Warranty_Page_Image

Όροι σέρβις και επισκευής του Κέντρου Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon

Αν χρειαστεί να μας στείλετε για σέρβις ή επισκευή το προϊόν Canon που διαθέτετε, θα ισχύουν οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις

ΟΡΟΙ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ

Οι παρόντες Όροι Σέρβις και Επισκευής καθορίζουν τους ειδικούς όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για την παροχή όλων των υπηρεσιών Σέρβις και Επισκευής για προϊόντα Canon («Προϊόντα») από το Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon (PSC) της Canon (UK) Ltd σε εσάς. Διαβάστε τους προσεκτικά προτού υποβάλετε κάποια παραγγελία για Σέρβις ή Επισκευή στο PSC. Η υποβολή παραγγελίας υποδηλώνει ότι συμφωνείτε με τους παρόντες Όρους Σέρβις και Επισκευής.


1. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

Το Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών (PSC) της Canon (UK) Ltd («Canon», «εμείς», «μας», «εμάς») είναι εγγεγραμμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο, με εταιρικό αριθμό μητρώου 01264300. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στη διεύθυνση 5 The Square, Stockley Park, Uxbridge, England, UB11 1ET. Ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου μας είναι GB523797128.


2. ΑΙΤΗΜΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ CANON

2.1 Τα ακόλουθα βήματα είναι απαραίτητα για την υποβολή μιας παραγγελίας για Σέρβις ή Επισκευή από την Canon και τη δημιουργία μιας σύμβασης μεταξύ Υμών και της Canon:

  1. Ακολουθήστε τα βήματα για τον «Προγραμματισμό επισκευής» ή τον «Προγραμματισμό σέρβις» μέσω του ιστότοπου υποστήριξης της εταιρείας μας
  2. Υποβάλετε την παραγγελία σας για Σέρβις ή Επισκευή στην ηλεκτρονική φόρμα Σέρβις και Επισκευής της Canon κάνοντας κλικ στο κουμπί «Υποβολή» στο τέλος της διαδικασίας υποβολής αιτήματος. Μια σειρά απλών οδηγιών στον ιστότοπο θα σας καθοδηγήσουν στη διαδικασία υποβολής παραγγελίας. Λάβετε υπόψη ότι η παραγγελία Σέρβις ή Επισκευής δεν συνιστά σύμβαση, μέχρις ότου υποβληθεί σε επεξεργασία και γίνει αποδεκτή από εμάς. Σημειώστε τον αριθμό και την ημερομηνία παραγγελίας για μελλοντική αναφορά.
  3. Κατά την άφιξη των προϊόντων στο Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών, θα λάβετε ένα μήνυμα που θα επιβεβαιώνει ότι λάβαμε τα προϊόντα σας.
  4. Μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας και αξιολογηθούν τα προϊόντα σας, είτε θα συνεχίσουμε αμέσως με το αίτημά σας (σύμφωνα με τις ρήτρες που καθορίζονται παρακάτω) ή, εφόσον χρειάζεται, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να ζητήσουμε την έγκρισή σας για να συνεχίσουμε (π.χ. στην περίπτωση των Προσφορών Χρόνου και Κόστους Παράδοσης).
  5. Η αποδοχή της παραγγελίας και η ολοκλήρωση της σύμβασης για την αγορά της υπηρεσίας Σέρβις και Επισκευής πραγματοποιείται με την έναρξη των αιτούμενων εργασιών Σέρβις ή Επισκευής, εκτός εάν σας ειδοποιήσουμε ότι δεν αποδεχόμαστε την παραγγελία σας. Θα αποθηκεύσουμε τους Όρους της σύμβασής σας και εσείς θα λάβετε ένα αντίγραφο κατά την αποδοχή της παραγγελίας σας.

2.2 Ενδέχεται να μην κάνουμε δεκτές παραγγελίες για οποιονδήποτε από τους ακόλουθους λόγους:

  1. Τα προϊόντα για τα οποία ζητήσατε Σέρβις ή Επισκευή δεν υποστηρίζονται πλέον (π.χ. δεν υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά).
  2. Σε περίπτωση που διαπιστώθηκε παράβαση οποιουδήποτε από τους Όρους Σέρβις ή Επισκευής, ή άλλου ισχύοντος όρου.
  3. Σε περίπτωση που υπάρχει οφειλή σε εκκρεμότητα στον Λογαριασμό σας (εφόσον ισχύει).

2.3 Σε περίπτωση που η Canon λάβει μια παραγγελία για Σέρβις και Επισκευή χωρίς επαρκείς (ή με ελλιπείς) πληροφορίες και η Canon δεν είναι σε θέση να επικοινωνήσει μαζί σας, ενώ στη συνέχεια εσείς δεν επικοινωνήσετε μαζί μας και δεν συλλέξετε τα προϊόντα σας, η Canon δεν θα είναι σε θέση να σας επιστρέψει τα προϊόντα και έχει το δικαίωμα να τα απορρίψει τρεις (3) μήνες μετά την παραλαβή τους.


3. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

3.1 Θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό μετά τη λήψη μιας παραγγελίας σχετικά με το εάν, για οποιονδήποτε λόγο, το Σέρβις ή η Επισκευή που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα ή εάν υπόκεινται σε κάποια αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

3.2 Οι παραγγελίες για Σέρβις ή Επισκευή μπορεί να καθυστερήσουν εάν πραγματοποιούνται εκτός της αρχικής χώρας αγοράς, λόγω ενδεχόμενης περιορισμένης διαθεσιμότητας ανταλλακτικών ή εξαιτίας τοπικών τεχνικών διαφορών μεταξύ των μοντέλων.

3.3 Η Canon ενδέχεται να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει τα προϊόντα με νέα ή ανακατασκευασμένα εξαρτήματα ή προϊόντα με απόδοση και αξιοπιστία ισοδύναμη με αυτήν των νέων προϊόντων. Η Canon ενδέχεται επίσης να αντικαταστήσει προϊόντα με ισοδύναμα μοντέλα, σε περίπτωση που η κυκλοφορία του αρχικού μοντέλου έχει διακοπεί. Τα ανακατασκευασμένα εξαρτήματα ή προϊόντα θα χρησιμοποιούνται μόνο αν αυτό επιτρέπεται από το θεσμικό δίκαιο της χώρας στην οποία πραγματοποιείται η επισκευή.

3.4 Όλες οι τιμές εμφανίζονται στο τοπικό νόμισμα του Κέντρου Επαγγελματικών Υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και εξαιρουμένων τυχόν χρεώσεων παράδοσης, εκτός εάν ορίζεται ρητώς κάτι άλλο. Η τιμή των υπηρεσιών Σέρβις ή Επισκευών ενδέχεται να αλλάζει κατά καιρούς, ωστόσο οι αλλαγές δεν θα επηρεάσουν καμία παραγγελία που έχουμε ήδη αποδεχτεί.

3.5 Κατά κανόνα, επαληθεύουμε τις τιμές των υπηρεσιών Σέρβις και Επισκευών που αναγράφονται στον ιστότοπό μας, στο πλαίσιο της διαδικασίας διαχείρισης παραγγελιών ώστε, σε περίπτωση που η ορθή τιμή μιας υπηρεσίας Σέρβις ή Επισκευής είναι μικρότερη από την αναγραφόμενη τιμή, θα χρεώσουμε το μικρότερο ποσό κατά την υποβολή του αιτήματος πληρωμής σε εσάς.

3.6 Στον βαθμό που επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία, δεν έχουμε καμία υποχρέωση να παρέχουμε την υπηρεσία Σέρβις ή Επισκευής σε εσάς στη λανθασμένη (κατώτερη) τιμή, εάν το σφάλμα τιμολόγησης είναι προφανές και αδιαμφισβήτητο και θα μπορούσε ευλόγως να γίνει αντιληπτό από εσάς ως σφάλμα τιμολόγησης.


4. ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΤΗΣ CANON

4.1 Για πολλά προϊόντα Canon, προσφέρουμε προαιρετικές Εμπορικές Εγγυήσεις κατασκευαστή από την Canon, πέραν των νόμιμων δικαιωμάτων που ισχύουν για τους καταναλωτές. Αυτές οι Εγγυήσεις υπόκεινται σε πλήρεις όρους και προϋποθέσεις. Όταν υπάρχουν, οι σχετικές πληροφορίες εγγύησης παρέχονται με το προϊόν σας ή μπορείτε να τις βρείτε μέσω του Κέντρου Εγγυήσεων.

4.2 Οι επισκευές στο πλαίσιο της εγγύησης θα πραγματοποιούνται μόνο μετά τη λήψη της ισχύουσας τεκμηρίωσης που απαιτείται για την επαλήθευση της κατάστασης της εγγύησης, όπως περιγράφεται στους ειδικούς όρους και προϋποθέσεις της Εμπορικής Εγγύησης της Canon που ισχύουν για το προϊόν σας.

4.3 Σε περίπτωση που λάβουμε μια παραγγελία για επισκευή στο πλαίσιο εγγύησης, αλλά η εγγύηση θεωρείται άκυρη, θα σας ειδοποιήσουμε, υποδεικνύοντας παράλληλα τη φύση του ελαττώματος και παρέχοντας φωτογραφικές αποδείξεις (εφόσον υπάρχουν) και (εφόσον η επισκευή είναι δυνατή) θα προτείνουμε είτε μια προσφορά Επισκευής με Προκαθορισμένη Τιμή ή/και μια Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης. Σε περίπτωση που απορρίψετε την προσφορά Επισκευής με Προκαθορισμένη Τιμή ή την Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης, δεν θα εφαρμοστεί τέλος απόρριψης.

4.4 Εάν λάβουμε μια παραγγελία για επισκευή στο πλαίσιο εγγύησης, αλλά η εγγύηση θεωρείται άκυρη λόγω εμφανούς βλάβης που οφείλεται σε πτώση ή κακή χρήση, σε περίπτωση που εσείς στη συνέχεια απορρίψετε την Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης, δεν θα εφαρμοστεί τέλος απόρριψης αλλά ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής.

4.5 Σε περίπτωση που λάβουμε μια παραγγελία για επισκευή στο πλαίσιο εγγύησης αλλά, έπειτα από τεχνικό έλεγχο, δεν διαπιστωθεί κάποια βλάβη, τα Προϊόντα σας θα επιστραφούν χωρίς να έχουν επισκευαστεί και ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής.

4.6 Κατά την εκτέλεση επισκευών στο πλαίσιο εγγύησης, θα επισκευάσουμε τα Προϊόντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.


5. ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Όταν αγοράζετε Προϊόντα ως καταναλωτές, επωφελείστε επίσης από τα νόμιμα θεσμικά δικαιώματα που απορρέουν από τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) ή/και από τη νομοθεσία της χώρας σας, αναφορικά με την πώληση αγαθών που είναι ελαττωματικά ή δεν συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές. Αυτά τα δικαιώματα (συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος επισκευής, αντικατάστασης ή επιστροφής της αξίας του προϊόντος σε ορισμένες περιπτώσεις) ισχύουν για όλους τους καταναλωτές, αλλά η διάρκειά τους ποικίλλει ανάλογα με τη χώρα αγοράς. Τα δικαιώματα αυτά ισχύουν για όλα τα αγαθά που αγοράζετε από τον πωλητή των προϊόντων και μπορείτε να επιβάλετε αυτά τα δικαιώματα στον πωλητή ανεξάρτητα από το εάν τα προϊόντα σας καλύπτονται ή όχι από οποιαδήποτε εμπορική εγγύηση της Canon. Τα νόμιμα δικαιώματά σας δεν επηρεάζονται από κανέναν από αυτούς τους όρους ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Εάν επιθυμείτε να επικαλεστείτε τα νόμιμα δικαιώματά σας, επικοινωνήστε με τον πωλητή.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, επικοινωνήστε με έναν τοπικό φορέα παροχής συμβουλών στους καταναλωτές.


6. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ

6.1 Για πολλά προϊόντα Canon, προσφέρουμε μια σειρά υπηρεσιών με προκαθορισμένη τιμή και επισκευών με χρέωση (Επισκευή με Προκαθορισμένη Τιμή, Όριο Επισκευής ή Προσφορά Κόστους και Χρόνου Παράδοσης). Αυτές οι προσφορές υπόκεινται σε επιπλέον ειδικούς όρους και προϋποθέσεις που παρατίθενται στις παραγράφους 7, 8, 9 και 10.

6.2 Έπειτα από την παραγγελία σας, οι υπηρεσίες με προκαθορισμένη τιμή και οι επισκευές με χρέωση (μόνο Επισκευές με Προκαθορισμένη Τιμή και Όριο Επισκευής) θα γίνονται δεκτές μετά την πραγματοποίηση τεχνικού ελέγχου και εφόσον δεν έχουν εντοπιστεί εξαιρέσεις. Στην περίπτωση των Προσφορών Χρόνου και Κόστους Παράδοσης, οι επισκευές θα γίνονται δεκτές μόνο μετά την από μέρους σας αποδοχή της προσφοράς που θα σας στείλουμε.

6.3 Όλες οι προσφορές παροχής υπηρεσιών με προκαθορισμένη τιμή συμπεριλαμβάνουν το κόστος εργασίας, τυπικής παράδοσης και ΦΠΑ. Οι υπηρεσίες με προκαθορισμένη τιμή δεν περιλαμβάνουν το κόστος των ανταλλακτικών (εκτός εάν ορίζεται στο πεδίο εφαρμογής της υπηρεσίας).

6.4 Όλες οι προσφορές επισκευής με χρέωση (Επισκευή με Προκαθορισμένη Τιμή, Όριο Επισκευής ή Προσφορά Κόστους και Χρόνου Παράδοσης) περιλαμβάνουν το κόστος ανταλλακτικών, εργασίας, τυπικής παράδοσης και ΦΠΑ.

6.5 Κατά την εκτέλεση επισκευών με χρέωση (Επισκευή με Προκαθορισμένη Τιμή, Όριο Επισκευής ή Προσφορά Κόστους και Χρόνου Παράδοσης), θα προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε την επισκευή όπως καθορίστηκε. Ωστόσο, έχουμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε τη συμφωνία εάν, στην πορεία, διαπιστώσουμε ότι δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση της επισκευής για οποιονδήποτε λόγο (π.χ. δεν είναι πλέον διαθέσιμα ανταλλακτικά) και σε περίπτωση που κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας προσφέρουμε εναλλακτικές επιλογές (εφόσον υπάρχουν).

6.6 Σε περίπτωση που λάβουμε μια παραγγελία για επισκευή με χρέωση (Επισκευή με Προκαθορισμένη Τιμή, Όριο Επισκευής ή Προσφορά Κόστους και Χρόνου Παράδοσης) αλλά, έπειτα από τεχνικό έλεγχο, δεν διαπιστωθεί κάποια βλάβη, τα Προϊόντα σας θα επιστραφούν χωρίς να έχουν επισκευαστεί και ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής.

6.7 Κατά την εκτέλεση επισκευών με χρέωση, η Canon θα επισκευάσει τα Προϊόντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

6.8 Η ποιότητα κατασκευής και τα υλικά που χρησιμοποιεί η Canon στις επισκευές με χρέωση (Επισκευή με Προκαθορισμένη Τιμή, Όριο Επισκευής ή Προσφορά Κόστους και Χρόνου Παράδοσης) φέρουν εγγύηση έξι (6) μηνών από την ημερομηνία επισκευής όσον αφορά τη λειτουργία χωρίς ελαττώματα υπό φυσιολογική χρήση. Η υποχρέωσή μας στο πλαίσιο μιας τέτοιας εγγύησης επισκευής περιορίζεται στην επισκευή των αρχικών ελαττωμάτων για το Όριο Επισκευής και την Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης. Ωστόσο, στην περίπτωση των Επισκευών με Προκαθορισμένη Τιμή, παρατείνουμε την εγγύηση ώστε να καλύπτει τυχόν ηλεκτρικές και μηχανικές βλάβες.

6.9 Η εγγύηση επισκευής ακυρώνεται εάν έχουν γίνει επισκευές από μη εξουσιοδοτημένα Κέντρα Σέρβις, εάν διαπιστωθεί κακή χρήση, αμέλεια ή καταστροφή του εξοπλισμού, ή εάν προκύψουν τυχόν ελαττώματα λόγω διαρροής των μπαταριών και ζημιάς λόγω διαρροής υγρών.


7. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΤΙΜΗ

7.1 Για πολλά προϊόντα Canon, προσφέρουμε μια σειρά Υπηρεσιών Συντήρησης. Για κάθε προσφορά Υπηρεσίας Συντήρησης, το πεδίο εφαρμογής της υπηρεσίας (συμπεριλαμβανομένων των σημαντικών πληροφοριών) υπάρχει στη σελίδα Υπηρεσίες συντήρησης. Κάθε υποβολή παραγγελίας για Υπηρεσία Συντήρησης συνεπάγεται την παροχή εξουσιοδότησης σε εμάς, προκειμένου να συνεχίσουμε με την Υπηρεσία Συντήρησης, χωρίς να έχει προηγηθεί η υποβολή κάποιας οικονομικής προσφοράς. Εάν διαπιστωθεί ελάττωμα στα προϊόντα σας κατά τη διάρκεια υποβολής αιτήματος Υπηρεσίας Συντήρησης, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε για να ζητήσουμε ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς προκειμένου να επικυρώσουμε την Εμπορική Εγγύηση της Canon που διαθέτετε (εάν δεν την έχετε παράσχει ήδη) ή, εάν τα προϊόντα σας δεν καλύπτονται πλέον από την Εμπορική Εγγύηση της Canon, για να συζητήσουμε τις επιλογές επισκευής με χρέωση που έχετε (δηλ. Επισκευή με Προκαθορισμένη Τιμή, Όριο Επισκευής ή Προσφορά Κόστους και Χρόνου Παράδοσης).

7.2 Για πολλά προϊόντα Canon, προσφέρουμε μια σειρά Υπηρεσιών Αναβάθμισης. Για κάθε μία από τις μοναδικές προσφορές Υπηρεσιών Αναβάθμισης, το πεδίο εφαρμογής της υπηρεσίας (συμπεριλαμβανομένων των σημαντικών πληροφοριών) υπάρχει στη σελίδα Υπηρεσίες αναβάθμισης. Κάθε υποβολή παραγγελίας για Υπηρεσία Αναβάθμισης συνεπάγεται την παροχή εξουσιοδότησης σε εμάς, προκειμένου να συνεχίσουμε με την Υπηρεσία Αναβάθμισης, χωρίς να έχει προηγηθεί η υποβολή κάποιας οικονομικής προσφοράς. Εάν διαπιστωθεί ελάττωμα στα προϊόντα σας κατά τη διάρκεια υποβολής αιτήματος Υπηρεσίας Αναβάθμισης, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε για να ζητήσουμε ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς προκειμένου να επικυρώσουμε την Εμπορική Εγγύηση της Canon που διαθέτετε (εάν δεν την έχετε παράσχει ήδη) ή, εάν τα προϊόντα σας δεν καλύπτονται πλέον από την Εμπορική Εγγύηση της Canon, για να συζητήσουμε τις επιλογές επισκευής με χρέωση που έχετε (δηλ. Επισκευή με Προκαθορισμένη Τιμή, Όριο Επισκευής ή Προσφορά Κόστους και Χρόνου Παράδοσης).

7.3 Για επιλεγμένα προϊόντα Canon, προσφέρουμε μια σειρά Υπηρεσιών Άμεσης Εξυπηρέτησης. Για κάθε μία από τις μοναδικές προσφορές Υπηρεσιών Άμεσης Εξυπηρέτησης, το πεδίο εφαρμογής της υπηρεσίας (συμπεριλαμβανομένων των σημαντικών πληροφοριών) υπάρχει στη σελίδα Υπηρεσίες άμεσης εξυπηρέτησης. Κάθε υποβολή παραγγελίας για Υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης συνεπάγεται την παροχή εξουσιοδότησης σε εμάς, προκειμένου να συνεχίσουμε με την Υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης. Όπως ορίζεται στο πεδίο εφαρμογής της υπηρεσίας, αν δεν καταφέρουμε να επιτύχουμε το καθορισμένο χρονικό πλαίσιο, οι επιπρόσθετες χρεώσεις για αυτές τις υπηρεσίες δεν θα εφαρμοστούν στην παραγγελία σας.


8. ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΜΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΤΙΜΗ

8.1 Για πολλά προϊόντα Canon, προσφέρουμε Επισκευές με Προκαθορισμένη Τιμή (FPR), οι οποίες ισχύουν για ελαττώματα που προκύπτουν από τα εξής:

  1. Φυσιολογική φθορά
  2. Βλάβη των εξαρτημάτων υπό φυσιολογικές συνθήκες λειτουργίας

8.2 Έπειτα από την παραγγελία σας, μια Επισκευή με Προκαθορισμένη Τιμή θα πραγματοποιηθεί μετά την εκτέλεση τεχνικού ελέγχου και εφόσον δεν έχουν εντοπιστεί εξαιρέσεις. Στην περίπτωση των Επισκευών με Προκαθορισμένη Τιμή, θα ακυρώσουμε την προσφορά εάν διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα οφείλεται σε οποιοδήποτε άλλο συμβάν, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των εξής:

  1. Ακατάλληλη χρήση, ζημιά ή ελαττώματα που οφείλονται σε λανθασμένη αποθήκευση, υπερβολικά έντονη σύγκρουση/κραδασμοί/ζημιά που οφείλεται σε υγρά ή ζημιά που οφείλεται σε ξένες ουσίες,
  2. Υπερβολικά έντονη ζημιά που οφείλεται σε λανθασμένη είσοδο τάσης,
  3. Ανεπαρκή συσκευασία του προϊόντος κατά την επιστροφή του σε ένα PSC,
  4. Επισκευές, τροποποιήσεις, παραβιάσεις που διενεργούνται από τεχνικούς επισκευής οι οποίοι δεν έχουν λάβει εξουσιοδότηση από την Canon

8.3 Σε περίπτωση που λάβουμε μια παραγγελία για Επισκευή με Προκαθορισμένη Τιμή αλλά η προσφορά θεωρηθεί άκυρη, θα σας ειδοποιήσουμε, υποδεικνύοντας παράλληλα τη φύση του ελαττώματος και παρέχοντας φωτογραφικές αποδείξεις και (εφόσον η επισκευή είναι δυνατή) θα προτείνουμε μια Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης. Σε περίπτωση που στη συνέχεια απορρίψετε την Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης, δεν θα εφαρμοστεί τέλος απόρριψης αλλά ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής.

8.4 Σε περίπτωση που προτείνουμε μια Επισκευή με Προκαθορισμένη Τιμή αλλά εσείς απορρίψετε την προσφορά (ή εάν δεν λάβουμε απάντηση εντός τριάντα (30) ημερών), τα προϊόντα σας θα επιστραφούν χωρίς επισκευή και ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής.


9. ΟΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ

9.1 Για πολλά προϊόντα Canon, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να ορίσετε ένα Όριο Επισκευής (δηλ. μια μέγιστη χρέωση επισκευής) αντί να ζητήσετε μια Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης. Ωστόσο, ισχύει μια ελάχιστη τιμή (δηλ. τουλάχιστον 200,00£ συν ΦΠΑ).

9.2 Σε περίπτωση που λάβουμε μια παραγγελία με ένα καθορισμένο Όριο Επισκευής, αυτό θα θεωρηθεί ως εξουσιοδότηση προς εμάς ώστε να προχωρήσουμε στην επισκευή χωρίς να έχει προηγηθεί η υποβολή κάποιας οικονομικής προσφοράς. Αν το κόστος της επισκευής είναι χαμηλότερο από το καθορισμένο Όριο Επισκευής, θα χρεωθείτε μόνο με το κόστος της επισκευής.

9.3 Σε περίπτωση που λάβουμε μια παραγγελία με καθορισμένο Όριο Επισκευής, εάν, έπειτα από τεχνικό έλεγχο, διαπιστώσουμε ότι η επισκευή θα υπερβεί το όριό σας, θα σας υποβάλουμε μια Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης και θα περιμένουμε την έγκρισή σας για να συνεχίσουμε. Σε περίπτωση που στη συνέχεια απορρίψετε την Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης, δεν θα εφαρμοστεί τέλος απόρριψης αλλά ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής.


10. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

10.1 Για πολλά προϊόντα Canon, προτείνουμε μια Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης. Έπειτα από την παραγγελία σας, θα πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος και θα σας προτείνουμε μια προσφορά όπου θα περιγράφεται αναλυτικά το εκτιμώμενο κόστος επισκευής των Προϊόντων σας. Διατηρούμε το δικαίωμα αναθεώρησης της προσφοράς, εφόσον είναι απαραίτητο (π.χ. σε περίπτωση που εντοπιστούν περαιτέρω ζημιές/βλάβες, οι οποίες δεν έχουν αναφερθεί).

10.2Η Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης που παρέχεται σε εσάς υπόκειται σε ένα όριο ανοχής της τάξης του δέκα (10) τοις εκατό (%), μετά τον υπολογισμό του τελικού κόστους επισκευής. Σε περίπτωση που το τελικό κόστος επισκευής υπερβαίνει το όριο ανοχής, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε ή/και να παρέχουμε μια ενημερωμένη Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης και θα περιμένουμε την έγκρισή σας για να συνεχίσουμε.

10.3 Σε περίπτωση που προτείνουμε μια Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης, η προσφορά ισχύει για τριάντα (30) ημέρες από την ημερομηνία έκδοσής της.

10.4 Σε περίπτωση που λάβουμε μια παραγγελία για μια Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης, έπειτα από την παραλαβή της προσφοράς, δεν μπορείτε να επιστρέψετε στην προσφορά Επισκευής με Προκαθορισμένη Τιμή (σε περίπτωση που η εν λόγω προσφορά διατίθεται με χαμηλότερο κόστος).

10.5 Σε περίπτωση που προτείνουμε μια Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης, αλλά εσείς απορρίψετε την προσφορά, θα εφαρμοστεί ένα τέλος απόρριψης ύψους 30,80£ συν ΦΠΑ, το οποίο θα καλύψει τα έξοδα με τα οποία επιβαρυνθήκαμε (π.χ. εξέταση και επανασυναρμολόγηση των Προϊόντων σας). Θα προσπαθήσουμε να επανασυναρμολογήσουμε τα προϊόντα σας στην κατάσταση στα οποία τα παραλάβαμε, αλλά δεν θα φέρουμε ευθύνη απέναντί σας για τυχόν απώλειες ή ζημιές που προκύπτουν από την αδυναμία μας να το πράξουμε. Το τέλος απόρριψης που χρεώνεται προσδιορίζεται ως εξής:

  1. (i) Εάν η Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης καλύπτει πολλά προϊόντα (π.χ. μια μηχανή και έναν φακό) και εσείς απορρίψετε τη συνολική προσφορά, θα σας χρεώσουμε μόνο ένα τέλος απόρριψης προσφοράς (σύμφωνα με το ποσό που ορίζεται στην Παράγραφο 10.5).
  2. (ii) Εάν η Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης καλύπτει πολλά προϊόντα (π.χ. μια μηχανή και έναν φακό) και εσείς απορρίψετε ένα μέρος της προσφοράς (π.χ. απορρίψετε την προσφορά για ένα (1) από τα προϊόντα), δεν θα σας χρεώσουμε το τέλος απόρριψης προσφοράς.

10.6 Σε περίπτωση που προτείνουμε μια Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης αλλά εσείς απορρίψετε την προσφορά (ή εάν δεν λάβουμε απάντηση εντός τριάντα (30) ημερών), τα προϊόντα σας θα επιστραφούν χωρίς επισκευή, θα σας χρεώσουμε το τέλος απόρριψης (εφόσον ισχύει) και ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής.

10.7 Σε περίπτωση που προτείνουμε μια Προσφορά Χρόνου και Κόστους Παράδοσης αλλά εσείς απορρίψετε την προσφορά και μας ζητήσετε να απορρίψουμε τα προϊόντα για λογαριασμό σας, εμείς θα απορρίψουμε τα προϊόντα σας και δεν θα σας χρεώσουμε με τέλος απόρριψης ή κόστος επιστροφής.


11. ΠΛΗΡΩΜΗ

11.1 Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας Σέρβις ή Επισκευής, θα σας ειδοποιήσουμε ότι απαιτείται πληρωμή πριν την αποστολή των Προϊόντων σας ή κατά τη συλλογή τους (εφόσον ισχύει), εκτός εάν διαθέτετε λογαριασμό στην εταιρεία μας και έχουμε συμφωνήσει εγγράφως σχετικά με εναλλακτικούς όρους πληρωμής.

11.2 Δεχόμαστε πληρωμές μέσω της ηλεκτρονικής πύλης Σέρβις και Επισκευής της Canon, μέσω τραπεζικού εμβάσματος στην Deutsche Bank AG ή μέσω τραπεζικής επιταγής στην Canon (UK) Ltd. Εναλλακτικά, σε περίπτωση συλλογής από την τοποθεσία μας, δεχόμαστε πληρωμές με μετρητά, τραπεζική κάρτα (Visa ή Mastercard) ή επιταγή (απαιτείται επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης).

11.3 Για πελάτες που διαθέτουν λογαριασμό, η πληρωμή πρέπει να γίνει εντός της καθορισμένης περιόδου (π.χ. εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου) την οποία έχουμε συμφωνήσει εγγράφως με εσάς. Σε περίπτωση καθυστέρησης της πληρωμής, έχουμε το δικαίωμα να επιβάλουμε τόκο υπερημερίας ή/και ένα προκαθορισμένο ποσό αποζημίωσης για το κόστος ανάκτησης, βάσει της συμφωνίας που συνάψαμε μαζί σας. Επιπλέον, διατηρούμε το δικαίωμα να διεκδικήσουμε αποζημίωση λόγω καθυστερημένης ή μη καταβεβλημένης πληρωμής.

11.4 Μετά από την ειδοποίηση σχετικά με την απαίτηση πληρωμής, σε περίπτωση που αρνηθείτε να πληρώσετε εντός τριών (3) μηνών από την ειδοποίηση, θα ισχύσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, το οποίο μας επιτρέπει να πωλήσουμε τα Προϊόντα προκειμένου να αντισταθμίσουμε το κόστος που επιβαρυνθήκαμε για λογαριασμό σας.


12. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ, ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

12.1 Εξαιρείται η παραδοχή ενός δικαιώματος διατήρησης, το οποίο απορρέει από την ίδια Νομική σχέση αλλά όχι την ίδια συμβατική σχέση με εμάς.

12.2 Η αντιστάθμιση έναντι ανταπαιτήσεων από εσάς (τον συμβατικό εταίρο μας) εξαιρείται εάν αυτές οι ανταπαιτήσεις δεν έχουν κατοχυρωθεί νομικά ή εάν είναι αδιαμφισβήτητες.

12.3 Οι αξιώσεις σας δεν μπορούν μα μεταβιβαστούν σε τρίτα μέρη χωρίς τη γραπτή συναίνεση της Canon.


13. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ

13.1 Επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία που σας αφορούν σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου Καταναλωτών της Canon ή την Πολιτική Εταιρικού Απορρήτου της Canon.

13.2 Θα επιδείξουμε εύλογη επιμέλεια προκειμένου να διατηρήσουμε την ασφάλεια των στοιχείων του αιτήματος και της πληρωμής σας (εφόσον υπάρξει). Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια που ενδέχεται να υποστείτε εάν κάποιο τρίτο μέρος που δεν έχει οριστεί από εμάς, αποκτήσει μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε οποιαδήποτε δεδομένα παρέχετε κατά την πρόσβαση ή την υποβολή αιτήματος για Σέρβις και Επισκευές από τον ιστότοπο, και η ενέργεια αυτή δεν οφείλεται σε δική μας αμέλεια.


14. Η ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ

14.1 Θα προσπαθήσουμε να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των προϊόντων σας για όσο διάστημα βρίσκονται στην κατοχή μας. Ωστόσο, παρόλο που θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να σας επιστρέψουμε τα προϊόντα σας και τυχόν μέσα ή αξεσουάρ με δυνατότητα εγγραφής, δεν μπορούμε να δεχτούμε καμία ευθύνη, ούτε να καταβάλουμε αποζημίωση για την απώλεια οποιονδήποτε μέσων με δυνατότητα εγγραφής.

14.2 Δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για τυχόν ζημιά ή απώλεια που μπορεί να προκληθεί στα προϊόντα που αποστέλλετε σε εμάς στο πλαίσιο ενός αιτήματος Σέρβις ή Επισκευής ή σε περίπτωση που σας τα επιστρέφουμε έπειτα από την ολοκλήρωση του αιτήματος Σέρβις ή Επισκευής, πέραν εκείνων που οφείλονται σε αποδεδειγμένη δική μας αμέλεια. Σε περίπτωση ζημιάς ή απώλειας κατά τη μεταφορά, η εταιρεία μεταφορών οφείλει να διερευνήσει τη ζημιά ή την απώλεια. Εξαιρούμαστε από οποιαδήποτε ευθύνη για έμμεση ή παρεπόμενη απώλεια, ζημιά ή δαπάνη.

14.3 Κατά την παραλαβή των προϊόντων σας έπειτα από Σέρβις ή Επισκευή, πρέπει να επαληθεύσετε ότι επιστράφηκαν όλα τα στοιχεία και να επιβεβαιώσετε την κατάσταση κάθε προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν μας ειδοποιήσετε άμεσα για τυχόν προβλήματα που διαπιστώσατε με τα προϊόντα ή τα στοιχεία, θεωρούμε ότι παραλάβατε το σύνολο των προϊόντων και ότι είναι σε καλή κατάσταση.

14.4 Η μέγιστη απώλεια ή ζημιά για την οποία θα είμαστε υπεύθυνοι βάσει των παρόντων Όρων Σέρβις και Επισκευής περιορίζεται στην αξία αντικατάστασης του προϊόντος που μεταφέρθηκε από την εταιρεία μεταφορών μας (σε περίπτωση ζημιάς ή απώλειας) και στην τιμή που καταβάλατε σε εμάς για το Σέρβις και την Επισκευή (εφόσον ισχύει) του προϊόντος που σχετίζεται με την απώλεια ή τη ζημιά.

14.5 Σε καμία περίπτωση δεν εξαιρούμε ή περιορίζουμε την ευθύνη μας για: (α) θάνατο ή τραυματισμό που οφείλεται σε δική μας αμέλεια, (β) απάτη ή δόλο και σοβαρή αμέλεια (γ) τυχόν παράβαση οποιοδήποτε όρου που ορίζεται βάσει νόμου και σε καμία περίπτωση δεν εξαιρούμε ή περιορίζουμε τη ευθύνη μας περισσότερο από όσο επιτρέπεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Τίποτα στην παρούσα παράγραφο ή σε οποιοδήποτε άλλο σημείο των παρόντων Όρων Σέρβις και Επισκευής δεν περιορίζει ή επηρεάζει αρνητικά τα θεσμικά σας δικαιώματα. Για πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν τοπικό φορέα παροχής συμβουλών στους καταναλωτές.


15. ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΑΣ

Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν αδυναμία εκτέλεσης ή καθυστέρηση στην εκτέλεση οποιωνδήποτε από τις υποχρεώσεις μας σύμφωνα με τους παρόντες Όρους Σέρβις και Επισκευής, οι οποίες δεν μπορούν να αποδοθούν σε εμάς σύμφωνα με τους παρόντες Όρους Σέρβις και Επισκευής, άλλους ισχύοντες όρους και προϋποθέσεις ή ισχύον δίκαιο, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, συμβάντων πέραν του εύλογου ελέγχου μας, όπως θεομηνίες, πυρκαγιές, πλημμύρες, ακραία καιρικά φαινόμενα, εκρήξεις, πόλεμοι (κηρυγμένοι ή μη), τρομοκρατικές ενέργειες, βιομηχανικές διαφωνίες (είτε εμπλέκονται σε αυτές οι εργαζόμενοί μας είτε όχι) ή ενέργειες της τοπικής ή της κεντρικής Κυβέρνησης ή οποιασδήποτε άλλης αρμόδιας αρχής, καθώς και άλλα συμβάντα ανωτέρας βίας, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.


16. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΩΝΙΩΝ

16.1 Εάν έχετε κάποια διαφωνία με εμάς σχετικά με τη σύμβασή μας με εσάς, αρχικά παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση support@cuk.canon.co.uk και να επιχειρήσετε να λύσετε τη διαφωνία σας μαζί μας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε γραπτώς με εμάς στη διεύθυνση: Canon (UK) Ltd, Professional Service Centre, Unit 160 Centennial Park, Centennial Avenue, Elstree, Hertfordshire, WD6 3SG.

16.2 Εάν έχουμε εμείς κάποια διαφωνία με εσάς όσον αφορά τη σύμβασή μας, θα προσπαθήσουμε επίσης να επικοινωνήσουμε απευθείας μαζί σας για να επιλύσουμε το ζήτημα. Θα χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία επικοινωνίας που υποβάλατε στη σχετική παραγγελία ή σε οποιονδήποτε σχετικό λογαριασμό έχετε ανοίξει στην εταιρεία μας.

16.3 Στην απίθανη περίπτωση που δεν μπορούμε να επιλύσουμε τη διαφωνία, θα συζητήσουμε μαζί σας έναν αποτελεσματικό τρόπο για την ανεξάρτητη επίλυσή της. Αυτό δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση τα δικαιώματά σας για υποβολή οποιασδήποτε διαφοράς στον σχετικό τοπικό φορέα προστασίας του καταναλωτή ή/και στο αρμόδιο δικαστήριο.


17. ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΟΡΟΥΣ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ

17.1 Ενδέχεται να ενημερώνουμε και να τροποποιούμε τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις κατά καιρούς.

17.2 Η τρέχουσα έκδοση των όρων και προϋποθέσεων σέρβις και επισκευής που εμφανίζεται και είναι διαθέσιμη στον ιστότοπό μας κατά τη στιγμή υποβολής ενός αιτήματος Σέρβις και Επισκευής θα είναι η έκδοση που θα ισχύει στη σύμβαση που συνάψαμε μεταξύ μας.


18. ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ

18.1 Οι παρόντες Όροι Σέρβις και Επισκευής διέπονται από το δίκαιο της Αγγλίας. Αυτό σημαίνει ότι μια Σύμβαση για την αγορά υπηρεσιών Σέρβις ή Επισκευής που συνάπτεται μεταξύ μας και τυχόν διαφωνία ή αξίωση που προκύπτει από ή σε σχέση με αυτήν θα διέπεται από το δίκαιο της Αγγλίας. Εάν συνάπτετε σύμβαση ως καταναλωτής, το δίκαιο της χώρας διαμονής σας θα διέπει τα ανωτέρω.

18.2 Αμφότεροι συμφωνούμε ότι τα δικαστήρια της Αγγλίας και της Ουαλίας θα έχουν μη αποκλειστική δικαιοδοσία. Εάν συνάπτετε σύμβαση ως καταναλωτής, δικαιούστε να κινήσετε διαδικασίες ενώπιον των δικαστηρίων της περιοχής σας, στη χώρα διαμονή σας, όπως ισχύει.


19. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

19.1 Οι παρόντες Όροι Σέρβις και Επισκευής καθορίζουν τους γραπτούς όρους της σύμβασής σας με εμάς για την αγορά των υπηρεσιών Σέρβις ή Επισκευής. Αν οποιαδήποτε παράγραφος ή μέρος των παρόντων Όρων Σέρβις και Επισκευής διαπιστωθεί ότι είναι παράνομη, άκυρη ή ανεφάρμοστη, δεν θα επηρεάσει κανένα άλλο μέρος των παρόντων Όρων Σέρβις και Επισκευής, οι οποίοι θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ και θα εξακολουθούν να ισχύουν στη σύμβασή μας.

19.2 Οποιαδήποτε σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ υμών και ημών, ισχύει μόνο για τις μεταξύ μας σχέσεις. Κανένα τρίτο μέρος δεν θα έχει οποιοδήποτε δικαίωμα επιβολής κανενός από τους όρους της.

19.3 Ενδέχεται να αναθέσουμε υπεργολαβικά ή να μεταβιβάσουμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας βάσει της σύμβασής μας με εσάς σε κάποιον άλλο οργανισμό. Εάν συμβεί αυτό, θα σας ενημερώσουμε εφόσον απαιτείται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, ωστόσο αυτό δεν θα επηρεάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις σας που απορρέουν από τη σύμβαση.


20. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εάν έχετε απορίες ή ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικτυακή πύλη Σέρβις και Επισκευής της Canon ή σχετικά με την αγορά υπηρεσιών Σέρβις ή Επισκευών, στείλτε μας email στη διεύθυνση support@cuk.canon.co.uk ή καλέστε την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στον αριθμό + 44 (0) 20 7660 3510. Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι εδώ για να σας βοηθήσει.


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΡΩΝ: 11 Απριλίου 2024

You might also need...