Για επιχειρήσεις

Διαχείριση εγγράφων

Η εμπειρία που διαθέτει η Canon σε επαγγελματικές εφαρμογές λογισμικού και υπηρεσίες μάς βοηθά να κατανοήσουμε τις καθημερινές δραστηριότητές σας, να αναγνωρίσουμε τις ανάγκες σας και να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις για τον έλεγχο των εγγράφων σας.

Οι λύσεις διαχείρισης εγγράφων της Canon μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε το λειτουργικό κόστος και να αυξήσετε την παραγωγικότητα. Οι λύσεις μας σας επιτρέπουν να αυτοματοποιήσετε τις χειρονακτικές και επαναλαμβανόμενες εργασίες, ώστε να συνθέσετε τις πληροφορίες και να έχετε περισσότερο έλεγχο των επαγγελματικών εγγράφων σας.

Το γνωρίζατε;

Το 51% των οργανισμών θεωρεί ότι ο αυξανόμενος όγκος δεδομένων αποτελεί σημαντική πρόκληση – Πηγή: Forrester 2012

Επόμενα βήματα

Ασφαλής αποθήκευση ηλεκτρονικών εγγράφων

  • Εξοικονόμηση χρόνου κατά την αναζήτηση και την ανάκτηση πληροφοριών από τα έγγραφα
  • Προστασία των εγγράφων με δικαιώματα πρόσβασης σε επίπεδο χρήστη
  • Συμμόρφωση με τα πρότυπα μέσω της τήρησης των πολιτικών διατήρησης εγγράφων
  • Αποθήκευση και προβολή εγγράφων σε μία εφαρμογή

Δημιουργία και επεξεργασία PDF

  • Δημιουργία, επεξεργασία και μετατροπή αρχείων PDF σε μία εφαρμογή
  • Εξοικονόμηση χρόνου χάρη στον απόλυτο έλεγχο των διαδικασιών αναζήτησης και επεξεργασίας των εγγράφων PDF
  • Προσθήκη σχολίων στα PDF μέσω αναγνώρισης κειμένου ή ομιλίας
  • Προστασία των πληροφοριών σας μέσω της συμμόρφωσης με το πρότυπο PDF/A
  • Αποθήκευση των εγγράφων σας σε πολλές εφαρμογές στο cloud

Δημοσίευση επαγγελματικών εγγράφων

  • Δημιουργία ελκυστικών εγγράφων
  • Μείωση του κόστους εξωτερικής ανάθεσης των εργασιών σχεδίασης και εκτύπωσης
  • Δημιουργία και εκτύπωση επαγγελματικών φυλλαδίων σε ελάχιστο χρόνο
  • Εύκολος συνδυασμός δεδομένων από PDF, e-mail και εφαρμογές Microsoft
  • Μείωση της σπατάλης χαρτιού χάρη στην προεπισκόπηση των εργασιών εκτύπωσης

Αξιοποίηση εφαρμογών Microsoft

  • Απευθείας σάρωση στο Microsoft SharePoint
  • Σάρωση με ένα κλικ για αποφυγή λανθασμένης αρχειοθέτησης των εγγράφων
  • Πλήρης καταγραφή της δραστηριότητας των χρηστών

Συμπίεση και μετατροπή εγγράφων

  • Μείωση του μεγέθους των αρχείων εικόνας χωρίς καμία απώλεια στην ποιότητα
  • Μείωση του χρόνου λήψης και της χρήσης δεδομένων σε φορητές συσκευές
  • Εξοικονόμηση χρόνου κατά την αναδημιουργία έντυπων εγγράφων ή εγγράφων εικόνας
  • Μείωση του κόστους αποθήκευσης μεγάλων εγγράφων στον χώρο σας ή στο cloud

Online συνεργασία και κοινή χρήση εγγράφων

  • Πρόσβαση σε έγγραφα εν κινήσει από οποιαδήποτε συσκευή με σύνδεση στο Internet
  • Χρήση ροών εργασίας για συνεργασία και κοινή χρήση των επαγγελματικών εγγράφων
  • Έλεγχος των δικαιωμάτων πρόσβασης στα έγγραφα σε επίπεδο μεμονωμένων χρηστών, ομάδων ή οργανισμού
  • Μείωση του εσωτερικού κόστους IT με εγκατάσταση φιλοξενίας σε διπλό κέντρο δεδομένων (data center) για αποθήκευση και δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας