Αν η συσκευή/ο διακομιστής σταματήσει να επικοινωνεί με την Υπηρεσία διαχείρισης συσκευών μας, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι δυνατή η λήψη ακριβών δεδομένων ανάγνωσης μετρητή, η ενεργοποίηση της αυτόματης αναπλήρωσης αναλώσιμων ή η παροχή υπηρεσιών προληπτικής υποστήριξης για τη συσκευή σας, προκαλώντας διακοπή αυτών των υπηρεσιών.
Δεσμευόμαστε να εκπληρώσουμε με επιτυχία την παροχή της Υπηρεσίας διαχείρισης συσκευών και να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Ζητούμε τη συνεργασία σας για να διασφαλίσουμε ότι οι συσκευές σας θα παραμένουν σταθερά συνδεδεμένες.
Η έκδοση RDS που επηρεάζεται στον διακομιστή σας ή ο σειριακός αριθμός της συσκευής θα αναφέρεται στο email που έχετε λάβει.
Αν η συσκευή σας έχει σταματήσει να επικοινωνεί μαζί μας, ακολουθήστε τις οδηγίες στην παρακάτω ενότητα "Η συσκευή σταμάτησε να επικοινωνεί".
Αν ο διακομιστής σας έχει σταματήσει να επικοινωνεί μαζί μας, ακολουθήστε τις οδηγίες στην παρακάτω ενότητα "Ο διακομιστής σταμάτησε να επικοινωνεί".
Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη Canon
Αν εμφανιστεί το μήνυμα "Communication was successful" (Η επικοινωνία ήταν επιτυχής), η συσκευή επικοινωνεί τώρα με τον διακομιστή eMaintenance και δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια.
Αν η επικοινωνία δεν είναι επιτυχής, θα εμφανιστεί ένας κωδικός σφάλματος. Μεταβείτε στην ενότητα "Ο έλεγχος επικοινωνίας κατέληξε σε σφάλμα".
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
Αν εμφανιστεί το μήνυμα "Communication was successful" (Η επικοινωνία ήταν επιτυχής), η συσκευή επικοινωνεί τώρα με τον διακομιστή eMaintenance και δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια.
Αν η επικοινωνία δεν είναι επιτυχής, θα εμφανιστεί ένας κωδικός σφάλματος. Μεταβείτε στην ενότητα "Ο έλεγχος επικοινωνίας κατέληξε σε σφάλμα".
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
Αν η συσκευή σας δεν μπορεί να επικοινωνήσει με την Canon, ο Έλεγχος επικοινωνίας θα επιστρέψει έναν κωδικό σφάλματος.
Αν έχουν γίνει αλλαγές στη συσκευή ή το δίκτυό σας, επανεκκινήστε τη συσκευή και ολοκληρώστε άλλο έναν έλεγχο επικοινωνίας.
Περιμένετε 5 λεπτά και δοκιμάστε ξανά. Αν εμφανιστεί το ίδιο σφάλμα, επανεκκινήστε τη συσκευή και επαναλάβετε τον έλεγχο.
Αν η ημερομηνία και η ώρα είναι εσφαλμένες, το μηχάνημα θα έχει προβλήματα επικοινωνίας με την Υπηρεσία διαχείρισης συσκευών.
Σειρά Advance: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
Σειρά LBP: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000
Αν η συσκευή είναι προσβάσιμη
Αν η ρύθμιση του τείχους προστασίας έχει αλλάξει, στο τείχος προστασίας ορίστε το δικαίωμα πρόσβασης στη διεύθυνση URL: b01.ugwdevice.net
Αν η συσκευή δεν είναι προσβάσιμη
Εκτελέστε έναν Έλεγχο επικοινωνίας, για να επαληθεύσετε ότι συνεχίζεται η κανονική κατάσταση σύνδεσης της συσκευής.
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
https://IPadresses Server ή FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Ανατρέξτε στα παρακάτω σενάρια για να σας βοηθήσουν να επανασυνδέσετε τις συσκευές σας.
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
https:// IPAddresseServer ή FQDN του CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Εκτελέστε τον έλεγχο επικοινωνίας
Αν δεν διαθέτετε διακομιστή μεσολάβησης:
Αν διαθέτετε διακομιστή μεσολάβησης:
Ελέγξτε επίσης τις ρυθμίσεις του διακομιστή μεσολάβησης (αν χρησιμοποιείται), για να βεβαιωθείτε ότι η διαμόρφωση του διακομιστή μεσολάβησης, ο αριθμός θύρας και οι ρυθμίσεις ελέγχου ταυτότητας είναι σωστά.
Εκτελέστε ξανά τον Έλεγχο επικοινωνίας και ελέγξτε το αποτέλεσμα
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Εκτελέστε ξανά τον Έλεγχο επικοινωνίας και ελέγξτε το αποτέλεσμα
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
Αν αυτά τα βήματα δεν λύσουν το πρόβλημα, ακολουθήστε το σχετικό βήμα παρακάτω
(Ελέγξτε τη λίστα συσκευών για να βεβαιωθείτε ότι η συσκευή είναι διαθέσιμη)
(Ελέγξτε στη λίστα συσκευών αν οι συσκευές είναι διαθέσιμες)
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
Αν οι συσκευές δεν καταχωρούνται ή αν η ο έλεγχος επικοινωνίας δεν ολοκληρώνεται, ελέγξτε την κατάσταση δικτύου των συσκευών
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Proxy settings (Ρυθμίσεις διακομιστή μεσολάβησης) (αν χρησιμοποιούνται): Ελέγξτε ότι η διαμόρφωση του διακομιστή μεσολάβησης, ο αριθμός θύρας και οι ρυθμίσεις ελέγχου ταυτότητας είναι σωστά.
Εκτελέστε ξανά τον Έλεγχο επικοινωνίας και ελέγξτε το αποτέλεσμα.
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Μπορείτε επίσης να εκτελέσετε αποστολή δοκιμαστικού email στο ίδιο μενού
Αν αυτά τα βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας
Επικοινωνία για υποστήριξη μέσω τηλεφώνου ή email
Βρείτε τον σειριακό αριθμό του προϊόντος σας
Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα ανακύκλωσης κασετών της Canon