Borealis-hero1

Μια παγκόσμια λύση για μια παγκόσμια επιχείρηση

Με γραφεία σε 17 χώρες, η Borealis εξαρτάται από τους προμηθευτές IT που έχει σε όλον τον κόσμο για να επιτύχει μικρούς χρόνους ανταπόκρισης σε ζητήματα υποστήριξης. Η ύπαρξη ενός παρόχου εκτυπώσεων με παγκόσμια παρουσία και με έναν κεντρικό υπεύθυνο επικοινωνίας για τη διαχείριση των υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής σε όλες τις χώρες αποτελεί κρίσιμο τμήμα των απαιτήσεών της.

Μετά από προσεκτική αξιολόγηση της αγοράς, η Borealis απευθύνθηκε στην Canon. Αντικαταστάθηκαν 1.165 συσκευές σε 17 χώρες με 1.000 συσκευές, σε μια περίοδο μόλις οκτώ μηνών. Δεν ήταν μόνο ότι η αλλαγή έγινε ομαλά για όλους τους εμπλεκόμενους χρήστες, αλλά και ότι η λύση που προέκυψε παρέχει αυξημένη ασφάλεια για τα έγγραφα και εξοικονομεί χρήματα για την Borealis, τόσο στη συντήρηση όσο και στην υποστήριξη, χάρη στο υψηλό επίπεδο τυποποίησης.

Borealis-image1

"Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν τρία πράγματα σχετικά με αυτό το έργο που ξεχωρίζουν κατά τη γνώμη μου", λέει ο Jacky Cillen. "Πρώτον, η Canon λειτουργεί πραγματικά ως παγκόσμιος παίκτης. Δεύτερον, η υλοποίηση του συνολικού έργου –σε όρους χρόνου, προϋπολογισμού και επιπέδου τυποποίησης– ήταν εξαιρετικά ομαλή. Τέλος, αλλά το πιο σημαντικό για μένα, με την Canon η συνεχής υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση του έργου είναι εξίσου καλή όσο και κατά τη διάρκεια της υλοποίησης. Έχουμε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη παγκοσμίως, το οποίο είναι ακριβώς αυτό που αναζητούσαμε σε έναν τεχνολογικό συνεργάτη.

"Στόχος μας ήταν η ομαλή μετάβαση σε ένα τυποποιημένο περιβάλλον εκτύπωσης με πλήρη δυνατότητα δικτύωσης. Το βασικό κίνητρο πίσω από αυτήν την προσπάθεια ήταν η παροχή υποστήριξης στους χρήστες μας από ένα πιο κεντρικό σημείο, καθώς και η εξοικονόμηση χρημάτων στους τομείς της συντήρησης και της υποστήριξης."

Jacky Cillen, Επικεφαλής Ομάδας Πληροφορικής και Συστημάτων (IT&S)