Portrait-Two-Boys

Τα αγαπημένα μας στυλ σε φωτογραφίες πορτραίτου

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι είναι αυτό που κάνει ορισμένα πορτραίτα να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα;
Ο φωτογράφος Miles Willis, που χρησιμοποιεί εξοπλισμό Canon, ξεχώρισε ορισμένες από τις αγαπημένες του εικόνες στην Γκαλερί Canon και μας εξήγησε γιατί τράβηξαν την προσοχή του:

Dos miradas (Δύο βλέμματα), Manuel Vilches Benitez

Ο Manuel Vilches Benitez έχει καταφέρει να απεικονίσει αυτά τα δύο παιδιά με τόσο υπέροχα φυσικό τρόπο. Σε επίπεδο σύνθεσης, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό· προσέξτε πώς ο Manuel έχει κόψει επίτηδες το πάνω μέρος του κεφαλιού του αγοριού στα δεξιά προκειμένου να τοποθετήσει τα μάτια του ψηλότερα στο κάδρο, σύμφωνα με τον κανόνα των τρίτων, δημιουργώντας μια πολύ δυναμική διάταξη. Αυτό, σε συνδυασμό με την άψογη εστίαση στα μάτια του αγοριού, δημιουργεί ένα εξαιρετικά δυνατό σημείο εστίασης. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί το καθαρό φόντο, οι ελκυστικές υφές και τα μουντά χρώματα που ενισχύουν ακόμη περισσότερο το αισθητικό αποτέλεσμα της φωτογραφίας.

Όταν φωτογραφίζετε πορτραίτα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να πλησιάσετε πολύ το θέμα σας. Ιδιαίτερα όταν φωτογραφίζετε παιδιά, συνήθως είναι καλύτερα να εργάζεστε στο δικό τους ύψος. Ίσως χρειαστεί να τους πιάσετε αρχικά την κουβέντα για να επιτύχετε πιο φυσικά αποτελέσματα στα πορτραίτα σας.

Poppies (Παπαρούνες), Anna Heupel

Αυτό το εκπληκτικό πορτραίτο με φυσικό φωτισμό από την Anna Heupel αξιοποιεί άψογα το φως του απογευματινού ήλιου. Τα χρονικά διαστήματα λίγο μετά από την ανατολή ή πριν από τη δύση, όταν ο ήλιος αλλάζει από κίτρινος σε πορτοκαλί και μετά σε κόκκινος, αποκαλείται συχνά "η χρυσή ώρα" και προσφέρει το πιο ζεστό και κολακευτικό φως για τα πορτραίτα σας.

Η λήψη με κόντρα ήλιο και η έκθεση με βάση τις σκοτεινότερες περιοχές δημιουργεί ένα φωτεινό περίγραμμα πίσω από το μοντέλο, με αποτέλεσμα να ξεχωρίζει από το φόντο.

Η Anna επέλεξε να τοποθετήσει το θέμα της στο κέντρο του κάδρου και να σκουρύνει λίγο τις άκρες, ώστε να ενθαρρύνει το μάτι να εστιάσει στο θέμα. Επιπλέον, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να τονιστούν οι αχτίδες του ήλιου στο λιβάδι με τις παπαρούνες.

Έχετε πάντα το νου σας για ξεχωριστές και ενδιαφέρουσες συνθήκες φωτισμού, ιδιαίτερα στην αρχή και στο τέλος της ημέρας, και μελετήστε πώς επηρεάζει αυτό το φως τα πορτραίτα σας.

Wedding Guest (Καλεσμένη σε γάμο), Graham Hunt

Η αυθόρμητη φωτογραφία πορτραίτων βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην επιλογή της κατάλληλης στιγμής και ο Graham Hunt τα έχει καταφέρει περίφημα σε αυτήν την εικόνα.

Η έκφραση περιέργειας στο πρόσωπο του θέματος ενισχύει την αίσθηση ότι η φωτογραφία τραβήχτηκε χωρίς να δίνει το θέμα ιδιαίτερη σημασία στον φωτογράφο.

Το φως του ήλιου που διαχέεται μέσα από μια δικτυωτή επιφάνεια δημιουργεί ένα ασυνήθιστο μοτίβο φωτισμού, το οποίο ενισχύεται ακόμη περισσότερο με τη χρήση της ασπρόμαυρης εκδοχής και κάνει την όλη εικόνα ακόμη πιο μυστηριώδη.

Όταν φωτογραφίζετε αυθόρμητα πορτραίτα ή καθημερινά άτομα στο δρόμο, φροντίστε να έχετε πάντα έτοιμη τη μηχανή σας, ώστε να μπορείτε να τραβήξετε στη στιγμή.

Springen in Athen (Άλμα στην Αθήνα), Beate Korn

Τα ομαδικά πορτραίτα είναι από τις δυσκολότερες λήψεις για να γίνουν σωστά. Αν ζητήσετε απλώς από την ομάδα σας να σταθεί σε μια σειρά, το αποτέλεσμα είναι συνήθως μια πολύ στατική σύνθεση· επίσης, τα μέλη της ομάδας μπορεί να νιώθουν άβολα, με αποτέλεσμα μια εικόνα χωρίς ενδιαφέρον.

Αν βάλετε την ομάδα να κάνει κάτι συγχρονισμένα, όπως έχει κάνει η Beate εδώ, βάζοντάς τους όλους να πηδήξουν στον αέρα, η ομαδική φωτογραφία σας θα γίνει πολύ πιο ζωντανή. Επίσης, είναι βέβαιο ότι θα φτιάξει το κέφι όλων. Όταν στήνετε τη φωτογραφία, φροντίστε όλοι να μπορούν να δουν τη φωτογραφική μηχανή, διαφορετικά δεν θα φαίνονται στην τελική λήψη.

Τοποθετήστε άτομα με διαφορετικά ύψη το ένα δίπλα στο άλλο για να μην είναι υπερβολικά ομοιόμορφη η γραμμή σας και τραβήξτε πολλές φωτογραφίες, γιατί όλο και κάποιος θα βρεθεί που θα κλείσει τα μάτια του την κρίσιμη στιγμή.

Ενημερωθείτε

Προσεχώς: Βλέποντας τον κόσμο χωρίς σκόπευτρο.

Εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο