Η ελβετική εταιρεία παροχής υπηρεσιών εκτύπωσης Ritz έλαβε ιδιαίτερα μέτρα για να προσαρμοστεί στην αναπτυσσόμενη αγορά της επικοινωνίας, παρακινούμενη από τη δημοφιλία των online καναλιών και των ψηφιακών πλατφορμών.
Μερική αλλαγή της εμπορικής επωνυμίας ώστε να αντικατοπτρίζει τις νέες υπηρεσίες
Επιτυχής επικοινωνία των υπηρεσιών προώθησης μέσω εναλλακτικών καναλιών στους πελάτες μέσω καμπάνιας σε εναλλακτικά κανάλια
Πραγματοποίηση της πρώτης καμπάνιας μέσω εναλλακτικών καναλιών για πελάτες της Ritz
Η προσαρμογή στο σύγχρονο τοπίο της επικοινωνίας μέσω της επέκτασης σε online υπηρεσίες.
• Μειούμενοι όγκοι εκτυπώσεων
• Δυσκολία διάκρισης σε μια ανταγωνιστική αγορά
• Αδυναμία ανταπόκρισης στη ζήτηση των πελατών για online υπηρεσίες
• Η Canon πρόσφερε στη Ritz ένα πρόγραμμα Business & Innovation Scan (B&IS) στη διάρκεια μιας εκδήλωσης για πελάτες το 2013
• Το πρόγραμμα B&IS Scan ξεκίνησε το 2014, παρέχοντας στον πελάτη μια σαφή επισκόπηση του υφιστάμενου επιχειρηματικού μοντέλου, μαζί με μια ανάλυση της στρατηγικής μάρκετινγκ
• Ενέπνευσε μια αλλαγή στο επιχειρηματικό μοντέλο για την προσθήκη υπηρεσιών προώθησης μέσω εναλλακτικών καναλιών με τη βοήθεια της Canon και τον επαναπροσδιορισμό της επιχείρησης το 2015
• Η Canon υποστήριξε την πρώτη εκστρατεία προώθησης μέσω εναλλακτικών καναλιών προκειμένου να διαφημίσει νέες υπηρεσίες στη βάση πελατών της Ritz
Κάντε κλικ στις συνδέσεις παρακάτω για να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν.