DM-hero1.jpg

Η MSP βελτιστοποιεί ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού με ψηφιακές εκτυπώσεις inkjet και εξασφαλίζει τη μελλοντική ανταγωνιστικότητα

Η MSP εξυπηρετούσε τους πελάτες της στον τομέα του άμεσου μάρκετινγκ μέσω μιας προκαθορισμένης διαδικασίας τριών βημάτων. Όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προεκτυπώνονταν σε δικά τους συστήματα όφσετ με τροφοδοσία φύλλων. Στη συνέχεια εκτυπώνονταν προσωποιημένα και εξατομικευμένα στοιχεία πάνω σ' αυτά με εκτυπωτές λέιζερ. Κατόπιν, τοποθετούνταν σε φακέλους έτοιμους για αποστολή. Αυτό συνέθετε έναν ετήσιο όγκο περίπου 100 εκατομμυρίων ταχυδρομούμενων στοιχείων, που παράγονταν σε τρεις βάρδιες. Ο Markus Stricker, Γενικός Διευθυντής, εξηγεί: "Αντιμετωπίζαμε μια μεγάλη πρόκληση για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί στην αγορά. Πιεζόμασταν από προϊόντα ψηφιακής εκτύπωσης χαμηλότερου τιράζ με τροφοδοσία φύλλων, καθώς και από τα ψηφιακά έγχρωμα συστήματα inkjet που υπήρχαν στην αγορά. Επιπλέον, παρόλο που είχαμε βελτιστοποιήσει στο έπακρο τη συμβατική διαδικασία παραγωγής μας, δυσκολευόμασταν πολύ να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί. Γνωρίζαμε ότι έπρεπε να κάνουμε αλλαγές για να εξασφαλίσουμε τη μελλοντική ανάπτυξη".

DM-image1.jpg

"Ο κύριος στόχος μας στην MSP είναι η εκπλήρωση των απαιτήσεων των πελατών μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είμαστε πρόθυμοι να δώσουμε τα πάντα για να ικανοποιήσουμε τους πελάτες μας. Πιστεύουμε ότι η μετάβαση στις ψηφιακές εκτυπώσεις inkjet μάς δίνει τη δυνατότητα να παρέχουμε την καινοτομία που απαιτούν οι αγορές στις οποίες κινούμαστε, σήμερα και στο μέλλον. Η Canon υπήρξε από την αρχή ένας εξαιρετικός συνεργάτης στη λήψη αποφάσεων για τη μελλοντική στρατηγική μας και την υλοποίηση της κατάλληλης λύσης. Με την Canon ως συνεργάτη, θεωρούμε ότι είμαστε καλά εξοπλισμένοι για το μέλλον."

Markus Stricker