Η Canon βοηθά τη Staples να ενισχύσει τα έσοδά της με μια πελατοκεντρική προσέγγιση

Η Staples είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ειδών γραφείου στον κόσμο, με πάνω από 2.000 καταστήματα λιανικής πώλησης σε 27 χώρες σε όλον τον κόσμο.

Ωστόσο, παρά την παγκόσμια επιτυχία της εταιρείας, ο οργανισμός λιανικής της Staples στην Ολλανδία ήρθε αντιμέτωπος με χαμηλά έσοδα και μείωση των πελατών, και έπρεπε να αναζητήσει μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση προκειμένου να διατηρήσει την κερδοφορία του σε μια ανταγωνιστική αγορά. Χρειαζόταν μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία πελάτη, προκειμένου να υπάρχει μεγαλύτερη συνοχή μεταξύ των προσφερόμενων ειδών στα καταστήματα και online. Επίσης, χρειαζόταν πιο άμεσα κανάλια μάρκετινγκ για εξατομίκευση των προσφορών της και προσέλκυση πελατών.

Η Staples στρατολόγησε την Canon Business Services για τη διεξαγωγή ενός προγράμματος αξιολόγησης πελατών. Χρησιμοποιώντας τις ιδέες των πελατών, η Canon ξεκίνησε στη συνέχεια να αναπτύσσει και να διευρύνει το συνολικό όραμα.

Staples-image1.jpg

"Χρειαζόμασταν μια συμβουλευτική προσέγγιση για να κατανοήσουμε τους τομείς ενδιαφέροντος των πελατών μας. Αυτό που θέλαμε ήταν μια πρόταση και μια στρατηγική, αλλά κάτι τέτοιο δεν φαινόταν να υπάρχει έως ότου χρησιμοποιήσουμε τις Υπηρεσίες Canon για μεγάλες επιχειρήσεις."

Richard Houppermans, Διευθυντής Επιχειρηματικών Υπηρεσιών