Η δύναμη της εκτύπωσης στις πολυκαναλικές επικοινωνίες μάρκετινγκ

Μεγιστοποιήστε την απόδοση της επένδυσης μάρκετινγκ (ROMI) με την Προγραμματική εκτύπωση.

Τι είναι η Προγραμματική εκτύπωση και γιατί πρέπει να τη χρησιμοποιείτε

Χάρη σε μηχανισμούς όπως η προγραμματική εκτύπωση, τα έντυπα υλικά μάρκετινγκ μπορούν πλέον να δημιουργήσουν τον συναισθηματικό αντίκτυπο που προκαλεί η εξατομικευμένη εκτύπωση με την αμεσότητα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Καθημερινά, καθώς οι καταναλωτές λαμβάνουν εκατοντάδες ψηφιακές διαφημίσεις και email, οι εταιρείες δυσκολεύονται ολοένα και περισσότερο να ξεχωρίσουν και να αναδειχτούν μέσα από τον «ψηφιακό θόρυβο». Αυτό είναι το σημείο όπου η εκτύπωση μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά στη στρατηγική πολυκαναλικού μάρκετινγκ που ακολουθείτε. Σύμφωνα με μια μελέτη της JICMAIL του 2023, η διάρκεια ανάγνωσης του μέσου υλικού επιστολικής επικοινωνίας μέσα σε έναν μήνα είναι 108 δευτερόλεπτα και η επίσκεψη στον ιστότοπο του διαφημιζόμενου στον οποίο προτρέπει το υλικό επιστολικής επικοινωνίας διαρκεί κατά μέσο όρο πέντε λεπτά ανά περίοδο σύνδεσης.1

Η προγραμματική εκτύπωση συνδέει το διαδικτυακό μάρκετινγκ με εξαιρετικά αυτοματοποιημένες, ψηφιακές ροές εργασιών εκτύπωσης, επιτρέποντας την υλοποίηση ενεργειών μάρκετινγκ με έντυπα υλικά, βάσει των κλικ σε διαφημίσεις. Χάρη στις εξελίξεις στην τεχνολογία της ψηφιακής εκτύπωσης και στις αυτοματοποιημένες ροές εργασιών παραγωγής εκτυπώσεων μέσω Web, η προγραμματική εκτύπωση μπορεί να διασυνδεθεί στενά με καμπάνιες πολυκαναλικού μάρκετινγκ, συνδυάζοντας στοχευμένα μηνύματα σε πραγματικό χρόνο με τον αντίκτυπο ενός έντυπου υλικού.

Αυτό σημαίνει ότι, χρησιμοποιώντας τα υπάρχοντα δεδομένα καταναλωτών που διαθέτουν οι εταιρείες και οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ, όλα όσα μπορούν να προσαρμοστούν διαδικτυακά μπορούν πλέον να εξατομικευτούν και σε έντυπα υλικά και να παραδοθούν στους πελάτες εντός 48 ωρών. Επίσης, χάρη στους κωδικούς QR και στους ιχνηλατούμενους εκπτωτικούς κωδικούς, την επαυξημένη πραγματικότητα και το υπερτοπικό μάρκετινγκ, ο αντίκτυπος μιας έντυπης καμπάνιας μπορεί πλέον να μετρηθεί εύκολα.

Μια μελέτη της IPA2 έδειξε ότι τα έντυπα υλικά έπεισαν το 25% των ενήλικων παραληπτών να προβούν σε μια ενέργεια, επομένως είναι σαφές ότι η συμπερίληψη της εκτύπωσης στο μείγμα των ενεργειών μάρκετινγκ έχει πολλά πλεονεκτήματα. Πώς μπορούν όμως οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτές τις επικοινωνίες προστιθέμενης αξίας και να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσης μάρκετινγκ (ROMI); Δημιουργήσαμε αυτό το βίντεο με ένα παράδειγμα για να σας δείξουμε πόσο εύκολη και επιδραστική μπορεί να είναι η προγραμματική εκτύπωση.

Πόσο εύκολη και επιδραστική μπορεί να είναι η προγραμματική εκτύπωση – Βίντεο

Εφαρμογή της προγραμματικής εκτύπωσης

Η προγραμματική εκτύπωση επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να δημιουργήσουν μια μοναδική εμπειρία χρήστη και να χρησιμοποιήσουν διαφορετικά σημεία επαφής στο ταξίδι του πελάτη για τη δημιουργία εξατομικευμένων, στοχευμένων έντυπων υλικών μάρκετινγκ που μπορούν να σταλούν μέσα σε 48 ώρες. Αυτό σημαίνει ότι οι πάροχοι υπηρεσιών εκτύπωσης (ΠΥΕ) μπορούν να βοηθήσουν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν γρήγορα πελάτες με το κατάλληλο περιεχόμενο όταν αυτοί είναι πιο δεκτικοί και να μεγιστοποιήσουν την απόδοση της επένδυσης μάρκετινγκ (ROI).

Με νέα επιχειρηματικά μοντέλα εκτύπωσης κατ’ απαίτηση και ροές εργασιών που βασίζονται σε δεδομένα, οι εξατομικευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να επιβαρύνονται με κόστος αποθήκευσης, καθώς μπορείτε να εκτυπώνετε με ακρίβεια την ποσότητα αντιτύπων που χρειάζεστε, μειώνοντας το κόστος αποθήκευσης και εξαλείφοντας τις περιττές εκτυπώσεις. Επιπλέον, σήμερα, οι ροές εργασιών μπορούν να αυτοματοποιηθούν πλήρως, μειώνοντας το κόστος εργασίας και ελαχιστοποιώντας τα σφάλματα και τις παρεπόμενες σπατάλες.

Όπως φαίνεται και στο παράδειγμα της Mirasphere, η εκτύπωση μπορεί να συνεργαστεί άψογα με την ψηφιακή τεχνολογία. Η εκτύπωση μπορεί να γίνει πολύ γρήγορα και πολύ αποδοτικά, χάρη στις πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνολογία ψηφιακής εκτύπωσης και στις ψηφιακές ροές εργασιών, επομένως είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε τον κατάλληλο πάροχο τεχνολογίας.

Το Τρίγωνο εμπειρογνωμοσύνης της Canon

Ο κατάλληλος πάροχος τεχνολογικών λύσεων θα σας δώσει πρόσβαση σε εμπεριστατωμένες γνώσεις για το τι συμβαίνει στην ευρύτερη αγορά, από τις ιδέες εφαρμογής και εκτέλεσης έως τα αναλυτικά δεδομένα και τις λύσεις ροής εργασιών και λογισμικού που απαιτούνται για να προσαρμόσετε τις λύσεις και τις τεχνολογίες ψηφιακής εκτύπωσης στις ανάγκες σας.

Στην Canon αυτό το ονομάζουμε «Τρίγωνο εμπειρογνωμοσύνης». Στη μία γωνία του τριγώνου βρίσκεται ο ΠΥΕ, στη δεύτερη ο αγοραστής των εκτυπώσεων (σε αυτήν την περίπτωση, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ) και στην τρίτη γωνία βρισκόμαστε εμείς, ο πάροχος λύσεων τεχνολογίας. Ο ρόλος μας είναι να βοηθήσουμε τους ΠΥΕ να συνεργαστούν με τους αγοραστές εκτυπώσεων/υπευθύνους μάρκετινγκ ώστε να εντοπίσουν ευκαιρίες όπως η Προγραμματική εκτύπωση και να δημιουργήσουμε ένα πλάνο για να τους βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτές τις ευκαιρίες.

  1. Πηγή: JICMAIL, The Time We Spend With Mail, 2023
  2. Πηγή: ©IPA, Touchpoints 2019: SuperHub Database, 2019

Θέλετε να μάθετε πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα οφέλη της προγραμματικής εκτύπωσης; Μιλήστε με ένα μέλος της ομάδας μας.

Εξερευνήστε περισσότερα