το μελάνι, το χαρτί, ο γραφίτης ή οι μπαταρίες) που δεν είναι συμβατά με το προϊόν. Η συμβατότητα με το δικό σας προϊόν Canon θα πρέπει να αναφέρεται σαφώς στη συσκευασία του προϊόντος, αλλά είναι εξασφαλισμένη με τη χρήση γνήσιων και δοκιμασμένων ανταλλακτικών, λογισμικού ή αναλώσιμων Canon. Σας συμβουλεύουμε να ελέγχετε τη συμβατότητα πριν από τη χρήση.
    • Σύνδεση του προϊόντος σε εξοπλισμό με τον οποίο η σύνδεση δεν είναι εγκεκριμένη από την Canon.
    • Ανεπαρκής συσκευασία του προϊόντος κατά την επιστροφή του στο εξουσιοδοτημένο Κέντρο Service της Canon.
    • Ατυχήματα ή καταστροφές και κάθε άλλη αιτία που δεν υπόκειται στον έλεγχο της Canon, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, κεραυνών, νερού, φωτιάς, δημόσιων ταραχών και ακατάλληλου αερισμού.

  • Η επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης μπορεί να καθυστερήσει όταν πραγματοποιείται εκτός της αρχικής χώρας αγοράς επειδή το προϊόν δεν έχει ακόμα πωληθεί σε αυτήν τη χώρα ή πωλείται σε μορφή σχεδιασμένη ειδικά για αυτήν τη χώρα και, συνεπώς, μπορεί να μην υπάρχει απόθεμα ορισμένων ανταλλακτικών στη χώρα όπου γίνεται η επισκευή.
    Η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και η αποθήκευση αρχείων και προγραμμάτων λογισμικού (software) πριν από την επισκευή, καθώς και η επαναφορά τους μετά από κάθε τέτοια επισκευή, αποτελεί ευθύνη του πελάτη.
    Η Canon δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για οποιεσδήποτε άλλες αξιώσεις που δεν καλύπτονται ρητώς από την παρούσα εγγύηση, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, ευθυνών λόγω απώλειας μέσων εγγραφής και δεδομένων κ.λπ. Κατά την επιστροφή του προϊόντος για την παροχή υπηρεσιών στα πλαίσια της εγγύησης, συσκευάστε το προϊόν πολύ προσεκτικά, ασφαλίστε το και αποστείλετε μαζί το παραστατικό αγοράς και την κάρτα εγγύησης, οδηγίες για την επισκευή και (όπου απαιτείται) ένα δείγμα μέσου εγγραφής στο οποίο έχουν αποθηκευτεί φωτογραφίες που τραβήχτηκαν με το προϊόν προς επισκευή.
    Η παρούσα εγγύηση δεν
    επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματα του καταναλωτή που εξασφαλίζονται από την ισχύουσα εθνική νομοθεσία, ούτε τα δικαιώματα του καταναλωτή ενάντια στον πωλητή λιανικής που απορρέουν από τη σύμβαση πώλησης/αγοράς. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει εφαρμόσιμη εθνική νομοθεσία, η παρούσα εγγύηση θα αποτελεί τη μόνη και αποκλειστική προστασία του καταναλωτή, καθώς ούτε η Canon ούτε οι θυγατρικές της ή άλλα μέλη του ΕΣΕ θα φέρουν νομικές ευθύνες για οποιαδήποτε τυχαία ή απορρέουσα βλάβη λόγω παραβίασης οποιασδήποτε ρητής ή εννοούμενης εγγύησης αυτού του προϊόντος.
    Οι όροι και οι προϋποθέσεις της παρούσας εγγύησης που παρέχεται σε εσάς από την Canon δεν επηρεάζουν οποιαδήποτε πρόσθετα δικαιώματα σας παρέχει ενδεχομένως η νομοθεσία αναφορικά με τα προϊόντα που καλύπτουν οι συγκεκριμένοι όροι και οι προϋποθέσεις

EWS στις εγκαταστάσεις του πελάτη:

Πρόγραμμα υπηρεσιών εγγύησης εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη:(προϊόντα λέιζερ και Inkjet)


Δείτε όλα τα ισχύοντα μοντέλα.


Σε περίπτωση που χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε την Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη για αυτό το προϊόν, ισχύουν οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις. Η Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη ισχύει για 2 έτη από την αρχική ημερομηνία αγοράς του νέου σας προϊόντος γραφείου της Canon.

Στο πλαίσιο της παρούσας εγγύησης, δικαιούστε να λάβετε υποστήριξη από την Canon, όπως περιγράφεται παρακάτω. Λάβετε υπόψη ότι όλες οι υπηρεσίες που παρέχονται στο πλαίσιο της Εγγύησης εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη υπόκεινται στους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται εδώ. Λάβετε υπόψη ότι η παρούσα Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη ισχύει επιπλέον οποιασδήποτε άλλης εγγύησης της Canon που ενδέχεται να έχετε για το εν λόγω προϊόν και επιπλέον οποιωνδήποτε νόμιμων δικαιωμάτων που ενδέχεται να έχετε ως καταναλωτής σύμφωνα με την ισχύουσα τοπική νομοθεσία. Η παρούσα Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη ισχύει για ορισμένα προϊόντα γραφείου της Canon, τα οποία προορίζονται και έχουν αγοραστεί εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου ("ΕΟΧ"), στην Ελβετία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Canon εγγυάται ότι το υλικό του παρόντος προϊόντος θα παραμείνει σε καλή κατάσταση λειτουργίας κατά την περίοδο ισχύος της εγγύησης. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το υλικό είναι ελαττωματικό εντός της περιόδου ισχύος της εγγύησης, η «Εξυπηρέτηση στις εγκαταστάσεις του πελάτη» θα παρέχεται στην τοποθεσία που έχετε δηλώσει εντός της περιοχής (όπως ορίζεται παρακάτω).

Η Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη παρέχεται χωρίς χρέωση μόνο κατόπιν παρουσίασης της αρχικής απόδειξης αγοράς, στην οποία αναγράφεται η ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Η Canon ενδέχεται να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει τα προϊόντα Canon με νέα ή ανακατασκευασμένα εξαρτήματα ή προϊόντα με απόδοση και αξιοπιστία ισοδύναμη με αυτήν των νέων προϊόντων. Η Canon ενδέχεται επίσης να αντικαταστήσει τα προϊόντα με ισοδύναμα μοντέλα, σε περίπτωση που η κυκλοφορία του αρχικού μοντέλου έχει διακοπεί. Τα ανακατασκευασμένα εξαρτήματα ή προϊόντα θα χρησιμοποιούνται μόνο αν αυτό επιτρέπεται από το γραπτό δίκαιο της χώρας στην οποία ισχύει η εγγύηση.

  • Η Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη ισχύει για 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς του νέου σας προϊόντος γραφείου της Canon, όπως αποδεικνύεται από την απόδειξη αγοράς.

  • Η υπηρεσία Εγγύησης εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη είναι διαθέσιμη με επικοινωνία με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Canon.

    Η υπηρεσία της Εγγύησης εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη παρέχεται με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

    • Επισκευή στις εγκαταστάσεις του πελάτη (από τεχνικό)*, η οποία καλύπτει όλα τα σχετικά εργατικά έξοδα (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων κλήσης, ταξιδιού και χρόνου επισκευής) και το κόστος όλων των ανταλλακτικών.

    • Ανταλλαγή στις εγκαταστάσεις του πελάτη (μέσω υπηρεσίας ταχυμεταφορών), η οποία καλύπτει το κόστος του προϊόντος αντικατάστασης και όλα τα σχετικά έξοδα αποστολής.

    Η μέθοδος υπηρεσίας καθορίζεται από το μοντέλο και θα ενημερωθείτε σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε όταν επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Canon.

    *Οι υπηρεσίες που καλύπτονται από την παρούσα Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη μπορούν να εκτελεστούν από τρίτο μέρος, εκ μέρους της Canon, το οποίο θα επιδείξει εύλογες δεξιότητες και φροντίδα.

  • Η Canon δεν εγγυάται τα εξής:

    • Περιοδικούς ελέγχους, συντήρηση και επισκευή ή αντικατάσταση εξαρτημάτων λόγω φυσιολογικής φθοράς.
    • Αναλώσιμα και αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένου του τροφοδοτικού AC.
    • Οποιοδήποτε λογισμικό.
    • Εξαρτήματα που έχουν υποστεί φθορά, καθώς και αναλώσιμα και αξεσουάρ.
    • Ελαττώματα που προκαλούνται από τροποποιήσεις που εκτελούνται χωρίς την έγκριση της Canon.
    • Κόστος που προκύπτει από την Canon για την εκτέλεση απαραίτητων προσαρμογών ή τροποποιήσεων σε ένα προϊόν σύμφωνα με τεχνικά πρότυπα, πρότυπα ασφαλείας ή προδιαγραφές που ισχύουν σε κάποια χώρα ή οποιοδήποτε άλλο κόστος για την προσαρμογή του προϊόντος ως αποτέλεσμα αλλαγών στις προδιαγραφές από την παράδοση του προϊόντος.
    • Ζημιά που προκύπτει από τη μη συμμόρφωση του προϊόντος με τα πρότυπα ή τις προδιαγραφές μιας χώρας σε κάποια άλλη χώρα εκτός της χώρας αγοράς.

    Η υπηρεσία εγγύησης δεν παρέχεται, εάν η ζημιά ή τα ελαττώματα έχουν προκληθεί από:

    • Ακατάλληλη χρήση, χειρισμό ή λειτουργία του προϊόντος σύμφωνα με όσα αναφέρονται στα εγχειρίδια χρήσης ή χειριστή ή/και στα σχετικά έγγραφα χρήστη, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των ζημιών από λανθασμένη αποθήκευση, πτώση, υποβολή σε υπερβολικούς κραδασμούς, διάβρωση, βρομιά, νερό ή άμμο.
    • Επισκευές, τροποποιήσεις ή καθαρισμό που πραγματοποιήθηκαν σε ένα κέντρο σέρβις που δεν έχει λάβει εξουσιοδότηση από την Canon.
    • Ζημιά που έχει προκληθεί άμεσα εξαιτίας της χρήσης ανταλλακτικών, λογισμικού ή αναλώσιμων (όπως μελάνι, χαρτί, γραφίτης ή μπαταρίες, κεφαλές εκτυπωτή) που δεν είναι συμβατά με το προϊόν. Στοιχεία που αποδεικνύουν τη συμβατότητα με κάθε συγκεκριμένο προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν στη συσκευασία. Ωστόσο, η συμβατότητα είναι εξασφαλισμένη όταν χρησιμοποιούνται γνήσια ανταλλακτικά, λογισμικό ή αναλώσιμα Canon, καθώς αυτά έχουν δοκιμαστεί. Συνιστούμε να ελέγχετε τη συμβατότητα πριν από τη χρήση.
    • Σύνδεση του προϊόντος σε εξοπλισμό που δεν έχει εγκριθεί για σύνδεση από την Canon.
    • Ατυχήματα ή καταστροφές ή οποιαδήποτε αιτία εκτός του ελέγχου της Canon, όπως ενδεικτικά κεραυνοί, πλημμύρες, πυρκαγιά, δημόσιες αναταραχές και ακατάλληλος αερισμός.

    Εκτός από τα ανωτέρω, η Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη δεν περιλαμβάνει:

    • Υπηρεσίες και σχετικά ανταλλακτικά που απαιτούνται λόγω ελαττωματικής εγκατάστασης ή σύνδεσης δικτύου του προϊόντος σας, εάν η εγκατάσταση και η σύνδεση δικτύου του προϊόντος σας δεν πραγματοποιήθηκε από την Canon.
    • Εργασίες που απαιτούνται λόγω αποσύνδεσης και επανασύνδεσης του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης τυχόν προετοιμασίας που απαιτείται για την ασφαλή μεταφορά, η οποία δεν πραγματοποιήθηκε από εμάς ή εκ μέρους μας.
    • Εργασίες πέραν των τυπικών εργάσιμων ωρών μας, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά από το Πρόγραμμα εγγύησης εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη.

    Λάβετε υπόψη ότι για την παροχή Υπηρεσιών στις εγκαταστάσεις του πελάτη από τους μηχανικούς σέρβις/την υπηρεσία ταχυμεταφορών, αποτελεί προϋπόθεση το προϊόν σας να βρίσκεται στην περιοχή σας. Οι Υπηρεσίες στις εγκαταστάσεις του πελάτη μπορούν να παρασχεθούν μόνον εφόσον εσείς παρέχετε στον μηχανικό σέρβις/στην υπηρεσία ταχυμεταφορών πρόσβαση στο προϊόν και την εύλογη υποστήριξη που απαιτείται σε σχέση με αυτό.

    Εάν σκοπεύετε να μεταφέρετε το προϊόν σας από μία διεύθυνση σε μια άλλη κατά τη διάρκεια της Εγγύησης εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη, θα πρέπει να ενημερώσετε την Canon για τα νέα στοιχεία διεύθυνσης. Για να το κάνετε αυτό, στείλτε ένα email στην καθορισμένη διεύθυνση email επικοινωνίας που αντιστοιχεί στην περιοχή σας (οι διευθύνσεις email παρέχονται στα στοιχεία επικοινωνίας της Εγγύησης εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη). Αν μεταφέρετε το προϊόν σε άλλη χώρα, ελέγξτε ότι η χώρα στην οποία μεταφέρετε το προϊόν αναφέρεται στα στοιχεία επικοινωνίας της Εγγύησης εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη, προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι η Canon παρέχει την Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη στην εν λόγω χώρα.

  • Η παροχή της υπηρεσίας επισκευής/ανταλλαγής μπορεί να καθυστερήσει, όταν γίνεται εκτός της αρχικής χώρας αγοράς, εάν το προϊόν δεν πωλείται ακόμα στην εν λόγω χώρα ή εάν πωλείται με ειδική σχεδίαση για τη συγκεκριμένη χώρα. Αυτό σημαίνει επίσης ότι ορισμένα ανταλλακτικά για το προϊόν ενδέχεται να μην υπάρχουν σε στοκ στη χώρα επισκευής. Ο πελάτης φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και την αποθήκευση τυχόν αρχείων λογισμικού και προγραμμάτων πριν από την επισκευή/ανταλλαγή, καθώς και για την αποκατάστασή τους μετά την εν λόγω επισκευή/ανταλλαγή. Η Canon δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιεσδήποτε άλλες αξιώσεις, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, της απώλειας μέσων εγγραφής ή της απώλειας δεδομένων κ.λπ., οι οποίες δεν αναφέρονται ειδικά στην παρούσα εγγύηση. Η παρούσα εγγύηση δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματα του καταναλωτή σύμφωνα με την εφαρμοστέα εθνική νομοθεσία που είναι σε ισχύ, ούτε και τα δικαιώματα του καταναλωτή έναντι του πωλητή λιανικής που προκύπτουν από τη σύμβαση πώλησης/αγοράς. Ελλείψει οποιασδήποτε εφαρμοστέας εθνικής νομοθεσίας, η παρούσα εγγύηση θα αποτελεί για τον καταναλωτή το μοναδικό και αποκλειστικό μέσο αποκατάστασης και ούτε η Canon ούτε οι θυγατρικές της θα ευθύνονται για οποιαδήποτε τυχαία ή επακόλουθη ζημία για παραβίαση οποιασδήποτε ρητής ή σιωπηρής εγγύησης αυτού του προϊόντος. Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση που παρέχεται σε κάθε χώρα, επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Canon.

    Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, συμφωνείτε ότι η Canon δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν πρόσθετες απαιτούμενες εργασίες ή απώλειες, έξοδα ή ζημίες που προκλήθηκαν, επειδή:

    1. Δεν έχετε χρησιμοποιήσει, αποθηκεύσει ή χειριστεί σωστά το προϊόν (συμπεριλαμβανομένης της μη παροχής κατάλληλων περιβαλλοντικών συνθηκών) ή δεν έχετε συμμορφωθεί με οποιεσδήποτε οδηγίες ή συστάσεις για το προϊόν που παρέχονται από την Canon ή περιέχονται σε οποιοδήποτε εγχειρίδιο λειτουργίας, ή οποιονδήποτε άλλο όρο της Εγγύησης εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη.
    2. Δεν έχετε εγκαταστήσει ή συντηρήσει καμία διόρθωση σφάλματος, τρέχουσες αναβαθμίσεις λογισμικού ή νέες εκδόσεις που παρέχονται ή διατίθενται γενικά από την Canon ή άλλους σχετικούς τρίτους προμηθευτές.
    3. Υπάρχει ιός (ή κάτι παρόμοιο) στο σύστημά σας ή λόγω οποιασδήποτε δυσλειτουργίας ή απαίτησης οποιουδήποτε προϊόντος που έχετε συνδέσει με το προϊόν ή το οποίο με άλλον τρόπο επηρεάζει δυσμενώς τη λειτουργία του προϊόντος,
    4. Εσείς ή κάποιος άλλος που ενεργεί για λογαριασμό σας έχετε προκαλέσει ζημιά ή έχετε πραγματοποιήσει αλλαγές στο προϊόν ή έχετε συνδέσει ή ενσωματώσει οποιοδήποτε άλλο στοιχείο στο προϊόν ή στα συσχετισμένα σας συστήματα που επηρεάζει δυσμενώς τη λειτουργία του προϊόντος.

    Η Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη θα διέπεται και θα ερμηνεύεται σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία της χώρας στην οποία χρησιμοποιείται το προϊόν και της περιοχής παροχής των υπηρεσιών, ενώ οποιεσδήποτε διαφορές σε σχέση με την Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη θα εμπίπτουν στην αποκλειστική δικαιοδοσία των αρμόδιων δικαστηρίων της εν λόγω δικαιοδοσίας.

Τελευταία ενημέρωση: 1 Ιανουαρίου 2022

Συχνές ερωτήσεις για την επισκόπηση εγγύησης EWS

  • Γενικά, η Canon προσφέρει το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS) για προϊόντα που αγοράζονται στις εξής χώρες:

    Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχική Δημοκρατία και Φινλανδία.

    Ανατρέξτε στους πλήρεις Όρους και τις Προϋποθέσεις της παρούσας εγγύησης.

  • Γενικά, δεν υπάρχει νομική απαίτηση να δηλώσουν οι πελάτες ένα προϊόν στην Canon για τους σκοπούς εγγύησης EWS. Η δήλωση ενός προϊόντος στην Canon μέσω Canon iD θα μας επιτρέψει να σας στέλνουμε στοχευμένο υλικό προώθησης και ενημερώσεις σχετικά με τα προϊόντα σας. Ορισμένες περιστασιακές εγγυήσεις στα πλαίσια προσφορών ενδέχεται να απαιτούν δήλωση στην Canon, αλλά αυτό θα καθορίζεται από τους ειδικούς όρους και τις προϋποθέσεις της εκάστοτε προσφοράς.

  • Για τις χώρες όπου ισχύει το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS), κάθε συσκευασία προϊόντος περιέχει γενικά μια Κάρτα Εγγύησης EWS μέσα στη συσκευασία. Αυτή μοιάζει όπως στα ακόλουθα παραδείγματα: 

  • Δεν χρειάζεται να επιστρέψετε οποιαδήποτε έγγραφα στην Canon για να εγγραφείτε στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS). Εάν θέλετε να υποβάλετε αίτημα εγγύησης συγκεκριμένα για επισκευή στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εγγύησης (EWS), θα πρέπει πάντα να προσκομίζετε στην Canon την αρχική, έγκυρη απόδειξη αγοράς (η οποία περιλαμβάνει την αρχική ημερομηνία αγοράς) για το εν λόγω προϊόν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να απαιτείται συμπληρωμένη κάρτα εγγύησης. Για συγκεκριμένες απαιτήσεις, ανατρέξτε στην εκάστοτε χώρα αγοράς.

  • Αν θέλετε να υποβάλετε αίτημα εγγύησης συγκεκριμένα για επισκευή στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εγγύησης, θα πρέπει πάντα να προσκομίζετε στην Canon την αρχική, έγκυρη απόδειξη αγοράς (η οποία περιλαμβάνει την αρχική ημερομηνία αγοράς) για το εν λόγω προϊόν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να απαιτείται συμπληρωμένη κάρτα εγγύησης. Για συγκεκριμένες απαιτήσεις, ανατρέξτε στην εκάστοτε χώρα αγοράς. Στα διαφημιστικά προγράμματα εγγύησης μπορεί επίσης να ορίζονται περαιτέρω απαιτήσεις, οπότε θα πρέπει να ανατρέχετε στους συγκεκριμένους Όρους και προϋποθέσεις οποιασδήποτε διαφημιστικής προσφοράς (αν ισχύει).

  • Αν θέλετε να υποβάλετε αίτημα εγγύησης συγκεκριμένα για επισκευή στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εγγύησης, θα πρέπει πάντα να προσκομίζετε στην Canon την αρχική, έγκυρη απόδειξη αγοράς (η οποία περιλαμβάνει την αρχική ημερομηνία αγοράς) για το εν λόγω προϊόν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να απαιτείται συμπληρωμένη κάρτα εγγύησης. Για συγκεκριμένες απαιτήσεις, ανατρέξτε στην εκάστοτε χώρα αγοράς. Στα διαφημιστικά προγράμματα εγγύησης μπορεί επίσης να ορίζονται περαιτέρω απαιτήσεις, οπότε θα πρέπει να ανατρέχετε στους συγκεκριμένους Όρους και προϋποθέσεις οποιασδήποτε διαφημιστικής προσφοράς (αν ισχύει).

  • Γενικά, τα προϊόντα Canon παρέχονται με Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης 24 μηνών. Μπορεί να ισχύουν εξαιρέσεις, συχνά στην περίπτωση που τα καταστήματα λιανικής προσφέρουν τις δικές τους προωθητικές ενέργειες επέκτασης εγγύησης. Σε περίπτωση αμφιβολίας, ανατρέξτε στην ενότητα εγγύησης του ισχύοντος ιστότοπου υποστήριξης της Canon για τη χώρα σας ή στο κατάστημα λιανικής πώλησης (στην περίπτωση επεκτάσεων της εγγύησης του καταστήματος λιανικής πώλησης).

  • Λεπτομέρειες σχετικά με τη συγκεκριμένη εγγύηση που προσφέρεται ανά προϊόν περιέχονται γενικά στη συσκευασία του προϊόντος. Γενικά, τα προϊόντα καλύπτονται από μια εγγύηση που ισχύει για την εκάστοτε γεωγραφική περιοχή πωλήσεων και οι πελάτες θα πρέπει να επιστρέφουν οποιαδήποτε προϊόντα στην αντίστοιχη γεωγραφική περιοχή για να μπορέσουν να υποβάλουν αξίωση επισκευής στο πλαίσιο της εγγύησης. Γενικά, η Canon δεν προσφέρει κάποια παγκόσμια εγγύηση, εκτός αν αυτό αναφέρεται ειδικά για συγκεκριμένα προϊόντα / γεωγραφικές περιοχές.

  • Ναι, τα προϊόντα Canon καλύπτονται από το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS), ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο πραγματικός κάτοχος του προϊόντος. Ωστόσο, η ημερομηνία έναρξης και λήξης της εγγύησης θα ισχύει για την αρχική ημερομηνία αγοράς και όχι για την ημερομηνία της επόμενης πώλησης. Εάν θέλετε να υποβάλετε αίτημα εγγύησης συγκεκριμένα για επισκευή στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εγγύησης (EWS), θα πρέπει πάντα να προσκομίζετε στην Canon την αρχική, έγκυρη απόδειξη αγοράς (η οποία περιλαμβάνει την αρχική ημερομηνία αγοράς) για το εν λόγω προϊόν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να απαιτείται συμπληρωμένη κάρτα εγγύησης. Για συγκεκριμένες απαιτήσεις, ανατρέξτε στην εκάστοτε χώρα αγοράς.

  • Τεχνικά, οι εγγυήσεις της Canon ισχύουν μόνο στην περιοχή στην οποία έχει πωληθεί το προϊόν και για την οποία περιλαμβάνονται στη συσκευασία συγκεκριμένες λεπτομέρειες εγγύησης. Γενικά, η Canon δεν προσφέρει κάποια παγκόσμια εγγύηση, εκτός αν αυτό αναφέρεται ειδικά για συγκεκριμένα προϊόντα / γεωγραφικές περιοχές. Συνιστούμε πάντα στους πελάτες της Canon να επικοινωνούν με τους τοπικούς αντιπροσώπους της Canon για να βλέπουν ποια βοήθεια είναι δυνατή. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να χρειαστεί να πληρώσετε για τις απαιτούμενες επισκευές και κατόπιν να προσπαθήσετε να ζητήσετε το ποσό από την Canon (αυτό ισχύει μόνο εάν η βλάβη που επισκευάστηκε καλύπτεται από τους όρους του EWS – για παράδειγμα, αποκλείεται η κακή χρήση από τον πελάτη) μόλις επιστρέψετε στην περιοχή του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εγγύησης (EWS). Για να υποστηρίξετε την αξίωσή σας, σας συμβουλεύουμε να διατηρείτε πάντα όλα τα σχετικά έγγραφα που σχετίζονται με τις χρεώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί/τις επισκευές που έχουν διεκπεραιωθεί.

Στοιχεία επικοινωνίας

Ο παρακάτω πίνακας περιέχει τις χώρες όπου παρέχεται το Ευρωπαϊκό σύστημα εγγυήσεων της Canon. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους πλήρεις Όρους και τις προϋποθέσεις του Ευρωπαϊκού συστήματος εγγυήσεων της Canon. Εδώ μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας και το διαθέσιμο επίπεδο υπηρεσιών για κάθε χώρα.


Λάβετε υπόψη ότι, όπου διατίθεται, παρέχεται εξυπηρέτηση στις εγκαταστάσεις του πελάτη μόνο για επιλέξιμα προϊόντα.


Χώρα Στοιχεία επικοινωνίας γραφείων εξυπηρέτησης
Αυστρία Canon Austria
Βέλγιο Canon Belgium (Ολλανδικά)
Canon Belgium (Γαλλικά)
Βουλγαρία Canon Bulgaria
Κύπρος Canon Cyprus
Δημοκρατία της Τσεχίας Canon Czech
Δανία Canon Denmark
Εσθονία Canon Estonia
Φινλανδία Canon Finland
France Canon France
Γερμανία Canon Germany
Ελλάδα Canon Greece
Ουγγαρία Canon Hungary
Ισλανδία +354 533 34 11

Beco
Ireland Canon Ireland
Ιταλία Canon Italy
Λετονία Canon Latvia
Λιθουανία Canon Lithuania
Luxembourg Canon Luxembourg
Μάλτα Canon Malta
Νορβηγία Canon Norway
Πολωνία Canon Poland
Portugal Canon Portugal
Ρουμανία Canon Romania
Σλοβακία Canon Slovakia
Σλοβενία Canon Slovenia
Ισπανία Canon Spain
Σουηδία Canon Sweden
Ελβετία Canon Switzerland (Γαλλικά)
Canon Switzerland (Γερμανικά)
Ολλανδία Canon Netherlands
Ηνωμένο Βασίλειο Canon UK

Ισχύοντα μοντέλα για την Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη της Canon

Λάβετε υπόψη ότι εάν το προϊόν σας δεν αναφέρεται παρακάτω, τότε δεν καλύπτεται από την Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη και παρέχεται μόνο Εγγύηση με επιστροφή στη βάση.


Χώρες μέλη του Ευρωπαϊκού συστήματος εγγύησης (EWS) που προσφέρουν Εγγύηση εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις του πελάτη της Canon:


Αυστρία Βέλγιο Δημοκρατία της Τσεχίας Δανία Φινλανδία
France Γερμανία Ουγγαρία Ireland Ιταλία
Luxembourg Ολλανδία Νορβηγία Πολωνία Portugal
Ελβετία Σλοβακία Ισπανία Σουηδία Ηνωμένο Βασίλειο

 

Επιλέξτε παρακάτω μια σειρά προϊόντων για να μεταβείτε στα ισχύοντα μοντέλα


MAXIFY
Εκτυπωτής i-SENSYS
Εκτυπωτής πολλαπλών λειτουργιών i-SENSYS
i-SENSYS FAX
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Ανταλλαγή στις εγκαταστάσεις του πελάτη

Εκτυπωτής MAXIFY  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Επισκευή στις εγκαταστάσεις του πελάτη


PIXMA  
PIXMA PRO 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS FAX  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

Εκτυπωτής i-SENSYS  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

Εκτυπωτής πολλαπλών λειτουργιών i-SENSYS  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Συνιστούμε να ελέγχετε τις ακριβείς συνθήκες εγγύησης για το μοντέλο σας με τους τοπικούς αντιπροσώπους, καθώς ενδέχεται να ισχύουν τοπικοί περιορισμοί.

Μπορεί επίσης να χρειαστείτε...

Επικοινωνία

Επικοινωνία για υποστήριξη μέσω τηλεφώνου ή email

Σέρβις και επισκευή

Κλείστε ημερομηνία για σέρβις, στείλτε ένα προϊόν για επισκευή ή μάθετε περισσότερα για τη διαδικασία σέρβις και επισκευής

Ανακύκλωση

Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα ανακύκλωσης κασετών της Canon

Λογαριασμός Canon

Δηλώστε το προϊόν σας και διαχειριστείτε τον λογαριασμό σας Canon