Η i-Pack αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο της παραγωγής με την Canon

ipack-logo

Η i-Pack, με έδρα στο Sarpsborg της Νορβηγίας, ήταν ανέκαθεν εξαιρετικά επιτυχημένη στη δημιουργία γραφικών απεικόνισης και λύσεων συσκευασίας για την αγορά των σημείων πώλησης (POS). Λειτουργώντας με διαφορετικές επωνυμίες και ιδιοκτήτες από την ίδρυσή της το 1997, η εταιρεία, με έδρα το Sarpsborg της Νορβηγίας, συνεργάστηκε με πολλές κορυφαίες εταιρείες συσκευασίας στη σκανδιναβική και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Ωστόσο, το 2013, ο ιδρυτής της, Atle Andreassen, αισθάνθηκε ότι η εταιρεία δεν αξιοποιούσε το δυναμικό της. "Είχαμε χάσει την ταυτότητά μας", σχολιάζει ο Andreassen. Καθώς η εταιρεία λειτουργούσε περισσότερο ως ένας τοπικός οργανισμός πωλήσεων για τη μητρική εταιρεία, ο Andreassen ηγήθηκε μιας επιτυχημένης εξαγοράς για να επαναφέρει την επιχείρηση στις ρίζες της. Με νέα εμπορική επωνυμία, i-Pack AS, η νέα στρατηγική του ειδικού ήταν η επάνοδος στην προμήθεια και, το σημαντικότερο, στην παραγωγή υλικού υψηλής ποιότητας για POS και εξειδικευμένων συσκευασιών. Ο μακροπρόθεσμος στόχος ήταν να γίνει η εταιρεία η καλύτερη στον τομέα της.

"Χάρη στην υποστήριξη και στην τεχνολογία της Canon, είμαστε σε καλό δρόμο για να επιτύχουμε τους επιχειρηματικούς στόχους μας."

Atle Andreassen, Ιδρυτής

Αποτελέσματα

Βελτιωμένος χρόνος παράδοσης για την υποστήριξη εφαρμογών JIT (Just-In-Time) – από τρεις εβδομάδες σε μία εβδομάδα για ορισμένες εφαρμογές

Βελτιωμένος χρόνος παράδοσης για την υποστήριξη εφαρμογών JIT (Just-In-Time) – από τρεις εβδομάδες σε μία εβδομάδα για ορισμένες εφαρμογές

Αυξημένοι μηνιαίοι όγκοι κατά 300%

Αυξημένοι μηνιαίοι όγκοι κατά 300%

Στόχος η αύξηση του όγκου κατά 25% έως το τέλος του 2015 και κατά επιπλέον 15% μέχρι το 2016

Στόχος η αύξηση του όγκου κατά 25% έως το τέλος του 2015 και κατά επιπλέον 15% μέχρι το 2016

Τέθηκαν τα θεμέλια για τη δημιουργίας της νέας μονάδας i-Pack Digital και της περαιτέρω επέκτασης της i-Pack Plast για εφαρμογές σε ξύλο, πλαστικό και χάλυβα, καθώς και της i-Pack Design & Communication για τον σχεδιασμό πρωτότυπων διαφημιστικών εκστρατειών

Τέθηκαν τα θεμέλια για τη δημιουργίας της νέας μονάδας i-Pack Digital και της περαιτέρω επέκτασης της i-Pack Plast για εφαρμογές σε ξύλο, πλαστικό και χάλυβα, καθώς και της i-Pack Design & Communication για τον σχεδιασμό πρωτότυπων διαφημιστικών εκστρατειών

ipack-objective

Στόχος

Επέκταση της επιχείρησης ώστε αποκτήσει ηγετική θέση στις λύσεις για POS

Προκλήσεις

• Δυσκολίες ανταπόκρισης στα αιτήματα των πελατών για γρήγορη παράδοση υλικού για διαφημιστικές εκστρατείες σε σημεία πώλησης (POS), συχνά διαδραστικών

• Κανένας έλεγχος στην ποιότητα εκτύπωσης που επηρεάζει την ποιότητα του τελικού προϊόντος

• Εξωτερική ανάθεση εκτυπωτικών εργασιών μικρού τιράζ με αποτέλεσμα κοστοβόρα γραμμή παραγωγής

• Περιορισμένη και ακριβή επεξεργασία πρωτοτύπων

• Καμία δυνατότητα δημιουργίας νέων εφαρμογών για περαιτέρω επιχειρηματική ανάπτυξη

Προσέγγιση

Η Canon ανέλυσε την επιχειρηματική στρατηγική και την καλύτερη λύση για να δώσει τη δυνατότητα στον πελάτη να προσθέσει την εκτύπωση στις προσφερόμενες υπηρεσίες του

• Για το νέο τμήμα ψηφιακών εκτυπώσεων προτάθηκε από τον νέο επιχειρηματικό συνεργάτη τεχνολογία συστημάτων Canon και Arizona

• Η Canon προσκάλεσε την εταιρεία στην προ-παρουσίαση της σειράς Arizona 6000 στο Βανκούβερ

• Επίδειξη της παραγωγικότητας και της ευελιξίας σε μια ευρεία γκάμα υλικών εκτύπωσης για παραγωγή μικρού τιράζ συσκευασιών και γραφικών, καθώς και εφαρμογών εμπορικών εκτυπώσεων

• Η Canon υποστήριξε την εγκατάσταση και την ενοποίηση με την υφιστάμενη γραμμή τελικής επεξεργασίας

ipack-spare