HSD-hero1

Η hs Druck στον δρόμο της επιτυχίας με τις εξατομικευμένες ψηφιακές εκτυπώσεις

"Όταν πήραμε την απόφαση για τη σύσταση της hs Druck, είχαμε την πεποίθηση ότι η ψηφιακή εκτύπωση θα μπορούσε να δώσει στους πελάτες κάτι το ιδιαίτερο, κάτι περισσότερο από καταπληκτικές εκτυπώσεις", θυμάται ο Helmut Hörmanseder. "Το κίνητρό μας δεν ήταν η οικονομία στις παραγωγές μικρών τιράζ – το κίνητρό μας ήταν η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε την εξατομίκευση για να βοηθήσουμε τους πελάτες να διευρύνουν τα όρια του μάρκετινγκ με χρήση έντυπων μέσων."

Η hs Druck χρησιμοποιεί τρία πιεστήρια παραγωγής Canon imagePRESS, το λογισμικό μεταβλητών δεδομένων PrintShop Mail της Objectif Lune, που υποστηρίζεται από την Canon, και το DirectSmile για την εξατομίκευση εικόνων. "Η Canon μας βοήθησε πάρα πολύ για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα ψηφιακά πιεστήρια και τα εργαλεία εξατομίκευσης", λέει ο Hörmanseder. Διεξήχθη μια σειρά μαθημάτων στο πλαίσιο του προγράμματος Essential Business Builder (EBBP) της Canon, που προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες από ανεξάρτητους ειδικούς του κλάδου, για να βοηθήσει τους πελάτες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες των επιχειρήσεών τους και το δυναμικό της αγοράς.

HSD-image1
HSD-image2

"Το όραμά μας για την hs Druck είναι να είναι σε θέση να παρέχει στους πελάτες μια συνολική προσφορά υπηρεσιών μάρκετινγκ – από φωτογραφία, σχεδιασμό δημιουργικού υλικού και παροχή συμβουλών μάρκετινγκ έως εξατομικευμένη εκτύπωση και διανομή. Μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα μοναδικό σημείο επικοινωνίας και να αναλάβουμε τον πλήρη χειρισμό μιας καμπάνιας, από την αρχή έως το τέλος. Αυτό είναι το βέβαιο μέλλον των εκτυπώσεων, κατά τη γνώμη μας. Με την τεχνολογία και την επιχειρηματική καθοδήγηση της Canon, εργαζόμαστε για να μετατρέψουμε αυτό το όραμα σε πραγματικότητα."

"Η Canon διοργάνωσε μια σειρά μαθημάτων Essential Business Builder πάνω στην εξατομίκευση εκτυπώσεων εδώ στις εγκαταστάσεις μας. Η καθοδήγηση από τους ειδικούς της βοήθησε πραγματικά όλη την ομάδα να κατανοήσει τις δυνατότητες της τεχνολογίας και να αισθανθεί αυτοπεποίθηση, τόσο σε επιχειρησιακό επίπεδο όσο και στον τρόπο εμπορικής διάθεσης αυτών των δυνατοτήτων στους πελάτες."

Helmut Hörmanseder, Ιδρυτικό μέλος