Streamline the entire goods delivery process, from picking, packing and shipping to validating proof of delivery.

Διεκπεραίωση παραγγελιών

Βελτιστοποιήστε ολόκληρη τη διαδικασία διακίνησης προϊόντων, από την παραλαβή, τη συσκευασία και την αποστολή έως την επικύρωση των αποδεικτικών παράδοσης.

Στη σύγχρονη αγορά που κινείται με ταχύτατους ρυθμούς, οι πελάτες θέλουν τα προϊόντα τους να παραδίδονται γρήγορα, έγκαιρα και με ακρίβεια.

Η επιβράδυνση των διαδικασιών από ένα μη αποδοτικό και επιρρεπές σε σφάλματα σύστημα επεξεργασίας παραγγελιών μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην επιχείρησή σας.

Τα οφέλη των λύσεων της Canon για τη διεκπεραίωση παραγγελιών

Benefits Benefits

Μειώστε τη χειροκίνητη επεξεργασία παραγγελιών

Οι αυτοματοποιημένες ροές εργασιών εξοικονομούν χρόνο και αποτρέπουν τα σφάλματα κατά την αποστολή

Benefits Benefits

Μειώστε τον χρόνο έκδοσης των τιμολογίων

Επιταχύνετε τη διαδικασία αποδεικτικών παράδοσης με την καταγραφή ηλεκτρονικής υπογραφής από φορητές συσκευές

Benefits Benefits

Βελτιώστε τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών

Οι αποδοτικότερες τεχνολογίες μειώνουν το κόστος, τα σφάλματα και τις καθυστερήσεις

Benefits Benefits

Ενισχύστε την ασφάλεια και τη συμμόρφωση

Τα ψηφιακά συστήματα αποθηκεύουν τις υπογραφές και τις εγγραφές με ασφάλεια

Ταχύτερη και εξυπνότερη παράδοση προϊόντων

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
Διαθέτουμε πλέον μια πιο τυποποιημένη διαμόρφωση, η οποία είναι πιο οικονομική, πιο εύκολη στη διαχείριση και πιο ευέλικτη.

Friedrich Staller

Γενικός Διευθυντής, GEV

Η πρόκληση

Η αυστριακή εταιρεία εξοπλισμού κουζίνας GEV ήθελε μια λύση για την ταχύτερη επεξεργασία των τιμολογίων και των δελτίων αποστολής, ώστε να πετύχει τον στόχο της για παράδοση του 97% των παραγγελιών εντός της ίδιας ημέρας. Η εταιρεία αναζητούσε μια ψηφιακή λύση που θα επιτάχυνε τις βασιζόμενες σε έντυπα ροές εργασιών και θα της προσέφερε μεγαλύτερο έλεγχο και ορατότητα στις διαδικασίες.

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
We developed a tailor-made Order Fulfilment solution, dovetailing Canon’s Document Management platform.

Η λύση

Αναπτύξαμε μια ειδικά προσαρμοσμένη λύση Διεκπεραίωσης παραγγελιών, ενοποιώντας την πλατφόρμα Διαχείρισης εγγράφων της Canon με το σύστημα ESP της GEV, για την ψηφιοποίηση όλου του υλικού τεκμηρίωσης που σχετίζεται με τις παραγγελίες και την αυτόματη αρχειοθέτηση και σήμανσή του για γρήγορη και εύκολη ανάκτηση.

Τα οφέλη

Η λύση μας επιτάχυνε τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, βοηθώντας το προσωπικό να βρίσκει ταχύτερα τα δελτία αποστολής και μειώνοντας τον χρόνο έκδοσης των τιμολογίων μέσω της ηλεκτρονικής υπογραφής. Εκτός από τη βελτίωση της ασφάλειας των εγγράφων και της ορατότητας, το σύστημα βελτίωσε επίσης την εμπειρία των πελατών, παρέχοντας πιο σαφή, επεξεργάσιμα πρότυπα παραγγελιών.

Our solution sped up fulfilment by helping staff find delivery notes faster

Ενισχύστε την επιχείρησή σας με ταχύτερη και πιο αποδοτική διεκπεραίωση των παραγγελιών.


ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Πώς λειτουργεί

Αυξήστε τον όγκο των επιχειρηματικών σας δραστηριοτήτων χάρη στην ταχύτερη και εξυπνότερη επεξεργασία των παραγγελιών.

Σχετικές λύσεις