Για να είστε πάντα ήσυχοι
Μπορούμε να εντοπίσουμε δυνητικά προβλήματα προτού καν τα αντιληφθούν οι χρήστες.
Τα αναπάντεχα προβλήματα στο σύστημα διαχείρισης παραγωγής Canon μπορεί να προκαλέσουν διακοπές στη λειτουργία των συστημάτων και να επηρεάσουν σημαντικά την παραγωγικότητα και το ηθικό των εργαζομένων. Απολαύστε μεγαλύτερο έλεγχο και βελτιωμένη εμπειρία χρήστη προστατεύοντας το περιβάλλον εκτύπωσης και σάρωσης από απρόβλεπτα συμβάντα.
Η Απομακρυσμένη διαχείριση συμβάντων της Canon είναι μια υπηρεσία προληπτικής υποστήριξης, που βασίζεται στην παρακολούθηση του διακομιστή εκτυπώσεων, και συμπληρώνει την τυπική Υποστήριξη λογισμικού Canon. Μεγιστοποιήστε τη διαθεσιμότητα των υποδομών εκτύπωσης και σάρωσης και εξασφαλίστε την ομαλή λειτουργία της εταιρείας σας.
Κάθε δυνητικό πρόβλημα εντοπίζεται και διερευνάται το συντομότερο δυνατόν, χάρη στη συνεχή απομακρυσμένη παρακολούθηση του συστήματος διαχείρισης της παραγωγής σας.
Αποφύγετε τις διακοπές λειτουργίας – ειδοποιήσεις με βασικές πληροφορίες συμβάντος αποστέλλονται αυτόματα στο Γραφείο υποστήριξης Canon για περαιτέρω διερεύνηση.
Αποτρέψτε την εξέλιξη των μικροπροβλημάτων σε σημαντικά ζητήματα με την απομακρυσμένη επίλυση συμβάντων ή με την ειδοποίηση του υπεύθυνου του πελάτη.
Η πολυετής εμπειρία της ομάδας υποστήριξης εγγυάται τη σωστή ανάλυση και επίλυση κάθε συμβάντος που αναφέρεται.
Πλήρης ιχνηλάτηση όλων των συμβάντων που αναφέρονται από την υπηρεσία προληπτικής παρακολούθησης.
Η ομάδα υποστήριξης χρησιμοποιεί δοκιμασμένα εργαλεία για την παρακολούθηση και συντήρηση του συστήματος διαχείρισης παραγωγής στον οργανισμό σας.
Αποκτήστε πρόσβαση στις πιο πρόσφατες ενημερώσεις και αναβαθμίσεις προϊόντων, σε συνδυασμό με υποστήριξη από ειδικευμένους τεχνικούς.
Οι λύσεις MPS της Canon μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητα και να μειώσουν τις δαπάνες των επιχειρήσεων κάθε μεγέθους.
Ανακτήστε τον έλεγχο των εκτυπώσεων στην επιχείρησή σας για να μειώσετε το κόστος και να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση.