MABI_Maintenance

Σέρβις και επισκευή προϊόντων

Μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με την αποστολή του προϊόντος σας για σέρβις ή επισκευή. Εδώ θα δείτε πώς να εντοπίσετε ένα κέντρο επισκευών, τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να κανονίσετε το σέρβις ή την επισκευή, καθώς και διάφορες συχνές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να βρείτε την απάντηση σε τυχόν απορίες σας.

Διαδικασία σέρβις και επισκευής

Καθώς μπορεί να υπάρχουν μικρές τοπικές διαφορές ανά χώρα, ελέγξτε τις σελίδες υποστήριξης για τη χώρα διαμονής σας μέσω του επιλογέα χώρας.

  • Αρχικά, σας προτείνουμε να ανατρέξετε στην ενότητα Υποστήριξη προϊόντων, η οποία περιλαμβάνει πληροφορίες που μπορεί να σας βοηθήσουν να επιλύσετε το πρόβλημα. Αφού επιλέξετε το προϊόν σας, θα έχετε πρόσβαση σε συχνές ερωτήσεις, καθώς και σε επιλογές λήψης εγχειριδίων χρήσης, προγραμμάτων οδήγησης, λογισμικού και firmware.

    Εναλλακτικά, μπορείτε να κανονίσετε μια επισκευή όπως ορίζεται παρακάτω.

  • 1 - Υποβάλετε αίτημα για σέρβις ή επισκευή

    Υποβάλετε το αίτημά σας στη διαδικτυακή πύλη Σέρβις και Επισκευής της Canon, μεταβαίνοντας στις ενότητες Προγραμματισμός σέρβις ή Προγραμματισμός επισκευής.

    Θα λάβετε καθοδήγηση για τα σχετικά βήματα, ώστε να παρέχετε όλες τις σχετικές πληροφορίες (δηλ. τύπο αιτήματος, πληροφορίες βλάβης, απόδειξη αγοράς κ.λπ.), ενώ επίσης μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον προϊόντα στο αίτημά σας (αν χρειάζεται).

    Θα ενημερωθείτε για το σχετικό κέντρο σέρβις για το προϊόν σας – είτε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, είτε ένας εξουσιοδοτημένος συνεργάτης σέρβις της Canon. Λάβετε υπόψη ότι οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σέρβις της Canon είναι ανεξάρτητες εταιρείες και, συνεπώς, λειτουργούν με τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις. Επομένως, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για περισσότερες λεπτομέρειες, πριν τους στείλετε οποιαδήποτε προϊόντα για σέρβις ή επισκευή.

    Ανάλογα με το προϊόν σας, ενδέχεται να σας παραπέμψουμε στην ομάδα υποστήριξης, η οποία θα σας προσφέρει περαιτέρω βοήθεια.


    2 - Μετά την υποβολή του αιτήματος σέρβις ή/και επισκευής, εκτυπώστε τη «Σύνοψη παραγγελίας», την οποία θα πρέπει να επιστρέψετε μαζί με το προϊόν σας.

    Αφού υποβάλετε το αίτημά σας, μπορείτε να εκτυπώσετε τη «Σύνοψη παραγγελίας» και ένα αντίγραφο θα σας αποσταλεί επίσης μέσω email (σε περίπτωση που χρειαστεί να το εκτυπώσετε αργότερα). Η «Σύνοψη παραγγελίας» περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες του αιτήματός σας και θα πρέπει να παρέχεται μαζί με το προϊόν σας κατά την αποστολή του στο κέντρο σέρβις (είτε στο Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, είτε σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon). Αυτό θα επιτρέψει στο κέντρο σέρβις να επιβεβαιώσει την παραλαβή των προϊόντων σας και θα παράσχει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για την επεξεργασία του αιτήματός σας.


    3 - Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν είναι συσκευασμένο με ασφάλεια για τη μεταφορά

    Όταν στέλνετε ένα προϊόν σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon ή σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon, δεν συνάπτετε συμφωνία με την Canon και, συνεπώς, η Canon δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά που προκύπτει κατά τη μεταφορά.

    Σας συνιστούμε να συσκευάσετε με ασφάλεια το προϊόν σας. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο χρήστη για οδηγίες αποστολής, καθώς σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να προκληθεί περαιτέρω ζημιά κατά τη μεταφορά. Ανάλογα με την αξία του προϊόντος, μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να ασφαλίσετε την αποστολή. Έχετε επίσης την επιλογή να μεταφέρετε αυτοπροσώπως τα προϊόντα σας σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon ή σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon.


    4 - Τι γίνεται μετά την αποστολή του προϊόντος μου για σέρβις ή επισκευή;

    Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αποσταλεί σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon:

    Κατά την παραλαβή, τα προϊόντα σας θα καταχωριστούν στο σύστημά μας και θα σας σταλεί ένα μήνυμα επιβεβαίωσης παραλαβής, που θα επιβεβαιώνει την παραλαβή τους.

    Μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας και αξιολογηθούν τα προϊόντα σας, είτε θα συνεχίσουμε αμέσως με το αίτημά σας (σύμφωνα με τους Όρους Σέρβις και Επισκευής) ή, εφόσον χρειάζεται, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να ζητήσουμε την έγκρισή σας για να συνεχίσουμε (π.χ. στην περίπτωση των Προσφορών Χρόνου και Κόστους Παράδοσης).

    Η αποδοχή της παραγγελίας και η ολοκλήρωση της σύμβασης για την αγορά της υπηρεσίας Σέρβις και Επισκευής πραγματοποιείται με την έναρξη των αιτούμενων εργασιών Σέρβις ή Επισκευής, εκτός εάν σας ειδοποιήσουμε ότι δεν αποδεχόμαστε την παραγγελία σας. Θα αποθηκεύσουμε τους όρους της σύμβασής σας και εσείς θα λάβετε ένα αντίγραφο κατά την αποδοχή της παραγγελίας σας.

    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διαδικτυακή πύλη Σέρβις και Επισκευής της Canon για να ελέγχετε την κατάσταση του αιτήματός σας και, όπου είναι απαραίτητο, να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon.

    Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αποσταλεί σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon:

    Λάβετε υπόψη ότι οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σέρβις της Canon είναι ανεξάρτητες εταιρείες και, συνεπώς, λειτουργούν με τους δικούς τους όρους, προϋποθέσεις και διαδικασίες. Επομένως, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για περισσότερες λεπτομέρειες, πριν τους στείλετε οποιαδήποτε προϊόντα για σέρβις ή επισκευή.

    Σημείωση: Οι παραπάνω πληροφορίες αποτελούν μόνο συμβουλές προς τους πελάτες και δεν αποτελούν κανενός είδους συμφωνία μεταξύ της Canon και του πελάτη. Οι ειδικοί όροι και προϋποθέσεις του Κέντρου Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon ή του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη σέρβις της Canon θα υπερισχύουν όλων των πληροφοριών που παρέχονται σε αυτήν τη σελίδα.

Συχνές ερωτήσεις για το σέρβις και τις επισκευές

  • Σε περίπτωση που θέλετε μια υπηρεσία για το προϊόν Canon σας, τα Κέντρα Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon μπορούν να σας προσφέρουν μια σειρά από υπηρεσίες σταθερής τιμής, ανάλογα με τα προϊόντα σας:

    Εάν είστε επιχείρηση:

    • Για να μπορέσετε να υποβάλετε ένα αίτημα για σέρβις στην Canon, πρέπει να διαθέτετε ενεργό επαγγελματικό λογαριασμό.
    • Μπορείτε να κάνετε εγγραφή για επαγγελματικό λογαριασμό ή εναλλακτικά να συνδεθείτε, εάν έχετε ήδη επαγγελματικό λογαριασμό.
    • Αφού συνδεθείτε στον επαγγελματικό λογαριασμό σας, μεταβείτε στην ενότητα «Υποστήριξη», όπου θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία υποβολής του αιτήματος σέρβις.

    Αν είστε πελάτης:

    Οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σέρβις της Canon μπορούν να προσφέρουν παρόμοιες ή ισοδύναμες υπηρεσίες.

  • Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα σε κάποιο προϊόν Canon, παρέχουμε ένα δίκτυο κέντρων σέρβις (που αποτελούνται από τα Κέντρα Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon και τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες σέρβις της Canon), τα οποία θα χαρούν να επισκευάσουν το προϊόν σας με βάση τις αρχικές προδιαγραφές της Canon.

    Εάν είστε επιχείρηση:

    • Για να μπορέσετε να υποβάλετε ένα αίτημα για σέρβις στην Canon, πρέπει να διαθέτετε ενεργό επαγγελματικό λογαριασμό.
    • Μπορείτε να κάνετε εγγραφή για επαγγελματικό λογαριασμό ή εναλλακτικά να συνδεθείτε, εάν έχετε ήδη επαγγελματικό λογαριασμό.
    • Αφού συνδεθείτε στον επαγγελματικό λογαριασμό σας, μεταβείτε στην ενότητα «Υποστήριξη», όπου θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία υποβολής του αιτήματος σέρβις.

    Αν είστε πελάτης:

    Όλες οι τοποθεσίες σέρβις στο δίκτυό μας μπορούν να δεχτούν επισκευές, είτε με παράδοση μέσω ταχυδρομείου/υπηρεσίας ταχυμεταφορών είτε αυτοπροσώπως.

    Σε περίπτωση που το προϊόν σας καλύπτεται από Εμπορική Εγγύηση Canon, οι επισκευές που πραγματοποιούνται θα γίνονται δωρεάν (σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους και προϋποθέσεις που μπορείτε να βρείτε στο Κέντρο Εγγυήσεων). Σε περίπτωση που το προϊόν σας δεν καλύπτεται από Εμπορική Εγγύηση Canon, τυχόν επισκευές θα πραγματοποιούνται με χρέωση.

    Εναλλακτικά, ως καταναλωτής, επωφελείστε από τα νόμιμα δικαιώματα που καλύπτουν την πώληση προϊόντων και μπορεί να θέλετε να επικοινωνήσετε με τον πωλητή από τον οποίο αγοράσατε το προϊόν σας για να συζητήσετε τυχόν επιλογές υποστήριξης που μπορεί να σας παρέχει.

  • Σε περίπτωση που η Εμπορική Εγγύηση Canon έχει λήξει ή η φύση της βλάβης δεν καλύπτεται από αυτήν, τα Κέντρα Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon μπορούν να σας προσφέρουν μια σειρά από επιλογές επισκευής με χρέωση, ανάλογα με τα προϊόντα σας:

    • Επισκευή με προκαθορισμένη τιμή: Θα σας δοθεί μια προκαθορισμένη τιμή πριν στείλετε το προϊόν σας σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon. Αυτή η σταθερή τιμή προσφέρεται για βλάβες που προκαλούνται από φυσιολογική φθορά και περιλαμβάνει το κόστος όλων των απαιτούμενων ανταλλακτικών, της εργασίας και της επιστροφής. Αν διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα οφείλεται σε άλλες αιτίες (π.χ. χτύπημα ή βλάβη λόγω επαφής με υγρό), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας κάνουμε μια προσφορά κόστους και χρόνου παράδοσης.
    • Όριο επισκευής: Μπορείτε να ορίσετε ένα όριο επισκευής (δηλ. μέγιστο κόστος επισκευής) πριν στείλετε τα προϊόντα σας σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon. Ωστόσο, υπάρχει ένα ελάχιστο κόστος. Αυτό λειτουργεί ως εξουσιοδότηση προς εμάς, ώστε να προχωρήσουμε στην επισκευή χωρίς να έχει προηγηθεί η υποβολή κάποιας οικονομικής προσφοράς. Αν το κόστος της επισκευής είναι χαμηλότερο από το καθορισμένο Όριο Επισκευής, θα χρεωθείτε μόνο με το κόστος της επισκευής. Ο ορισμός ενός ορίου επισκευής μπορεί να οδηγήσει σε ταχύτερη διεκπεραίωση της επισκευής σας, ενώ δεν εφαρμοστεί το τέλος απόρριψης (κάτι που ισχύει σε περιπτώσεις που έχει ζητηθεί προσφορά κόστους και χρόνου παράδοσης)
    • Προσφορά κόστους και χρόνου παράδοσης: Μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά κόστους και χρόνου παράδοσης, και αφού η συσκευή σας φτάσει σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon θα γίνει ένας διαγνωστικός έλεγχος. Στη συνέχεια θα σας παρέχουμε μια προσφορά που θα περιγράφει λεπτομερώς το προβλεπόμενο κόστος επισκευής των προϊόντων σας, την οποία θα έχετε τη δυνατότητα είτε να αποδεχτείτε είτε να απορρίψετε, πριν από την έναρξη οποιασδήποτε εργασίας επισκευής. Σε περίπτωση που απορρίψετε την προσφορά μας, ενδέχεται να υπάρξει τέλος απόρριψης, ώστε να καλυφθεί το κόστος του ελέγχου.

    Όλες οι επιλογές επισκευής με χρέωση υπόκεινται στους Όρους Σέρβις και Επισκευής.

    Σε περίπτωση όπου το κέντρο σέρβις της περιοχής σας είναι ένας εξουσιοδοτημένος συνεργάτης σέρβις της Canon, θα μπορεί επίσης να σας προφέρει τη δυνατότητα επισκευής με χρέωση. Ωστόσο, οι ακριβείς επιλογές που έχετε στη διάθεσή σας ενδέχεται να διαφέρουν και θα υπόκεινται στους όρους και τις προϋποθέσεις των εξουσιοδοτημένων συνεργατών σέρβις της Canon.

  • Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν σας είναι συσκευασμένο με ασφάλεια και ανατρέξτε στο εγχειρίδιο χρήσης για οδηγίες αποστολής που αφορούν το συγκεκριμένο μοντέλο.

    Εάν δεν προετοιμάσετε (και συσκευάσετε) επαρκώς το προϊόν για αποστολή, ενδέχεται να προκληθεί περαιτέρω ζημιά κατά τη μεταφορά και να ακυρωθεί η Εμπορική Εγγύηση Canon.

    Πριν από την αποστολή των προϊόντων εκτυπωτή, σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

    • ΜΗΝ αφαιρείτε τις κεφαλές εκτύπωσης, τα μελάνια ή τους γραφίτες από τον εκτυπωτή. Διαφορετικά, μπορεί να προκληθεί ζημιά στον εκτυπωτή και να ακυρωθεί η Εμπορική Εγγύηση Canon.
    • Με τις κεφαλές εκτύπωσης, τα μελάνια ή τους γραφίτες ακόμα εγκατεστημένα στον εκτυπωτή, πατήστε το κουμπί ενεργοποίησης για να απενεργοποιήσετε τη συσκευή και στη συνέχεια αποσυνδέστε το καλώδιο τροφοδοσίας.
    • Αποσυνδέστε όλα τα καλώδια. Μην επιστρέφετε τα καλώδια μαζί με τον εκτυπωτή σας, εκτός εάν σας ζητηθεί.
      • Για τα μοντέλα MEGATANK (Σειρές G, GM και GX), ανατρέξτε στο ηλεκτρονικό εγχειρίδιο για τον εκτυπωτή σας (διαθέσιμο εδώ) και αναζητήστε την ενότητα «Επιδιόρθωση του εκτυπωτή σας» για πρόσθετα βήματα μεταφοράς που πρέπει να εκτελεστούν ώστε να διασφαλιστεί η ενεργοποίηση λειτουργιών μεταφοράς (όπως μοχλοί βαλβίδων μελάνης, στοπ φορέα κ.λπ.).
    • Αφαιρέστε τυχόν χαρτί από τον εκτυπωτή.
    • Διπλώστε ή κλείστε την έξοδο χαρτιού, την κασέτα, τα πίσω καλύμματα τροφοδοσίας, τα καλύμματα εγγράφων ή τους δίσκους τροφοδοσίας εγγράφων.
    • Χρησιμοποιώντας μια κατάλληλη αυτοκόλλητη ταινία, ασφαλίστε όλα τα καλύμματα στον εκτυπωτή και στη συνέχεια τοποθετήστε τον σε μια πλαστική σακούλα.
      • Συνιστούμε χαρτοταινία ή παρόμοια ταινία. Μην χρησιμοποιήσετε ταινία που θα αφήσει κατάλοιπα (όπως καφέ ταινία συσκευασίας, σελοτέιπ ή μονωτική ταινία).
    • Συσκευάστε τον εκτυπωτή χρησιμοποιώντας το αρχικό κουτί και τη συσκευασία, εάν τα έχετε ακόμα, φροντίζοντας να τοποθετήσετε αντικραδασμικά υλικά συσκευασίας γύρω από τον εκτυπωτή, ώστε να μην μετακινείται μέσα στο κουτί.
    • Εναλλακτικά, αν το αρχικό κουτί και η συσκευασία δεν είναι πλέον διαθέσιμα, τοποθετήστε τον εκτυπωτή σε ένα κουτί με διπλά (μεγάλου πάχους) τοιχώματα και προσθέστε προστατευτικό περιτύλιγμα με φυσαλίδες, μέχρι να βεβαιωθείτε ότι είναι προστατευμένος και δεν μετακινείται μέσα στο κουτί.
    • Τοποθετήστε τη «Σύνοψη παραγγελίας» μέσα στο κουτί με το προϊόν.
    • Ασφαλίστε το κουτί με ανθεκτική ταινία. Κλείστε με διπλή ταινία το επάνω και το κάτω μέρος της συσκευασίας, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
    • Μετά τη συσκευασία, ΜΗΝ γέρνετε το κουτί που περιέχει τον εκτυπωτή και ΜΗΝ το αναποδογυρίζετε. Κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει σε διαρροή του μελανιού κατά τη μεταφορά και να προκαλέσει περαιτέρω ζημιά στον εκτυπωτή.
    • Για να βοηθήσετε τη μεταφορική εταιρεία να χειριστεί σωστά τον εκτυπωτή σας κατά τη μεταφορά, συνιστούμε επίσης να γράψετε πάνω στο κουτί τα εξής:
      • «ΑΥΤΗ Η ΠΛΕΥΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ», ώστε να μην αναποδογυρίσουν τον εκτυπωτή.
      • Γράψτε επίσης «ΕΥΘΥΡΑΥΣΤΟ» ή «ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ».

    Για πιο λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με την προετοιμασία του εκτυπωτή inkjet για αποστολή, συμβουλευτείτε το ηλεκτρονικό εγχειρίδιο για τον εκτυπωτή σας (διατίθεται εδώ) και αναζητήστε τις ενότητες «Επισκευή του εκτυπωτή σας» ή «Μεταφορά του εκτυπωτή σας».

    Για τα προϊόντα φωτογραφίας και βίντεο, σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

    • Πριν από τη συσκευασία, αποθηκεύστε τυχόν ρυθμίσεις (εάν υπάρχουν), καθώς το προϊόν σας ενδέχεται να χρειάζεται επαναφορά στις προεπιλεγμένες εργοστασιακές ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια της επισκευής.
    • Αφαιρέστε αξεσουάρ όπως μπαταρίες, κάρτες μνήμης, φορτιστές μπαταριών, καλώδια (εκτός εάν σχετίζονται με τη βλάβη του προϊόντος).
    • Φροντίστε να τοποθετήσετε το κάλυμμα του σώματος/του φακού στο προϊόν σας και να συσκευάζετε πάντα ξεχωριστά τα σώματα και τους φακούς για φωτογραφίες/βίντεο (δηλ. να μην είναι προσαρτημένα) για να τα προστατεύσετε κατά τη μεταφορά. Επίσης, λάβετε υπόψη ότι δεν προσφέρουμε δωρεάν νέο σώμα/φακό μετά την ολοκλήρωση της επισκευής/σέρβις.
    • Συσκευάστε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας το αρχικό κουτί και τη συσκευασία, εάν τα έχετε ακόμα, φροντίζοντας να τοποθετήσετε αντικραδασμικά υλικά συσκευασίας γύρω από τα προϊόντα, ώστε να μην μετακινούνται μέσα στο κουτί.
    • Εναλλακτικά, αν το αρχικό κουτί και η συσκευασία δεν είναι πλέον διαθέσιμα, τοποθετήστε τα προϊόντα σε ένα κουτί με διπλά (μεγάλου πάχους) τοιχώματα και χρησιμοποιήστε προστατευτικό περιτύλιγμα με φυσαλίδες, μέχρι να βεβαιωθείτε ότι είναι προστατευμένα και δεν μετακινούνται μέσα στο κουτί.
    • Τοποθετήστε τη «Σύνοψη παραγγελίας» μέσα στο κουτί με το προϊόν.
    • Ασφαλίστε το κουτί με ανθεκτική ταινία. Κλείστε με διπλή ταινία το επάνω και το κάτω μέρος της συσκευασίας, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
    • Για να βοηθήσετε τη μεταφορική εταιρεία να χειριστεί σωστά το προϊόν σας κατά τη μεταφορά, συνιστούμε επίσης να γράψετε πάνω στο κουτί τα εξής:
      • «ΑΥΤΗ Η ΠΛΕΥΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ», ώστε να μην αναποδογυρίσουν το προϊόν.
      • Γράψτε επίσης «ΕΥΘΥΡΑΥΣΤΟ» ή «ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ».

  • Αν έχετε στείλει το προϊόν σας σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της επισκευής ή του σέρβις σας ως εξής:


    Αν έχετε στείλει το προϊόν σας σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon, επικοινωνήστε απευθείας μαζί του για να ενημερωθείτε σχετικά με την κατάσταση του προϊόντος σας.

  • Στην απίθανη περίπτωση που εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα μετά την ολοκλήρωση της επισκευής, επικοινωνήστε με το Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, καθώς οι επισκευές που παρέχουμε είναι εγγυημένα απαλλαγμένες από ελαττώματα (σύμφωνα με τους Όρους Σέρβις και Επισκευής).

    Αν στείλατε το προϊόν σας σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon, επικοινωνήστε απευθείας μαζί του.

  • Συνιστούμε οι επισκευές να εκτελούνται μόνο από το Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, καθώς ενδέχεται να απαιτούνται ειδικά εργαλεία και λογισμικό για την ασφαλή επισκευή του προϊόντος σας.

  • Δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας θα έχουν τη δυνατότητα βιώσιμης υποστήριξης για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα. Μόλις η Canon αποσύρει ένα προϊόν, προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι τα ανταλλακτικά θα είναι διαθέσιμα για τα ακόλουθα χρονικά διαστήματα:

    ΣΕΙΡΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΤΗ
    DSLR Σειρά EOS 1D, Σειρά EOS 5D 7
    Άλλες σειρές EOS 5
    MIRRORLESS Σειρά EOS R 7
    Σειρά EOS M 5
    ΦΑΚΟΙ EF - Σειρά L, RF -Σειρά L, Σειρά DO, Σειρά TS-E και Σειρά CN-E 7
    Όλες οι άλλες σειρές φακών 5
    ΦΛΑΣ Όλα τα μοντέλα Speedlite 5
    COMPACT ΜΗΧΑΝΕΣ Σειρά PowerShot G 5
    PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS 5
    ΒΙΝΤΕΟ Σειρά LEGRIA, Σειρά X (XF, XA, XL, XH, XC), Σειρά ME, Σειρά ML και Σειρά Cinema EOS 7
    Αξεσουάρ: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400,CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 7
    ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ Σειρά XEED, Σειρά LV και Σειρά LX 7
    ΚΙΑΛΙΑ ΚΑΙ Όλα τα κιάλια 5
    ΕΚΤΥΠΩΤΕΣ Σειρά PIXMA και MAXIFY (εκτός από τα μοντέλα που αναφέρονται παρακάτω) 5
    Σειρά i-SENSYS 7
    ΣΑΡΩΤΗΣ Σειρά CanoScan 5
    ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Όλα τα αξεσουάρ φωτογράφισης, Φακοί (μόνο EF50 F1.8 STM, EF-M 22MM f/2.0, EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM), Σειρά PowerShot (εκτός από τα μοντέλα που αναφέρονται παραπάνω), Σειρά IXUS, Αξεσουάρ και φακοί βίντεο (εκτός από τα μοντέλα που αναφέρονται παραπάνω), Αξεσουάρ και φακοί προβολέων, Αριθμομηχανές, Εκτυπωτές PIXMA (MG2xxx, MG3xxx, MG5xxx, MX4xx, MX5xx, TR45xx, TS3xxx και TS5xxx), Σειρά Selphy CP, Σειρά Zoemini, IVY REC και σαρωτές (Σειρά CanonScan Lide και Σειρά P 2XX) Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά

    Στις περιπτώσεις όπου δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε ένα απαιτούμενο ανταλλακτικό εντός αυτής της περιόδου, θα φροντίσουμε να προσφέρουμε μια εναλλακτική λύση στους πελάτες μας.

Μπορεί επίσης να χρειαστείτε...

  • Επικοινωνία

    Επικοινωνία για υποστήριξη μέσω τηλεφώνου ή email

  • Επισκευή

    Εντοπίστε ένα κέντρο επισκευής και βρείτε άλλες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία επισκευής

  • Ανακύκλωση

    Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα ανακύκλωσης κασετών της Canon

  • Λογαριασμός Canon

    Δηλώστε το προϊόν σας και διαχειριστείτε τον λογαριασμό σας Canon

Έρευνα