Σας ευχαριστούμε! Το email στάλθηκε επιτυχώς στο τμήμα υποστήριξης πελατών της Canon!
Σύντομα θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα επιβεβαιώνει τη λήψη του αιτήματός σας και ένας εκπρόσωπος θα προσπαθήσει να απαντήσει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. Ορισμένοι πάροχοι υπηρεσιών Internet (ISP) μπορεί να αποκλείσουν τις απαντήσεις, υποθέτοντας ότι είναι ανεπιθύμητα μηνύματα. Για να διασφαλίσετε ότι θα λάβετε απάντηση στο ερώτημά σας, συνιστούμε να προσθέσετε τη διεύθυνση donotreply@support.canon-europe.com στο βιβλίο διευθύνσεών σας. Εάν δεν λάβετε απάντηση εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, συνιστούμε να ελέγξετε εάν το μήνυμά μας βρίσκεται σε σχετικούς φακέλους όπως "Ανεπιθύμητη αλληλογραφία", "Μαζικά", "Άγνωστα", "Κάδος απορριμμάτων" ή "Ανεπιθύμητη ηλεκτρονική αλληλογραφία".
Περιγραφή του προβλήματος
Επαναφορά φόρμας και εκ νέου έναρξη