Digital Mailroom is a faster, smarter way to handle mail.

Ψηφιακό γραφείο αλληλογραφίας

Ένας ταχύτερος και πιο έξυπνος τρόπος για τη διαχείριση της αλληλογραφίας.

Χωρίς την ύπαρξη του κατάλληλου συστήματος, η ταξινόμηση της αλληλογραφίας είναι χρονοβόρα, επιρρεπής σε σφάλματα και δεν σας επιτρέπει να γνωρίζετε ποιος είδε τι και πότε.

Ένα ψηφιακό γραφείο αλληλογραφίας επιτρέπει την αυτόματη καταγραφή, αναγνώριση, επικύρωση και αποστολή όλης της εισερχόμενης αλληλογραφίας, συνοδεία σχετικών δεδομένων ευρετηρίου, στα σωστά συστήματα ή άτομα.

Τα οφέλη του Ψηφιακού γραφείου αλληλογραφίας της Canon

Benefits Benefits

Οικονομία χρημάτων

Βελτίωση της αποδοτικότητας και μείωση της σπατάλης

Benefits Benefits

Ταχύτερη απόκριση

Αποδοτικότερη διεκπεραίωση της αλληλογραφίας, που συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών

Benefits Benefits

Καλύτερος διαμοιρασμός στοιχείων

Εύκολη πρόσβαση του προσωπικού στην αλληλογραφία του, όπου κι αν βρίσκεται

Benefits Benefits

Ασφάλεια αλληλογραφίας

Ανάπτυξη ενός ασφαλέστερου τρόπου διαχείρισης των εμπιστευτικών πληροφοριών

Εξερεύνηση του ψηφιακού γραφείου του μέλλοντος

Exploring the digital mailroom of tomorrow
Αυτή η λύση βελτίωσε τη λειτουργική παραγωγικότητα, καθώς και το επίπεδο ανταπόκρισής μας προς τους πελάτες.

Alan Watson

Υπεύθυνος σχέσεων με πελάτες, Aegon Η.Β.

Η πρόκληση

Η Aegon είναι μια διεθνής εταιρεία παροχής ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών προγραμμάτων, καθώς και υπηρεσιών διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, που αναζητούσε έναν ταχύτερο τρόπο για την επεξεργασία της αλληλογραφίας μεταξύ της εταιρείας και των 2 εκατομμυρίων πελατών της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το μη αποτελεσματικό σύστημα επεξεργασίας της αλληλογραφίας της Aegon δεν ήταν απλώς δαπανηρό και απαιτητικό σε ανθρώπινους πόρους, αλλά επηρέαζε επίσης αρνητικά το επίπεδο της εξυπηρέτησης πελατών.

Critical Document Governance ensures that critical documents are sent to the right place at the right time

Η λύση

Ακολουθώντας μια προσέγγιση πολλαπλών φάσεων, βοηθήσαμε την Aegon να μετασχηματίσει την τεχνολογία επεξεργασίας της αλληλογραφίας της, υλοποιώντας τη λύση μας για ένα Ψηφιακό Γραφείο Αλληλογραφίας. Στόχος μας ήταν να βελτιστοποιήσουμε να αυτοματοποιήσουμε τις βασικές ροές εργασιών, συγκεντρώνοντας παράλληλα την επεξεργασία και την αποθήκευση της αλληλογραφίας σε νέες εγκαταστάσεις, εκτός του χώρου της επιχείρησης.

Our Digital Mailroom solution streamlined and automated key workflows

Τα οφέλη

Αυτή η λύση οδήγησε σε 50% ταχύτερη επεξεργασία της αλληλογραφίας, μείωσε στο ήμισυ το κόστος εργασίας και οδήγησε σε 25% συνολική μείωση του κόστους χάρη στην ελάττωση του όγκου των εκτυπώσεων σε χαρτί και των απαιτήσεων αποθήκευσης. Εκτός από την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών χάρη στην ταχύτερη απόκριση, το νέο σύστημα έδωσε στην Aegon τον πλήρη έλεγχο της διαδικασίας και μείωσε τους κινδύνους συμμόρφωσης.

Our Digital Mailroom new system gave Aegon full process control and reduced compliance risks.

Ανακαλύψτε πώς ένα Ψηφιακό γραφείο αλληλογραφίας μπορεί να μεταμορφώσει την επιχείρησή σας.


ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Πώς λειτουργεί

Βελτιώστε τον τρόπο που εργάζεστε, επενδύοντας σε ένα Ψηφιακό γραφείο αλληλογραφίας.