Εστιασμένες ταινίες HD

Οι φωτογραφικές μηχανές DSLR της Canon μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε εκπληκτικές ταινίες με κινηματογραφική αίσθηση. Θολώνουν το φόντο και αναδεικνύουν τα θέματά σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να κινηματογραφήσετε τους φίλους, τα παιδιά σας –ή, στη δική μας περίπτωση, άγρια ελάφια– και να πετύχετε εντυπωσιακά αποτελέσματα με ευκολία.

Κατά τη λήψη ταινιών ή στατικών εικόνων, η χρήση υψηλότερης ταχύτητας ISO θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τις προκλήσεις που θέτει ο ασθενής φωτισμός.

Όταν τραβάτε ταινίες, το σταθερό κράτημα της μηχανής είναι εξαιρετικά σημαντικό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τρίποδο ή μονόποδο, ή να τοποθετήσετε τη μηχανή πάνω σε μια σταθερή επιφάνεια για να σταθεροποιήσετε τη λήψη σας. Κατά την πανοραμική μετατόπιση, να μετακινείτε τη μηχανή αργά και ομαλά για να αποφύγετε την αίσθηση της βιαστικής κίνησης.

Η εστίαση μπορεί συχνά να παρουσιάσει δυσκολίες. Ωστόσο, η τεχνολογία Hybrid CMOS AF II της Canon προσαρμόζει αυτόματα την εστίαση για εσάς, καταγράφοντας τα κινούμενα θέματα ομαλά. Είναι σαν να έχετε στη διάθεσή σας τον εξοπλισμό ενός επαγγελματία κινηματογραφιστή.

Λήψη εστιασμένων ταινιών HD με ασθενή φωτισμό