ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΣΕ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ

Οι ιστορίες που κρύβονται πίσω από πέντε ξεχωριστές λήψεις αθλητικών διοργανώσεων

Θέλετε να αναβαθμίσετε τις δεξιότητές σας στη φωτογράφιση αθλητικών διοργανώσεων; Πέντε επαγγελματίες φωτογράφοι αθλητικών διοργανώσεων μοιράζονται μαζί μας πληροφορίες για τη σκηνοθεσία, τον εξοπλισμό και τις ρυθμίσεις που χρησιμοποίησαν για να καταγράψουν αυτές τις πέντε εντυπωσιακές εικόνες, καθώς και συμβουλές για να αναπαραγάγετε μόνοι σας τα εφέ.
A grey figure's head and shoulders shrouded in dust particles and set against a black background.

Μερικές φορές, η πίεση να τραβήξουν πλάνα με γρήγορη δράση μπορεί να αποσπάσει την προσοχή των φωτογράφων αθλητικών διοργανώσεων και να τους κάνει να χάσουν την πραγματικά εξαιρετική στιγμή – την εικόνα που θα ξεχωρίσει και θα τραβήξει την προσοχή. Ωστόσο, τα παραδείγματα εδώ αποδεικνύουν ότι με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, με εξοπλισμό που μπορεί να λειτουργήσει σε συνθήκες υψηλής πίεσης και με μια δημιουργική πινελιά, μπορείτε να αποτυπώσετε εντυπωσιακές και ασυνήθιστες λήψεις.

Μιλήσαμε με πέντε επαγγελματίες που ειδικεύονται στη φωτογράφιση διάφορων αθλητικών διοργανώσεων, για να ανακαλύψουμε τι τους ενέπνευσε να τραβήξουν αυτές τις εικόνες, τι εξοπλισμό και τι ρυθμίσεις χρησιμοποίησαν, καθώς και τι συμβουλές θα έδιναν στους φιλόδοξους φωτογράφους που θέλουν να προσπαθήσουν να αναπαράγουν αυτά τα εφέ.

James Musselwhite

Η πάλη προσφέρεται για δραματικά πορτραίτα, αλλά ο φωτογράφος James Musselwhite ήθελε διακαώς να υπερβεί τα όρια με τη σουρεαλιστική εικόνα του (στην κορυφή) με τον Βρετανό επαγγελματία παλαιστή Cassius. «Δεν είναι κάποιος που περνά απαρατήρητος. Γι’ αυτό θέλαμε να αποδώσουμε αυτήν την ενέργεια μέσα από μια πιο παραδοσιακή αισθητική – σαν να εμφανίζεται μέσα από έναν βράχο», εξηγεί.

Ο James συνδύασε την Canon EOS R6 με τον Προσαρμογέα βάσης Canon EF-EOS R και με τον φακό Canon EF 70-200mm f/2.8L USM και τράβηξε την εικόνα στα 155mm, 1/8000 δευτ., f/5.6 και ISO400, ελέγχοντας τη μηχανή του μέσω της εφαρμογής Canon Camera Connect στο smartphone του. Η πρόκληση ήταν να πετύχει το αποτέλεσμα που ήθελε χωρίς να χρειαστεί να προβεί σε επεξεργασία μετά τη λήψη. «Ζωγραφίσαμε το σώμα του παλαιστή και στη συνέχεια του πετούσαμε σακούλες με αλεύρι μέχρι να πετύχουμε τη λήψη. Τοποθέτησα την EOS R6 σε τρίποδο, για να μπορώ να φωτογραφίζω από το τηλέφωνό μου, και διασύνδεσα τη μηχανή με μια οθόνη, γεγονός που μας επέτρεψε να επικεντρωθούμε στο φως και στο καδράρισμα», προσθέτει.

Λήψη προσώπου ενός ατόμου που φοράει ένα μαύρο μπλουζάκι και, πίσω στο φόντο, ένας τοίχος με λευκά τούβλα.

Ράγκμπι και ερασιτεχνική πάλη

«Με το να δείχνετε ότι γνωρίζετε πώς λειτουργεί ο κλάδος, θα εντυπωσιάσετε έναν χρηματοδότη. Ωστόσο, δεν θέλουν οι θαυμαστές να τριγυρνούν στα παρασκήνια ή να ανακατεύονται με την επιχειρηματική πλευρά των πραγμάτων. Χρησιμοποιήστε τις γνώσεις σας για να εισχωρήσετε σε έναν κύκλο που σας εμπιστεύεται, αλλά μην το κάνετε μεγάλο θέμα ότι είστε θαυμαστής.»

Δοκιμάστε το μόνοι σας


«Πρέπει να ξέρετε πώς ακριβώς θα συμπεριφερθούν τα υλικά που χρησιμοποιείτε», λέει ο James. «Πειραματιστείτε με στοιχεία που δεν είναι συνηθισμένα στις λήψεις πορτραίτων. Θα μπορούσατε να ξεκινήσετε με νερό και βεγγαλικά ή να δοκιμάσετε ζωγραφική με φως με τον φακό του τηλεφώνου σας.»

Ο James προτείνει επίσης να δοκιμάσετε διαφορετικές ταχύτητες κλείστρου για να δείτε τι λειτουργεί πραγματικά στη μηχανή. «Βλέποντας πώς τα διάφορα στοιχεία μπορούν να παγώσουν κατά την κίνηση, αντλείτε πολύ σημαντικές πληροφορίες για το πώς θα τραβήξετε μια λήψη όπως αυτή εδώ», προσθέτει.

Jean-baptiste Liautard

Μαύρη σιλουέτα ενός ατόμου πάνω σε ποδήλατο, με μπλε ίχνη φωτός να το περιβάλλουν

Τα ίχνη φωτός στη νυχτερινή σκηνή του Canon Ambassador Jean-baptiste Liautard δημιουργήθηκαν με μια ράβδο LED μπλε φωτός, η οποία προσφέρει μια αίσθηση κίνησης στη στατική εικόνα. «Γι’ αυτό το δυναμικό εφέ χρειαζόμουν έναν ευρυγώνιο φακό και ήθελα τα ίχνη φωτός να φαίνονται μεγαλύτερα στα άκρα της εικόνας για να δίνουν μια τρισδιάστατη αίσθηση», εξηγεί. «Μου αρέσει το μπλε χρώμα και η ψυχρή αίσθηση που δίνει στην εικόνα.» Λήψη με Canon EOS 5D Mark IV με φακό Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM (τον οποίο διαδέχθηκε πλέον ο Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM) στα 16mm, 20 δευτ., f/6.3 και ISO100. © Jean-baptiste Liautard

Μια εικόνα από ένα παλιό πρόγραμμα προφύλαξης οθόνης αποτέλεσε την έμπνευση για τα μπλε ίχνη φωτός στην εντυπωσιακή λήψη του John-baptiste με τον ποδηλάτη βουνού Peter Kaiser. Για να δημιουργήσει τα ίχνη φωτός, ο John-baptiste περπατούσε γύρω από τον Peter κάνοντας με το φως κινήσεις παρόμοιες με αυτές που κάνει ένας υαλοκαθαριστήρας, διέκοπτε την κίνηση ενώ περπατούσε πίσω από αυτόν και στη συνέχεια επαναλάμβανε την ενέργειά του προς τα πίσω, για να δημιουργήσει αυτό το συμμετρικό αποτέλεσμα. «Ήξερα ότι ήθελα το θέμα μου να βρίσκεται στο κέντρο της εικόνας και το φως να δημιουργεί ένα δυναμικό μοτίβο από τη μία πλευρά της εικόνας στην άλλη», εξηγεί.

Η πρόκληση ήταν να καταλαβαίνει αν ξεκινούσε και τελείωνε τη ζωγραφική με το φως στο σωστό σημείο. «Έπρεπε να ελέγξω τα λάθη μου και να προσπαθήσω να βρω έναν τρόπο για να τα διορθώσω. Ο Peter έπρεπε να μένει εντελώς ακίνητος κι εγώ έπρεπε να περπατάω ομαλά, ώστε τα ίχνη να φαίνονται φυσικά», προσθέτει. «Η έκθεση 20 δευτερολέπτων μου επέτρεψε να κινούμαι γύρω από τον αθλητή με τη ράβδο LED, ενώ το διάφραγμα f/6.3 μου προσέφερε ένα πιο εκτεταμένο βάθος πεδίου, ώστε τα πάντα να βρίσκονται σε εστίαση, ακόμη και τα ίχνη φωτός.

Μονόχρωμη λήψη προσώπου ενός ατόμου με ανοιχτόχρωμα ρούχα σε μαύρο φόντο.

Ακραία σπορ

«Η γνώση γύρω από το άθλημα που θέλεις να φωτογραφίσεις είναι πολύ σημαντική, επειδή σου επιτρέπει να προβλέψεις τι θα συμβεί. Τραβάω συχνά λήψεις γρήγορης δράσης σε κάποιο δάσος ή σε άλλα περιβάλλοντα με ασθενή φωτισμό. Επομένως, αν πραγματικά θέλω να παγώσω τη δράση, τότε οι φακοί με ευρύ διάφραγμα και ένας καλός αισθητήρας είναι απαραίτητοι.»

Δοκιμάστε το μόνοι σας


«Τέτοιου είδους φωτογραφίες χρειάζονται χρόνο», εξηγεί ο Jean-baptiste. «Η μηχανή χρειάζεται να είναι εντελώς σταθερή, επομένως πρέπει να χρησιμοποιήσετε τρίποδο. Επίσης, χρειάζεστε μεγάλο χρόνο έκθεσης και πολύ σκοτεινό περιβάλλον.»

Αν το δοκιμάσετε μόνοι σας, χρησιμοποιήστε ως θέμα έναν φίλο που ποζάρει ή ένα αντικείμενο και στη συνέχεια πειραματιστείτε κάνοντας κινήσεις με ένα φως γύρω του, με διάφορους τρόπους. Όσο πιο αργά μετακινείτε την πηγή φωτός, τόσο πιο φωτεινή θα είναι η ζωγραφική με φως, καθώς ο αισθητήρας της μηχανής θα έχει περισσότερο χρόνο για να απορροφήσει το φως. Φροντίστε να φοράτε σκουρόχρωμα ρούχα, χωρίς ανακλαστικές επιφάνειες, για να μην φαίνεστε στις εικόνες σας.

Morgan Harlow

Το κεφάλι και οι ώμοι ενός παίκτη netball που κρατάει τα χέρια του λυγισμένα πάνω από το κεφάλι του, καθώς πηδάει για μια βολή εκτός γηπέδου.

Η φωτογράφος αθλητικών διοργανώσεων Morgan Harlow τράβηξε αυτήν τη φωτογραφία της παίκτριας netball από την Ουγκάντα Mary Cholhok, με μέτρα κατά της πανδημίας του Covid-19 εν ισχύ, γεγονός που δεν της επέτρεπε να μετακινείται στο γήπεδο. Λήψη με Canon EOS-1D X (την οποία διαδέχτηκε πλέον η Canon EOS-1D X Mark III) και φακό Canon EF 300mm f/2.8L IS II USM, με 1/800 δευτ., f/2.8 και ISO6400. © Morgan Harlow

Η περιορισμένη ελευθερία κινήσεων της Morgan κατά τη διάρκεια αυτού του αγώνα netball την ανάγκασαν να κατεβάσει ρυθμούς και να επικεντρωθεί στην εύρεση της κορυφαίας λήψης. «Η Μαίρη δημιουργεί όμορφα σχήματα όταν κάνει άλματα για την μπάλα, γι' αυτό έστρεψα την προσοχή μου πάνω της, με σφιχτά πλάνα, και επέλεξα τα μάτια της ως το κύριο σημείο εστίασης», εξηγεί η Morgan.

Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, αυτό αποτελεί ένα κλασικό παράδειγμα των τεχνικών απομόνωσης που χρειάζεται ένας φωτογράφος αθλητικών διοργανώσεων. «Στάθηκα πίσω από τα αντίπαλα δίχτυα για να είμαι στο πλάι. Σε όλο το γήπεδο υπήρχαν πινακίδες LED, οπότε έπρεπε να γονατίσω από πίσω τους για να τις κρατήσω εκτός κάδρου, απομονώνοντας την Μαίρη από τους άλλους παίκτες.»

Κοντινή λήψη ενός ατόμου που κοιτάζει μια μηχανή, σε μαύρο φόντο. Πνευματικά δικαιώματα: Ben Lumley.

Αθλητική δράση με έμφαση στο netball και την κολύμβηση

«Ένας καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις ικανότητές σας είναι να κάνετε έρευνα πάνω στο έργο των άλλων φωτογράφων και στον τρόπο με τον οποίο εργάζονται.»

Δοκιμάστε το μόνοι σας


Η Morgan λέει ότι, για φωτογραφίες σαν κι αυτή, πρέπει να περιμένουμε για την κατάλληλη στιγμή, ενώ μας συμβουλεύει επίσης να εξετάζουμε το φόντο. «Ένα χρώμα ή ένα αντικείμενο που αποσπάει την προσοχή μπορεί να καταστρέψει τη φωτογραφία σας», λέει. Αν υπάρχει μακριά κάτι ανεπιθύμητο που τραβάει την προσοχή, επιλέξτε ευρύτερο διάφραγμα (επιλέγοντας μικρότερο αριθμό f). Αυτό θα θολώσει το φόντο, ενώ το θέμα σας θα παραμείνει ευκρινές και εστιασμένο.

Για να δημιουργήσετε ένταση και μυστήριο στις εικόνες σας, εστιάστε στα πρόσωπα των θεμάτων σας και ιδιαίτερα στα μάτια τους. Κατά τη φωτογράφιση αθλητικών διοργανώσεων, σκεφτείτε επίσης πώς θα κάνετε ενδιαφέρον το καδράρισμα. Ο τρόπος που η Morgan αποτύπωσε το πρόσωπο μέσα από τον λυγισμένο αγκώνα τραβάει την προσοχή μας στον αθλητή και στην αποφασιστικότητά του, σε μια κρίσιμη στιγμή του αγώνα.

Επιπλέον, αν φωτογραφίζετε ένα ομαδικό άθλημα, βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε στη σωστή θέση. Η Morgan στάθηκε κοντά στα αντίπαλα δίχτυα για να βρίσκεται στο σωστό μέρος και να είναι έτοιμη να αποτυπώσει τη δράση.

Samo Vidic

Σιλουέτα με πορτοκαλί και μαύρο χρώμα που οδηγεί ένα ποδήλατο βουνού με το δάσος γύρω να φαίνεται θολό.

Ο φωτογράφος αθλητικών διοργανώσεων Samo Vidic χρησιμοποίησε τον φακό Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM, ο οποίος του προσέφερε το εύρος που ήθελε και το διαχωρισμό των θεμάτων από το φόντο που χρειαζόταν για να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση της γρήγορης κίνησης. Λήψη με Canon EOS 5D Mark IV και φακό Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM στα 16mm, με 1/8 δευτ., f/9 και ISO200. © Samo Vidic

Ο Canon Ambassador Samo Vidic είναι ένας δημιουργικός, διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος αθλητικών διοργανώσεων για τη Red Bull. Αυτή η λήψη είναι με τον φίλο του, Nino, ο οποίος έμεινε παράλυτος από το λαιμό και κάτω έπειτα από ένα ατύχημα. Ο Samo είχε την ιδέα να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εικόνα του Nino, όπου θα έδινε την ψευδαίσθηση ότι αγωνιζόταν κατεβαίνοντας έναν λόφο με ταχύτητα.

«Αγόρασα κάποιες μικρές βοηθητικές ρόδες για τον Nino, στερέωσα τη μηχανή στο πιρούνι και άλλαξα τη σέλα και το τιμόνι για να τον στηρίξω», εξηγεί. «Στη συνέχεια, τον σπρώξαμε λίγο, με ταχύτητα 5 χλμ./ώρα περίπου.»

Χρησιμοποιώντας δύο φλας Speedlite που ενεργοποιούνται από απόσταση, έναν ευρυγώνιο φακό και αργή ταχύτητα κλείστρου, ο Samo κατάφερε να απομονώσει τον Nino και να δημιουργήσει το θολό χάος που υπάρχει σε έναν αγώνα κατάβασης. «Ο Nino έκλαιγε στο τέλος – χάρηκε τόσο πολύ που μπόρεσε να βιώσει έστω και αυτήν τη μικρή κίνηση», λέει ο Samo.

Λήψη προσώπου ενός ατόμου που φοράει κόκκινα ακουστικά στο παράθυρο ενός μικρού αεροπλάνου.

Σπορ, διαφήμιση και περιπέτεια

Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το άθλημα που φωτογραφίζετε, ο Samo προτείνει να ρωτήσετε κάποιον από τους συμμετέχοντες για το τι πρέπει να προσέξετε. «Φωτογράφιζα μερικούς αναρριχητές, αλλά δεν γνωρίζω πολλά γύρω από την αναρρίχηση, γι' αυτό μου εξήγησαν ποιες κινήσεις είναι εντυπωσιακές, πώς υποτίθεται ότι πρέπει να πιάνουν με τα χέρια τους συγκεκριμένα τμήματα του βράχου – τέτοιου είδους πράγματα.»

Δοκιμάστε το μόνοι σας


Αν θέλετε να πετύχετε μια λήψη σαν κι αυτή, πρέπει να τελειοποιήσετε την τεχνική σας σε ένα πιο απλό και ελεγχόμενο περιβάλλον, συμβουλεύει ο Samo. «Ξεκινήστε από τα πιο απλά και αποκτήστε εμπειρία. Χρησιμοποιήστε αργή ταχύτητα κλείστρου και πειραματιστείτε τόσο με την αυτόματη εστίαση με παρακολούθηση ματιών όσο και με τη Χειροκίνητη εστίαση, για να δείτε τι σας αρέσει περισσότερο. Ζητήστε από έναν φίλο να εξασκηθεί μαζί σας, για να δοκιμάσετε την πανοραμική μετατόπιση σε διαφορετικές ταχύτητες, καθώς η ταχύτητα του θέματος θα επηρεάσει το αποτέλεσμα. Αρχικά, πειραματιστείτε μόνο με το φλας της μηχανής και μετά δοκιμάστε να στερεώσετε ένα Speedlite σε ένα δέντρο ή σε διαφορετικά ύψη – όλα αυτά θα επηρεάσουν τις σκιές και τη λήψη.»

Ella Ling

Άτομο σε αναπηρικό αμαξίδιο τεντώνει τα χέρια του για να χτυπήσει ένα μπαλάκι του τένις, με τη σκιά του να εκτείνεται προς τα αριστερά, σε μπλε φόντο.

Ο Αυστραλός τενίστας Dylan Alcott τεντώνεται για να φτάσει το μπαλάκι στον τελικό μιας διοργάνωσης κατηγορίας quad με αναπηρικό αμαξίδιο, σε αυτήν την ατμοσφαιρική λήψη της φωτογράφου Ella Ling. Η Ella αναφέρει ότι ο full-frame αισθητήρας CMOS 20,1MP της Canon EOS-1D X Mark III τής έδωσε τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί πλήρως την ευκρίνεια του φακού ζουμ EF που χρησιμοποίησε. Λήψη με Canon EOS-1D X Mark III και φακό Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM (τον οποίο διαδέχτηκε πλέον ο Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM) στα 155mm, με 1/3200 δευτ., f/5.6 και ISO160. © Ella Ling

Αυτή η λήψη χρειάστηκε έξυπνη τοποθέτηση και υπομονή. «Ανέβηκα στο πέρασμα πάνω από το γήπεδο για να βρω κάτι μοναδικό», λέει η Ella. «Υπάρχει ένα μικρό παράθυρο απ’ όπου το φως πέφτει πάνω στον παίκτη και δημιουργεί έκθεση, ενώ η οροφή δημιουργεί μια σκιά στο γήπεδο. Με αυτόν τον τρόπο απέκτησα αυτό το εντυπωσιακό μαύρο φόντο. Πάτησα το κλείστρο όσο πιο κοντά μπορούσα για να πετύχω την μπάλα πάνω στη ρακέτα και να βεβαιωθώ ότι ο παίκτης δεν ήταν υπερεκτεθειμένος.»

Κοντινή λήψη ατόμου που φοράει γυαλιά ηλίου και χαμογελάει

Επαγγελματικό τένις

Η Ella λέει ότι η αφοσίωση και η δέσμευση αποτέλεσαν το κλειδί για την επιτυχία της – καθώς και το γεγονός ότι δεν φοβόταν να προσεγγίσει καταξιωμένους φωτογράφους για υποστήριξη και καθοδήγηση. «Συστήθηκα στον διευθυντή φωτογραφίας του Γουίμπλεντον, ο οποίος με προέτρεψε να βγω έξω και να φωτογραφίσω γύρω από τα γήπεδα», θυμάται. «Ο επικεφαλής φωτογράφος με πήρε υπό την προστασία του και ξεκίνησα να συνεργάζομαι με το πρακτορείο του ως ελεύθερη επαγγελματίας.»

Δοκιμάστε το μόνοι σας


«Εξοικειωθείτε με την προσαρμογή των ρυθμίσεων έκθεσης και προσπαθήστε να βρείτε μια θέση σε κάποιο ψηλό σημείο, για να μπορείτε να φωτογραφίζετε προς τα κάτω κάποιο θέμα που βρίσκεται χαμηλά», συνιστά η Ella. «Για να δημιουργηθούν οι μεγάλες σκιές, ο ήλιος πρέπει να είναι χαμηλά στον ουρανό. Αυτό θα συμβεί με οποιοδήποτε άθλημα ή θέμα – δεν χρειάζεται να υπάρχει κίνηση.»

Για να πετύχετε εντυπωσιακές σκιές, αναζητήστε ευκαιρίες κατά την ανατολή και το ηλιοβασίλεμα, όταν ο ήλιος βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο στον ουρανό. Εναλλακτικά, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ένα Speedlite ή μια τεχνητή φωτεινή πηγή για να δημιουργήσετε ένα παρόμοιο αποτέλεσμα. Η σύνθεση είναι σημαντική όταν δουλεύετε με σκιές. Εδώ χρησιμοποιήθηκε ο κανόνας των τρίτων, με τον αθλητή να βρίσκεται στο δεξί τρίτο της εικόνας. Το χρώμα είναι ένα επίσης πολύ σημαντικό συστατικό στοιχείο – δείτε πώς ξεχωρίζει η μπάλα του τένις με το φωτεινό κίτρινο χρώμα. Να κάνετε πάντα ένα βήμα πίσω από τη δράση για να εξετάζετε τα καλλιτεχνικά στοιχεία.

Ελπίζουμε ότι αυτές οι εντυπωσιακές εικόνες και οι συμβουλές από τους επαγγελματίες σάς έδωσαν την απαραίτητη έμπνευση για δοκιμάσετε να δημιουργήσετε τις δικές σας εντυπωσιακές λήψεις αθλητικών διοργανώσεων. Όταν αρχίζετε να πειραματίζεστε με διαφορετικές τεχνικές, οι δημιουργικές δυνατότητες είναι άπειρες.

Σύνταξη: Jack Fittes

Σχετικά προϊόντα

  • Mirrorless μηχανές (χωρίς καθρέπτη)

    EOS R7

    Εξερευνήστε την άγρια φύση με μια μηχανή που προσφέρει εκπληκτική ταχύτητα και ποιότητα εικόνας, σε ένα φορητό σώμα APS-C σχεδιασμένο για το μέλλον.
  • Mirrorless μηχανές (χωρίς καθρέπτη)

    EOS R6

    Ό,τι κι αν φωτογραφίζετε, όπως κι αν το φωτογραφίζετε, η EOS R6 ενισχύει τη δημιουργικότητά σας με τρόπους που ποτέ πριν δεν θεωρούσατε εφικτούς.
  • Mirrorless μηχανές (χωρίς καθρέπτη)

    EOS RP

    Μια μικρή, ελαφριά και εύχρηστη mirrorless φωτογραφική μηχανή full frame, σχεδιασμένη για ταξίδια και καθημερινές φωτογραφίσεις.
  • Εξαιρετικά ευρυγώνιος φακός ζουμ

    RF 14-35mm F4L IS USM

    Ο εξαιρετικά ευρυγώνιος φακός RF της Canon συνδυάζει την αναλυτικότητα με την ακρίβεια της σειράς L. Προσφέρει εύρος εστιακών αποστάσεων 14–35mm, ενώ η σταθεροποίηση εικόνας 5,5 στοπ διευκολύνει τη χρήση του χωρίς τρίποδο.
  • Φακοί RF

    RF 24-105mm F4-7.1 IS STM

    Ο ιδανικός καθημερινός φακός για τους λάτρεις των mirrorless μηχανών full frame. Ο εύχρηστος φακός RF 24-105mm F4-7.1 IS STM είναι ελαφρύς, μικρός και έτοιμος να αναβαθμίσει τις φωτογραφίες σας.
  • Τηλεφακός ζουμ

    RF 70-200mm F4L IS USM

    Ένας απαραίτητος, μικρός και ελαφρύς τηλεφακός ζουμ της σειράς L, ο RF 70-200mm F4L IS USM είναι ιδανικός για ταξίδια, σπορ/άγρια φύση και πορτραίτα.

Σχετικά άρθρα

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΔΡΑΣΗΣ

    Οι καλύτεροι φακοί για σκηνές δράσης

    Ο οδηγός μας με τους καλύτερους φακούς για φωτογράφιση σκηνών δράσης.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΣΕ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ

    Μια φωτογράφιση γεμάτη δράση με έναν επαγγελματία

    Ο Jean-baptiste Liautard παρουσιάζει την τέχνη της φωτογράφισης σπορ δράσης.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΣΕ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ

    Πώς μπορείτε να γίνετε δημιουργικοί με τη φωτογράφιση αθλητικών διοργανώσεων

    Πέντε επαγγελματίες φωτογράφοι αποκαλύπτουν τις τεχνικές που χρησιμοποίησαν για να τραβήξουν τις αγαπημένες τους φωτογραφίες.