Λήψεις με ευκρίνεια και λεπτομέρεια με ασθενή φωτισμό

Η καταγραφή λεπτομερειών με ευκρίνεια σε συνθήκες ασθενούς φωτισμού απαιτεί λίγη σκέψη και πειραματισμό. Όταν φωτογραφίζετε σε εξωτερικούς χώρους καθώς χάνεται το φως, προσπαθήστε να μεταβείτε στην τοποθεσία όταν δύει ο ήλιος για να εξοικειωθείτε με τον χώρο. Μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε την ενδιαφέρουσα ατμόσφαιρα και τα χρώματα του δειλινού.

Για να αποτυπώσετε ευκρινείς λεπτομέρειες, θα χρειαστεί συχνά να χρησιμοποιήσετε υψηλή ρύθμιση ISO, αλλά σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας την αύξηση του θορύβου που μπορεί να προκαλέσει την αύξηση του "κόκκου" στις εικόνες. Αυτό μπορείτε να το μειώσετε χρησιμοποιώντας χαμηλότερη ταχύτητα ISO και μεγαλύτερο χρόνο ανοίγματος του κλείστρου. Βεβαιωθείτε ότι η μηχανή είναι όσο το δυνατόν πιο σταθερή χρησιμοποιώντας τρίποδο ή μονόποδο, ή τοποθετώντας την πάνω σε κάποια σταθερή επιφάνεια.

Ωστόσο, με τον επεξεργαστή εικόνας DIGIC της Canon έχετε τη δυνατότητα να φωτογραφίζετε με υψηλότερη ταχύτητα ISO. Η τεχνολογία μειώνει με έξυπνο τρόπο τον θόρυβο χωρίς να μειώνει τη λεπτομέρεια. Με τον τρόπο αυτό, έχετε στη διάθεσή σας περισσότερες δημιουργικές ευκαιρίες σε συνθήκες ασθενούς φωτισμού από ποτέ άλλοτε.

Λεπτομέρειες κατά τη φωτογράφιση με ασθενή φωτισμό