Οικονομία χρημάτων
Βελτίωση της αποδοτικότητας και μείωση της σπατάλης
Ένας ταχύτερος και πιο έξυπνος τρόπος για τη διαχείριση της αλληλογραφίας.
Ένα ψηφιακό γραφείο αλληλογραφίας επιτρέπει την αυτόματη καταγραφή, αναγνώριση, επικύρωση και αποστολή όλης της εισερχόμενης αλληλογραφίας, συνοδεία σχετικών δεδομένων ευρετηρίου, στα σωστά συστήματα ή άτομα.
Βελτίωση της αποδοτικότητας και μείωση της σπατάλης
Αποδοτικότερη διεκπεραίωση της αλληλογραφίας, που συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών
Εύκολη πρόσβαση του προσωπικού στην αλληλογραφία του, όπου κι αν βρίσκεται
Ανάπτυξη ενός ασφαλέστερου τρόπου διαχείρισης των εμπιστευτικών πληροφοριών
Εξερεύνηση του ψηφιακού γραφείου του μέλλοντος
Αυτή η λύση βελτίωσε τη λειτουργική παραγωγικότητα, καθώς και το επίπεδο ανταπόκρισής μας προς τους πελάτες.
Alan Watson
Υπεύθυνος σχέσεων με πελάτες, Aegon Η.Β.
Η Aegon είναι μια διεθνής εταιρεία παροχής ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών προγραμμάτων, καθώς και υπηρεσιών διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, που αναζητούσε έναν ταχύτερο τρόπο για την επεξεργασία της αλληλογραφίας μεταξύ της εταιρείας και των 2 εκατομμυρίων πελατών της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το μη αποτελεσματικό σύστημα επεξεργασίας της αλληλογραφίας της Aegon δεν ήταν απλώς δαπανηρό και απαιτητικό σε ανθρώπινους πόρους, αλλά επηρέαζε επίσης αρνητικά το επίπεδο της εξυπηρέτησης πελατών.
Ακολουθώντας μια προσέγγιση πολλαπλών φάσεων, βοηθήσαμε την Aegon να μετασχηματίσει την τεχνολογία επεξεργασίας της αλληλογραφίας της, υλοποιώντας τη λύση μας για ένα Ψηφιακό Γραφείο Αλληλογραφίας. Στόχος μας ήταν να βελτιστοποιήσουμε να αυτοματοποιήσουμε τις βασικές ροές εργασιών, συγκεντρώνοντας παράλληλα την επεξεργασία και την αποθήκευση της αλληλογραφίας σε νέες εγκαταστάσεις, εκτός του χώρου της επιχείρησης.
Αυτή η λύση οδήγησε σε 50% ταχύτερη επεξεργασία της αλληλογραφίας, μείωσε στο ήμισυ το κόστος εργασίας και οδήγησε σε 25% συνολική μείωση του κόστους χάρη στην ελάττωση του όγκου των εκτυπώσεων σε χαρτί και των απαιτήσεων αποθήκευσης. Εκτός από την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών χάρη στην ταχύτερη απόκριση, το νέο σύστημα έδωσε στην Aegon τον πλήρη έλεγχο της διαδικασίας και μείωσε τους κινδύνους συμμόρφωσης.
Άνοιγμα, σάρωση, αναγνώριση, έλεγχος και ανάγνωση για την εξαγωγή των βασικών δεδομένων
Αυτόματη ταξινόμηση, ευρετηριοποίηση και αρχειοθέτηση
Αποστολή στον σωστό παραλήπτη, με πρόσβαση από οποιαδήποτε έξυπνη συσκευή
Βελτιώστε τον τρόπο που εργάζεστε, επενδύοντας σε ένα Ψηφιακό γραφείο αλληλογραφίας.
Βελτιώστε τις διαδικασίες HR, αυτοματοποιώντας τις ροές εργασιών για μεγαλύτερο έλεγχο και ορατότητα
Απογειώστε την επιχείρησή σας και ανακαλύψτε νέους τρόπους προσέγγισης πελατών με τις λύσεις ψηφιακής επικοινωνίας της εταιρείας μας
Ελέγξτε τις ταμειακές ροές σας και ανακαλύψτε πώς η βελτιστοποιημένη διαδικασία διεκπεραίωσης τιμολογίων εξοικονομεί χρόνο και χρήματα