Τι είναι η Προγραμματική εκτύπωση και γιατί πρέπει να τη χρησιμοποιείτε
Χάρη σε μηχανισμούς όπως η προγραμματική εκτύπωση, τα έντυπα υλικά μάρκετινγκ μπορούν πλέον να δημιουργήσουν τον συναισθηματικό αντίκτυπο που προκαλεί η εξατομικευμένη εκτύπωση με την αμεσότητα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Καθημερινά, καθώς οι καταναλωτές λαμβάνουν εκατοντάδες ψηφιακές διαφημίσεις και email, οι εταιρείες δυσκολεύονται ολοένα και περισσότερο να ξεχωρίσουν και να αναδειχτούν μέσα από τον «ψηφιακό θόρυβο». Αυτό είναι το σημείο όπου η εκτύπωση μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά στη στρατηγική πολυκαναλικού μάρκετινγκ που ακολουθείτε. Σύμφωνα με μια μελέτη της JICMAIL του 2023, η διάρκεια ανάγνωσης του μέσου υλικού επιστολικής επικοινωνίας μέσα σε έναν μήνα είναι 108 δευτερόλεπτα και η επίσκεψη στον ιστότοπο του διαφημιζόμενου στον οποίο προτρέπει το υλικό επιστολικής επικοινωνίας διαρκεί κατά μέσο όρο πέντε λεπτά ανά περίοδο σύνδεσης.1
Η προγραμματική εκτύπωση συνδέει το διαδικτυακό μάρκετινγκ με εξαιρετικά αυτοματοποιημένες, ψηφιακές ροές εργασιών εκτύπωσης, επιτρέποντας την υλοποίηση ενεργειών μάρκετινγκ με έντυπα υλικά, βάσει των κλικ σε διαφημίσεις. Χάρη στις εξελίξεις στην τεχνολογία της ψηφιακής εκτύπωσης και στις αυτοματοποιημένες ροές εργασιών παραγωγής εκτυπώσεων μέσω Web, η προγραμματική εκτύπωση μπορεί να διασυνδεθεί στενά με καμπάνιες πολυκαναλικού μάρκετινγκ, συνδυάζοντας στοχευμένα μηνύματα σε πραγματικό χρόνο με τον αντίκτυπο ενός έντυπου υλικού.
Αυτό σημαίνει ότι, χρησιμοποιώντας τα υπάρχοντα δεδομένα καταναλωτών που διαθέτουν οι εταιρείες και οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ, όλα όσα μπορούν να προσαρμοστούν διαδικτυακά μπορούν πλέον να εξατομικευτούν και σε έντυπα υλικά και να παραδοθούν στους πελάτες εντός 48 ωρών. Επίσης, χάρη στους κωδικούς QR και στους ιχνηλατούμενους εκπτωτικούς κωδικούς, την επαυξημένη πραγματικότητα και το υπερτοπικό μάρκετινγκ, ο αντίκτυπος μιας έντυπης καμπάνιας μπορεί πλέον να μετρηθεί εύκολα.
Μια μελέτη της IPA2 έδειξε ότι τα έντυπα υλικά έπεισαν το 25% των ενήλικων παραληπτών να προβούν σε μια ενέργεια, επομένως είναι σαφές ότι η συμπερίληψη της εκτύπωσης στο μείγμα των ενεργειών μάρκετινγκ έχει πολλά πλεονεκτήματα. Πώς μπορούν όμως οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτές τις επικοινωνίες προστιθέμενης αξίας και να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσης μάρκετινγκ (ROMI); Δημιουργήσαμε αυτό το βίντεο με ένα παράδειγμα για να σας δείξουμε πόσο εύκολη και επιδραστική μπορεί να είναι η προγραμματική εκτύπωση.