«Όλη αυτή η γνώση ήταν εξαιρετικά χρήσιμη για εμάς, καθώς μας επέτρεψε να μάθουμε πολλά πράγματα για την εξατομικευμένη εκτύπωση και να αξιοποιήσουμε όλη την ενέργεια και τους πόρους που είχαμε στη διάθεσή μας ώστε να διασφαλίσουμε την επιτυχία της καμπάνιας.»
Οι γνώσεις που έχουμε αποκομίσει μέχρι σήμερα
Ενώ το ταξίδι συνεχίζεται, με την έναρξη της καμπάνιας να έχει προγραμματιστεί για τον Ιούνιο, τα οφέλη από τον συνδυασμό όλων αυτών των διαφορετικών ιδεών, δεξιοτήτων και κλάδων είναι ήδη σαφή. Ακολουθούν τα τρία μαθήματα που έχουμε διδαχτεί μέχρι στιγμής:
1. Μελέτη των τύπων κοινού – τα αναλυτικά δεδομένα και η εξειδίκευση μας επέτρεψαν να εντοπίσουμε με ακρίβεια το κοινό-στόχο των πλέον κατάλληλων νοικοκυριών με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά και την περιοχή όπου βρίσκονται. Η τμηματοποίηση κατά επωνυμία με βάση την επίδραση που ασκεί η νοοτροπία της αγέλης στις πωλήσεις προϊόντων ενισχύει τη σημασία της απόκτησης δεδομένων. Αυτή η διαδικασία αποδεικνύει σημαντική αύξηση στις τιμές παραγγελίας.
2. Δημιουργική προσαρμογή – η αξιοποίησή της ήδη από τα πρώτα στάδια της διαδικασίας επέτρεψε στους σχεδιαστές δημιουργικού να εξερευνήσουν χιλιάδες διαφορετικές δυνατότητες, κατανοώντας καλύτερα με ποιον τρόπο η τεχνολογία παραγωγής επιτρέπει άπειρες επιλογές εξατομίκευσης και προσαρμογής. Αυτό σημαίνει ότι οι εικόνες και τα μηνύματα μπορούν να προσαρμοστούν σε καθορισμένα προφίλ και να αξιοποιηθούν όλες οι δημιουργικές χρήσεις της έξυπνης εξατομίκευσης, της τοπικής προσαρμογής, των χρωμάτων και της σχεδίασης.
3. Απρόσκοπτη παραγωγή – Όταν λαμβάνονται υπόψη εξαρχής οι απαιτήσεις παραγωγής και το κόστος ταχυδρόμησης, ο πάροχος υπηρεσιών εκτύπωσης είναι σε θέση να προτείνει τις πιο εντυπωσιακές μορφές κατά τη συνοπτική παρουσίαση της καμπάνιας, παρουσιάζοντας παράλληλα τη βέλτιστη στρατηγική για τη βελτιστοποίηση των ταχυδρομικών δαπανών και τον περιορισμό του κόστους. Η στενή συνεργασία των ομάδων δημιουργικού και των παρόχων υπηρεσιών εκτύπωσης από την πρώτη στιγμή βοηθά στην εξάλειψη της επαναλαμβανόμενης ανταλλαγής των ίδιων σχολίων.